Menin tänä aamuna paikalliseen pubiin ns. krapulakaljalle
Olisin toivonut edes jonkinlaista ihmiskontaktia ja juttuseuraa viereisen pöydän tyypeistä, mutta ei - kaikki vain tuijottivat hypnoottisina omia kännyköitään. En sitten viitsinyt alkaa häiritsemään heitä vaan poistuin vähin äänin ulos. Tämmöistäkö tämä nykyisin on, ihmiset elvät jossain virtuaalimaailmassa mieluummin kuin oikeassa elämässä, eli totta se on, mitä sanotaan, että lopun aikoina ihmiset kulkevat pienet laatikot käsissään.
Kommentit (25)
Niin. Poissa on ne hyvät ajat, kun porukka kokoontui baaritiskille ryyppäämään. Nortti paloi ja juttu lensi. Kaikilla oli niin mukavaa. Nyt on vain tylsää ja ankeaa, eikä norttikaan enää käryä 😭
No yrititkö mennä juttelemaan jonkun kanssa? Mun kokemuksen mukaan ne puhelimet menee kyllä piiloon kun tekee aloitteen. Monesti on koko porukka samassa pöydässä kun vaan rohkeasti huutelee muut messiin.
Miksi vieraitten ihmisten pitäisi jutella sulle. Mua on aina veetattu nää yksinliikkujat ja sit ne koittaa tuppautua pariskunnan/kaveriporukan seuraan.
Edesmennyt kaverini teki 90-luvulla baarimikon hommia. Se kertoi krapulaisista miehistä, jotka raahustivat baariin klo. 9 aamulla sen auettua. Kaikki istuivat omissa pöydissään ja tuijottivat tuppisuina omia tuoppejaan. Kukaan ei siis ollut juttutuulella.
Samat kaverit kävivät sitten päivällä kotonaan syömässä ja ottamassa päiväunet tullen sitten illalla takaisin. Sitten kielenkannat jo irtosivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vieraitten ihmisten pitäisi jutella sulle. Mua on aina veetattu nää yksinliikkujat ja sit ne koittaa tuppautua pariskunnan/kaveriporukan seuraan.
Minusta taas on kivaa, jos joku/jotkut "tuppaavat" seuraan sen kerran, kun johonkin lähdetään. Kai sitä tietenkin voisi kysyä, saako istua ja olla loukkaantumatta, jos joku tosiaan haluaa olla yksin.
haisit pahalle yrjölle ja paskalle yritä myöhemmin ehkä joku tarjoo kaltaisellesi karaoke kuningattarelle. käy kuitenkin suihkussa ensin kaippa sitten joku epätoivoinen tarjoo
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Se ikävä tapa tuijottaa luurejaan on levinnyt kaikkialle. Baariin minäkin menisin jos silleen krapulan tai muun syyn takia menisin niin varsinkin sen muun takia juttelisin ihmisille. Niin ruukattiin tehdä vielä aika vähän aikaa sitten.
Ei sille mitään voi maailma muuttuu aina. Nyt se vain meidän aikana muuttui tämmöiseksi. Aika booring...
M.52
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Se ikävä tapa tuijottaa luurejaan on levinnyt kaikkialle. Baariin minäkin menisin jos silleen krapulan tai muun syyn takia menisin niin varsinkin sen muun takia juttelisin ihmisille. Niin ruukattiin tehdä vielä aika vähän aikaa sitten.
Ei sille mitään voi maailma muuttuu aina. Nyt se vain meidän aikana muuttui tämmöiseksi. Aika booring...
M.52
Jos ne on feministejä ja tietää sut.
Olisit avannut suusi. Miksi muiden olisi pitänyt tehdä aloite ja alkaa juttelemaan sinun kanssasi? vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.52
Jos ne on feministejä ja tietää sut.
En oikein hahmota mitä meinaat tuolla kommentilla? Käyn niin vähän baareissa että en itse tiedä keitä siellä istuu. Nuorempana tuli rampattua enemmän koska baareista sai naisia.
M.52
Siis en tahdo olla yksin ja siksi meenki baarin kavereitten kanssa. Ei tartte tuppautua, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Siis en tahdo olla yksin ja siksi meenki baarin kavereitten kanssa. Ei tartte tuppautua, kiitos.
Ja tuijotatte siellä vaan kännyköitänne, ettekä juttele toisillenne mitään.
Ei kai kukaan ny krapulassa jaksa jutella ja olla sosiaalinen.
Kyl se sit helpottaa, kun loiventavat tehoaa.
Juopolla on juopon ongelmat. Maksakirroosi korjaa pois tuollaiset. Maksa sanoo poks!! 😳🥺
Onpas ikäväksi päässyt. Ei vaan minun aikana vielä tuollaista ollut silloin kun olin juopon kanssa. Siellä ne istui jo aamusta krapula kaljalla baarissa. Mitään kännyköitä ei näkynyt missään.
Ehkä toi kännykkäasia on pienin sun ongelmista.