Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lankesinko perinteiseen vedätykseen miehen puolelta?

Vierailija
17.09.2023 |

Ennestään tuttu mies, muista kuvioista. On jo ikuisuuksia (siis kuukausien ajan) jatkuvasti viestitellyt ja pyydellyt deiteille, mutta itselläni on ollut kaikenlaista joten olen sanonut toistuvasti ei. Nyt sitten vihdoin lähdin treffeille ja olisin ihan mielelläni tavannut uudestaankin. No nyt miehellä sitten yhtäkkiä ei olekaan aikaa tavata minua kuin kuulemma kuukauden päästä!

Eli olikohan tuossa innostus vain niin kauan kuin vaikutin olevan hard to get (vaikka en teeskennellyt sitä vaan ihan oikeasti elämään ei mahtunut silloin deittailu)? Ja nyt mies menetti kiinnostuksensa. Vakuutti kuitenkin, että on kiinnostunut ja haluaisi tavata uudestaan. Tai voihan se olla, että sanoi noin vain kohteliaisuudesta vaikka oikeasti ei sitten ollutkaan kiinnostunut kun tutustui minuun paremmin.

Jotenkin vain hämmentynyt olo kun toinen on pommittanut viesteillä ja pyynnöillä ensin kuukausia non-stop ja sitten kun vihdoin osoitin kiinnostusta takaisin, niin toiminta loppuikin.

Siis tällaista tapahtui joskus teininä, mutta että nyt vielä ihan aikuisenakin.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytitkö etupyllyn, pyypyyn?

Vierailija
62/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että miksi ap täällä nyt itkee sitä, että saa osakseen TÄSMÄLLEEN sitä samaa kohtelua, miten itse kohteli miestä.

Eihän se nyt niin toimi, että ap voi käyttäytyä ihan miten vain, mutta samaa ei sallita mieheltä tai ainakin valitetaan siitä suureen ääneen vauvapalstalla.

Mies vain selkeästi kohtelee ap:ta nyt samoin, kuin miten ap kohteli miestä. Eipä tässä sen kummempaa.

Nyt ap voi tykönänsä miettiä, että aikooko jatkaa käyttäytymistään jatkossa muiden miesten kanssa samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan hiljeni

Vierailija
64/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ihmettä! Saatiinhan miehen huono käytös taas naisen syyksi. Tällä saitilla ei tosin pitäisi yllättyä enää mistään.   

Minulle jäi nyt vähän epäselväksi että miten se mies tässä on käyttäytynyt huonosti? Olemalla kiireinen?

Vierailija
65/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ihmettä! Saatiinhan miehen huono käytös taas naisen syyksi. Tällä saitilla ei tosin pitäisi yllättyä enää mistään.   

Minulle jäi nyt vähän epäselväksi että miten se mies tässä on käyttäytynyt huonosti? Olemalla kiireinen?

Käyttäytymällä samalla tavalla kuin ap :D

Miksi ap sallii itselleen käytöksen, mitä ei salli toiselle?

Sitä sietää miettiä.

Luuletko, että miehet ovat sätkynukkejasi, jotka juoksevat joka oikkusi perässä ja voit käyttäytyä ihan miten vain? Ja sitten kun saat samaa käytöstä osaksesi, luulet, että se on jotain vedätystä mieheltä.

Vierailija
66/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla vallassa. Koska suostuit ja ilmaisit halukkuutesi tavata uudestaan, leikkii hän nyt vaikeaa ja etäistä koska saa siitä vallantunteesta kiksit.

Vierailija
67/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mukaan hän oli ihan oikeasti todella niin kiireinen, ettei ehtinyt moneen kuukauteen treffeille. Nyt kun mies ehdottaa toisia treffejä kuukauden päähän omiin kiireisiinsä vedoten, niin täytyy olla jotain hämäräperäistä asiassa? 

Hyvin te vedätte. 

Vierailija
68/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mukaan hän oli ihan oikeasti todella niin kiireinen, ettei ehtinyt moneen kuukauteen treffeille. Nyt kun mies ehdottaa toisia treffejä kuukauden päähän omiin kiireisiinsä vedoten, niin täytyy olla jotain hämäräperäistä asiassa? 

Hyvin te vedätte. 

Lol.

Ap vedätti miestä ja nyt mies vedättää ap:ta :D

69/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapailumies ehdotti tapaamista kuukauden päähän, koska "työkiireitä". Sanoi tarkan päivänkin milloin sopii. Totesin että minulle se on ok. No, miehestä ei sitten enää kuulunut ja kun otin yhteyttä tuona ajankohtana, totesi ettei ole kemiaa ja ehdotti että ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja. Paskiainen ei siis voinut heti sanoa ettei halua jatkaa kanssani, vaan pisti vielä kuukauden verran odottamaan tapaamista, jota ei edes ollut tulossa. Vielä edellisellä tapaamisella ja edellisissä viesteissään vakuutteli, että on edelleen kiinnostunut jatkamaan.

Tästä oppineena en jäisi enää odottamaan. Tuo on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Ehkä se mies vaan on munaton eikä osaa sanoa suoraan ei, ja toivoo että vedät johtopäätöksen itse.

No kylläpä sitä ollaan mlkun puutteessa. Ihan ooteltu ollaan. Get a life.

Vierailija
70/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapailumies ehdotti tapaamista kuukauden päähän, koska "työkiireitä". Sanoi tarkan päivänkin milloin sopii. Totesin että minulle se on ok. No, miehestä ei sitten enää kuulunut ja kun otin yhteyttä tuona ajankohtana, totesi ettei ole kemiaa ja ehdotti että ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja. Paskiainen ei siis voinut heti sanoa ettei halua jatkaa kanssani, vaan pisti vielä kuukauden verran odottamaan tapaamista, jota ei edes ollut tulossa. Vielä edellisellä tapaamisella ja edellisissä viesteissään vakuutteli, että on edelleen kiinnostunut jatkamaan.

Tästä oppineena en jäisi enää odottamaan. Tuo on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Ehkä se mies vaan on munaton eikä osaa sanoa suoraan ei, ja toivoo että vedät johtopäätöksen itse.

Etkö oikeasti ymmärrä, mitä sulle tehtiin tossa?

Miehellä oli toinenkin nainen ja hän arpoi teidän kahden välillä. Hän asetti sen toisen naisen ykköseksi ja halusi katsoa, tuleeko siitä mitään.

Roikotti sua varalla, mikäli se ykkösvaihtoehto olisi mennyt puihin.

Näin ei käynyt ja sinä sait sitten lopullisesti jäädä.

Vierailija
71/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Pitäisin välit ystävällisen etäisinä kaverillisina. Heti jos tuntuu että jutussa on sotkua, siinä on.

Vierailija
72/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ole vedätys. Ei vaan kemiat kohdannu kahden ihmisen välillä.

Tunsi minut kuitenkin jo pidemmältä ajalta ja oli superinnokas monta kuukautta. Joten ei siinä mitään yllätystä olisi pitänyt hänelle tulla. 

Lol.

Etkö ap todellakaan tajua, että mies kostaa sulle sun käytöksen?

Itsekin tuossa kerrot, kuinka mies on tuntenut sut pitemmältä ajalta ja oli superinnokas, niinpä päätit käyttäytyä kuin itsevaltias ja nöyryyttää miestä kuukaudesta toiseen vetoamalla tekosyihin ja perumalla tapaamisia.

Ja nytkö tosissasi ihmettelet, miksi mies ei palvokaan maata jalkojesi alla, vaan saat tasan sitä samaa kohtelua osaksesi, mitä mies sai sinulta.

Vierailija
73/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi