Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää kampaaja, jota oikeasti kiinnostaa sinun hiukset?

Vierailija
17.09.2023 |

Olen käynyt monella hyvällä kampaajalla, jotka ovat leikanneet ihan hyvin. Mutta kaikille olen ollut vain yksi asiakas päivän liukuhihnalla, asiakas joka henkilönä ehkä muistetaan seuraavallakin kerralla, mutta jonka hiuksia niinkään ei. Eli haluaisin kampaajan, joka tavallaan ottaisi vastuun siitä miltä hiukseni näyttää leikkaamalla ja ehkä värjäämällä ym ne edustaviksi ja muistamalla seuraavalla kerralla mitä viimeksi teki ja miksi ja tekisi saman uudelleen. Ja sanoisi minulle kotihoito-ohjeet ja käyntivälin ja minä niitä tietenkin noudattaisin. Mutta näin kampaaja huolehtisi, että hiukseni ovat aina hyvät ja edustavat. Mistä tällaisia kampaajia löytää? Hiuslaatuni on sellainen että hiuksia on runsaasti, ja hiuksissa on pituutta eli niistä voisi saada kyllä ihan hyvät.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sun karvat. Hiustenleikkuu on työ, ei intohimo eikä pakkomielle.

Vierailija
22/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vältä ainakin Kivenlahden, Espoonlahden, Merituulen ja Matinkylän kampaamoja. Hiustenleikkaus meni pieleen noissa.

Kaikissa? Ohhoh.

Noilla alueilla on varmasti useita kampaamoja. Tarkennan hieman. Kampaamo kadun vastakkaisella puolella Lippulaivaa Kivenlahdessa, Espoonlahden uimahallin yhteydessä oleva kampaamo. Merituulessa on tietääkseni vain yksi kampaamo. Matinkylässä entisen ostarin vieressä kaksi kampaamoa niissä lähellä olevissa kerrostaloissa.

Tietysti työntekijät on voineet jo vaihtua tai kampaamot siirtyä jonnekin toisaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O s t o

Vierailija
24/27 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma.

Olen käynyt monella eri kampaajalla monessa eri firmassa ja siltikään ei ole osunut kohdalle kampaajaa, jota aidosti kiinnostaisi hiukset ja hiuspohjan kunto ja niistä jutteleminen. Kaikista tullut sellainen vaikutelma, että tekevät kampaajan hommia, koska eivät muutakaan keksineet

Vierailija
25/27 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sun karvat. Hiustenleikkuu on työ, ei intohimo eikä pakkomielle.

Hiukset voivat todellakin olla intohimo. Samalla tavalla kuin meikkaaminen tai vaatteiden ompelukin. 

Vierailija
26/27 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko vielä, että haluatko löytää kampaajan jota kiinnostaa minun vai sinun hiukset?

Vierailija
27/27 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, jos et ole löytänyt vielä sopivaa kampaajaa voin lämpimästi suositella Terrakottaa ja sieltä Paulaa.

Osaa todella hyvin asiansa ja pitää hiuksistani aina hyvää huolta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi