Mä pelkään erota
Voin huonosti mutta pelkään erota koska en tiedä mitä mies tekisi. Mietin voisiko aiheuttaa vahinkoa minulle tai kiristää jollain.
Kommentit (10)
Suunnittele hyvin ja selvitä jo etukäteen mitä ongelmia hän voisi sinulle aiheuttaa. Säästä omaan talteen vararahastoa, mahdollisesti käteistä. Juttele ihmisten kanssa jotka on eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erittäin hyvältä syyltä erota, jos joutuu edes miettimään tuollaisia.
Äijä pihalle ja asu muutama viikko vaikka ystäväsi tai vanhempiesi luona, jos oikeasti pelkäät väkivaltaa tms.
Eroonhan tuommoisesta on päästävä ja ennemmin nyt kuin huomenna.
Meillä on kaksi kohta aikuista lasta....asuvat vielä kotona. Joutuisin jättämään heidät tänne. Koulujen takia. Vanhemmat asuu eri kaupungissa. Ei ystäviä täältä. Mua vaan oksettaa ja kuvottaa tilanne. En voi katsoa edes mieheen enää. Miehen levitellyt tavarat ärsyttää. Lisäksi on todella temperamenttinen. Tuntuu kuin olisin ansassa.
Ap
Ap
Lisäksi jos kerron vanhemmille huolistani niin laittavat miehelle viestiä. Ei ole ketään kelle voin jutella huolistani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä pihalle ja asu muutama viikko vaikka ystäväsi tai vanhempiesi luona, jos oikeasti pelkäät väkivaltaa tms.
Meillä on kaksi kohta aikuista lasta....asuvat vielä kotona. Joutuisin jättämään heidät tänne. Koulujen takia. Vanhemmat asuu eri kaupungissa. Ei ystäviä täältä. Mua vaan oksettaa ja kuvottaa tilanne. En voi katsoa edes mieheen enää. Miehen levitellyt tavarat ärsyttää. Lisäksi on todella temperamenttinen. Tuntuu kuin olisin ansassa.
Ap
Ap
Lähdet viimeisten mukana. Sillä hyvä
Tulit oikealle foorumille, täällä nainen on aina uhri ja mies roisto. Palstan miesvihaiset korppikotkat uskovat kaikki väritetyt tarinat ja luotsaavat ja kannustavat sinut innolla ja mielellään pikaiseen eroon.
Niihän me kaikki mutta se on vaan tehtävä.
Mene johonkin paikalliseen turvataloon tai vastaavaan keskustelemaan asiasta ja selvitä tilanne. Saat varmaan ohjeita ja apua.
Ymmärrän pelon todella hyvin. Pelko siitä, miten minun käy, miten talouden käy, miten lasten käy tiukentuneen talouden myötä, mitä ero tekee lapsille jne jne. Olin todella huonossa suhteessa aivan liian kauan. Se oli huono kasvupaikka myös lapsillemme. Todella huono. En uskaltanut siitä irrottautua, lopulta mies jätti minut, haki avioeron. Tämä on parasta mitä minulle on tehnyt.
Jokainen niistä peloista joita tunsin on jotenkin vaan järjestynyt. Alku oli kamalaa, olin todella rikki ja pohjalla. Mutta sieltä oli suunta ylös. Ja asioiden yksi kerrallaan järjestyessä on luottamus hyvään kasvanut. Edelleen ex on ilkeä ja hankala, vaikeuttaa asioita, pelaa lapsilla, tekee mun elämästä mahdollisimman vaikeaa. Mutta mun elämä on tosi paljon parempaa. Mulla on paljon parempi olla. Ilo on palannut elämään.
Ole rohkea! Sä pystyt siihen. Asiat järjestyy kyllä. Hae ja pyydä apua. Ihmiset välittää kun niille antaa mahdollisuuden! Poista myrkylliset ihmiset elämästäsi.
Asunto hakuun ja lähde. Lapset on jo isoja, joten ei pitäisi huolta sen suhteen olla.