Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET! Kaipaisin rehellistä näkökulmaanne tähän asiaan.

Vierailija
17.09.2023 |

Nytpä rohkaistun ja kysyn ihan kaikkitietävän vauva-palstan väeltä mielipidettä seuraavaan.

Tässä lyhyesti tarina: olemme hieman yli nelikymppinen, yli 20 vuotta yhdessä ollut pariskunta. Olen toivonut nyt vaimoltani nyt 3 vuotta (ehkä 5 kertaa vuodessa asiasta mainiten, en suinkaan painostaen), että:

a. vaimoni ilahduttaisi minua ostamalla jotakin seksikkäitä alusvaatteita
b. ylllättäisi minut muotoilemalla häpykarvojaan jollakin tavalla

Syystä, jota en ymmärrä ja johon haluaisin näkökulmia, näitä kumpaakaan ei ole vielä tapahtunut. Jos asiasta mainitsen, hän sanoo, että "nyt on täysin uhohtunut, mutta ensi viikolla teen".

Vaimoni hyvin tuntien tiedän, että hänelle itselleen kumpikaan noista toiveista ei ole millään tavalla tärkeä esim. oman naiseuden tai seksuaalisuuden kannalta ja luulen, että siksi tämä asia aina jää. Tahallaan hän ei siis suinkaan tätä tee. Mutta sitä en ymmärrä, miksi hän noin pienessä asiassa voi ottaa minun toivettani huomioon, kun tietää kuinka paljon nämä ilahduttaisivat minua.

Osaisiko joku fiksu nainen asettua vaimoni asemaan ja pohtia, miksi tässä asiassa ei koskaan edetä mihinkään. Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että nämä asiat ovat hänelle jollain tavalla merkityksettömiä mitä tulee seksiin.

Eli ne eivät ole hänelle kiihotuksen kohteita ja siksi "unohtaa" tai ei vain jaksa nähdä vaivaa. Ei tiedä millaisia vaatteita pukea tms.

Minulla ainakin on vähän sama juttu. En kiihotu siitä että puen seksikkäät vaatteet, ei tee minulle yhtään mitään. Mies on sanonut usein että tykkää kun pukeudun. Mutta minulla on jonkin alitajuinen jarru päällä koska hän ei ole toteuttanut joitain juttuja joita olen toivonut häneltä.

Toki ne toiveet ovat eri skaalassa varmasti kuin jotkut seksihepeneet (nehän eivät vaadi varsinaisesti mitään suuria rajojen rikkomsia, kunhan pukee päälle) mutta silti koen jotain alitajuista vastarintaa helposti että mitä minä sitten saan vastineeksi? En sitä ainakaan mitä pyydän ja eniten toivon.

Voi olla lapsellista mutta vaikea järjellä vaikuttaa tähän tunteeseen. On helpompi tehdä palveluksia kun niihin vastataan.

Vierailija
42/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että nämä asiat ovat hänelle jollain tavalla merkityksettömiä mitä tulee seksiin.

Eli ne eivät ole hänelle kiihotuksen kohteita ja siksi "unohtaa" tai ei vain jaksa nähdä vaivaa. Ei tiedä millaisia vaatteita pukea tms.

Minulla ainakin on vähän sama juttu. En kiihotu siitä että puen seksikkäät vaatteet, ei tee minulle yhtään mitään. Mies on sanonut usein että tykkää kun pukeudun. Mutta minulla on jonkin alitajuinen jarru päällä koska hän ei ole toteuttanut joitain juttuja joita olen toivonut häneltä.

Toki ne toiveet ovat eri skaalassa varmasti kuin jotkut seksihepeneet (nehän eivät vaadi varsinaisesti mitään suuria rajojen rikkomsia, kunhan pukee päälle) mutta silti koen jotain alitajuista vastarintaa helposti että mitä minä sitten saan vastineeksi? En sitä ainakaan mitä pyydän ja eniten toivon.

Voi olla lapsellista mutta vaikea järjellä vaikuttaa tähän tunteeseen. On helpompi tehdä palveluksia kun niihin vastataan.

Minusta on vähän outo ajatus, että toista ei voisi ilahduttaa vain siksi koska se on mukavaa. Ei siitä tarvitse aina saada sen kummempaa kuin hyvän mielen molemmille. Ja sehän itse asiassa onkin todella arvokasta. Toiselle tulee olo, että on arvostettu. Suhde lujenee, yhteenkuuluvuuden tunne kasvaa. Kuulostaa tylsältä ja aika kylmältäkin jos toisen ilahduttaminen ei anna itselle yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vähän outo ajatus, että toista ei voisi ilahduttaa vain siksi koska se on mukavaa. Ei siitä tarvitse aina saada sen kummempaa kuin hyvän mielen molemmille. Ja sehän itse asiassa onkin todella arvokasta. Toiselle tulee olo, että on arvostettu. Suhde lujenee, yhteenkuuluvuuden tunne kasvaa. Kuulostaa tylsältä ja aika kylmältäkin jos toisen ilahduttaminen ei anna itselle yhtään mitään.

Niin ja vielä se, että et halua antaa hänelle iloa, koska hän ei halua tehdä jotain itseä rikkovaa, niin tuo kuulostaa jo narsistiselta.

Vierailija
44/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä se, että et halua antaa hänelle iloa, koska hän ei halua tehdä jotain itseä rikkovaa, niin tuo kuulostaa jo narsistiselta.

En minä sanonut että en ikinä tee sitä, pukeudun kyllä aina joskus hänen mieliksi mutta alitajuisesti kalvaa asia ja koen sisäistä vastarintaa välillä kun minun fantasioita ei sitten koskaan voi toteuttaa tai yrittää. Siksi välillä pohdin miksi vaivautuisin jatkossa.

Minulla on itsellä mielestäni olemassa myös niitä suht kesyjä haaveita ilman vastakaikua. Esimerkiksi yksi haaveeni olisi antaa rimming seksiä miehelle, eli nuolla häntä sieltä vähän*köh* alempaa samalla kun annan suuseksiä. Mutta tätä ei suostuta edes kokeilemaan. En pysty jotenkin ymmärtämään mikä siinä olisi niin dramaattisen kamalaa ettei voi edes kokeilla oman rakkaan kanssa, mikä on pahinta mitä voi tapahtua. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään gang bang vaan ihan suht harmiton toive kahden ihmisen välillä.

Kivointahan olisi että tekee jotain josta molemmat kiihottuisi samalla kun hemmottelee sitä toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi