Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lankesinko perinteiseen vedätykseen miehen puolelta?

Vierailija
17.09.2023 |

Ennestään tuttu mies, muista kuvioista. On jo ikuisuuksia (siis kuukausien ajan) jatkuvasti viestitellyt ja pyydellyt deiteille, mutta itselläni on ollut kaikenlaista joten olen sanonut toistuvasti ei. Nyt sitten vihdoin lähdin treffeille ja olisin ihan mielelläni tavannut uudestaankin. No nyt miehellä sitten yhtäkkiä ei olekaan aikaa tavata minua kuin kuulemma kuukauden päästä!

Eli olikohan tuossa innostus vain niin kauan kuin vaikutin olevan hard to get (vaikka en teeskennellyt sitä vaan ihan oikeasti elämään ei mahtunut silloin deittailu)? Ja nyt mies menetti kiinnostuksensa. Vakuutti kuitenkin, että on kiinnostunut ja haluaisi tavata uudestaan. Tai voihan se olla, että sanoi noin vain kohteliaisuudesta vaikka oikeasti ei sitten ollutkaan kiinnostunut kun tutustui minuun paremmin.

Jotenkin vain hämmentynyt olo kun toinen on pommittanut viesteillä ja pyynnöillä ensin kuukausia non-stop ja sitten kun vihdoin osoitin kiinnostusta takaisin, niin toiminta loppuikin.

Siis tällaista tapahtui joskus teininä, mutta että nyt vielä ihan aikuisenakin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole vedätys. Ei vaan kemiat kohdannu kahden ihmisen välillä.

Vierailija
2/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin, että yksinkertainen on mies, ja olisin estänyt ajat sitten. Jos sanotaan ei ja edelleen pommitetaan niin se on huonoa käytöstä, rajattomuutta ja loukkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsi minut kuitenkin jo pidemmältä ajalta ja oli superinnokas monta kuukautta. Joten ei siinä mitään yllätystä olisi pitänyt hänelle tulla. 

Vierailija
4/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapailumies ehdotti tapaamista kuukauden päähän, koska "työkiireitä". Sanoi tarkan päivänkin milloin sopii. Totesin että minulle se on ok. No, miehestä ei sitten enää kuulunut ja kun otin yhteyttä tuona ajankohtana, totesi ettei ole kemiaa ja ehdotti että ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja. Paskiainen ei siis voinut heti sanoa ettei halua jatkaa kanssani, vaan pisti vielä kuukauden verran odottamaan tapaamista, jota ei edes ollut tulossa. Vielä edellisellä tapaamisella ja edellisissä viesteissään vakuutteli, että on edelleen kiinnostunut jatkamaan.

Tästä oppineena en jäisi enää odottamaan. Tuo on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Ehkä se mies vaan on munaton eikä osaa sanoa suoraan ei, ja toivoo että vedät johtopäätöksen itse.

Vierailija
5/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten vaan pyyteli treffeille aloittajaa?

Vierailija
6/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin on rakkauspommitusta ja sitten alkaa kylmä-kuuma leikki? Mieti nyt vielä, onko miehellä sinulle mitään muuta tarjottavaa kuin addiktio.

Vierailija
7/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapailumies ehdotti tapaamista kuukauden päähän, koska "työkiireitä". Sanoi tarkan päivänkin milloin sopii. Totesin että minulle se on ok. No, miehestä ei sitten enää kuulunut ja kun otin yhteyttä tuona ajankohtana, totesi ettei ole kemiaa ja ehdotti että ollaan tästä eteenpäin hyvänpäiväntuttuja. Paskiainen ei siis voinut heti sanoa ettei halua jatkaa kanssani, vaan pisti vielä kuukauden verran odottamaan tapaamista, jota ei edes ollut tulossa. Vielä edellisellä tapaamisella ja edellisissä viesteissään vakuutteli, että on edelleen kiinnostunut jatkamaan.

Tästä oppineena en jäisi enää odottamaan. Tuo on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Ehkä se mies vaan on munaton eikä osaa sanoa suoraan ei, ja toivoo että vedät johtopäätöksen itse.

No siis tämä toimi juuri tuolla tavalla! Ehdotti jo päivää ja aikaa - mutta kuukauden päähän! Kai sitä nyt voisi sanoa suoraan jos ei innosta. Tai ihan vaikka sopertaisi jotain epämääräistä kuten "no nyt ei ole aikaa mutta katsotaan joskus jos olisi" niin siitäkin sentään voisi vetää ne johtopäätökset. Mutta mikä ihme juttu tuo on, että haluaa kuitenkin tavata ja vielä tosiaan sopii päivän ja ajan, mutta ikuisuuden päähän. Ehkä sitten juuri kuten sinun kokemuksessasi.

Vierailija
8/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ensin on rakkauspommitusta ja sitten alkaa kylmä-kuuma leikki? Mieti nyt vielä, onko miehellä sinulle mitään muuta tarjottavaa kuin addiktio.

No joo, kyllä tuossa itselläni kiinnostus lopahti aikalailla samantien. Mutta miksi joku mies viitsisi toimia noin, mitä siitä saa? Kuten sanoin, muistan joskus teininä kun teineillä oli tuollaista toimintaa mutta omituista aikuiselta.

Vierailija
9/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillähän sen vasta näkee miten kemiat toimii. Ei mitään outoa lopettaa suhde siihen sitten. Järkevää molempien kannalta. Jopa naisten.

Vierailija
10/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä toimi juuri tuolla tavalla! Ehdotti jo päivää ja aikaa - mutta kuukauden päähän! Kai sitä nyt voisi sanoa suoraan jos ei innosta. Tai ihan vaikka sopertaisi jotain epämääräistä kuten "no nyt ei ole aikaa mutta katsotaan joskus jos olisi" niin siitäkin sentään voisi vetää ne johtopäätökset. Mutta mikä ihme juttu tuo on, että haluaa kuitenkin tavata ja vielä tosiaan sopii päivän ja ajan, mutta ikuisuuden päähän. Ehkä sitten juuri kuten sinun kokemuksessasi.

En yllättyisi vaikka olisi tuo sama kaunis mies edelleen vedättämässä naisia samalla tavalla. Vaikea uskoa että tuollainen käytös mitenkään kovin yleistä olisi.

Vierailija
11/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies löytää aikaa, eikä ota riskiä että joku muu vie sillä aikaa naisen. Jos siis ei ole kyse todellisesta esteestä (esim pitkä työmatka ulkomaille, iso leikkaus toipumisineen yms), niin sitä vaan ei kiinnosta. Haluaa kuitenkin pitää sinua varalla ja/tai on niin raukka ettei uskalla sanoa suoraan. Siirry eteenpäin. Turha miettiä miksi, ei se muuta lopputulosta.

Vierailija
12/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tuo kuulostaa. Saa sadistista nautintoa kun viimeinkin sai Ap:n taipumaan ja nyt voikin leikkiä tällä. Vallankäyttöä ja kontrollointia.

Vierailija
13/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pillllua, mies sai hetken helpotuksen. Ei ollut kiinnostunut mistään sen kummemmasta, ja ehkä seksikään ei ollut niin ihmeellistä kuin mies oli päässään kuvitellut etukäteen, joten hän poistui takavasemmalle.

Vierailija
14/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillähän sen vasta näkee miten kemiat toimii. Ei mitään outoa lopettaa suhde siihen sitten. Järkevää molempien kannalta. Jopa naisten.

Kyllä, juuri näin, mutta miksi sitten ei lopeta sitä suhdetta vaan ehdottaa tapaamista, mutta vasta kuukauden päähän? Miksi ei vain totea, että sori, kemiat eivät kohdanneet? Mikä ihme juttu tuo tuollainen kuukauden päähän roikottaminen on?

Vierailija
15/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mies mitään lopettanut (vielä). Miksi ei voi heti sanoa suoraan jos ei kiinnosta jatkaa vaan pitää aloittaa tuollainen pelleily?

Vierailija
16/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella aikataulutuksella viestii myös että *minä olen todella tärkeä ja kiireinen mies*. Nostaa itseään.

Vierailija
17/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, kyllä tuossa itselläni kiinnostus lopahti aikalailla samantien. Mutta miksi joku mies viitsisi toimia noin, mitä siitä saa? Kuten sanoin, muistan joskus teininä kun teineillä oli tuollaista toimintaa mutta omituista aikuiselta.

Miksi ei viitsisi? Ihmiset tekevät paljon kummempia kun asioita. Itse en jaksaisi pähkäillä moisia pelleilyjä. Selväähän on, ettei tuosta parisuhdetta kannata edes haluta.

Vierailija
18/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mies mitään lopettanut (vielä). Miksi ei voi heti sanoa suoraan jos ei kiinnosta jatkaa vaan pitää aloittaa tuollainen pelleily?

Jos sanoisi suoraan, ei saisi enää helppoa pillakkaa ap:lta. Siksi pidetään takaportti auki. Kuukauden päästä voi olla jo sellainen hetki, ettei ole saanut parempaakaan seksiseuraa hetkeen, niin on hyvä olla varanaisia, joihin ei ole poltettu siltoja ihan kokonaan.

Tosin ap vaikuttaa sellaiselta naiselta, joka alkaa tyrkyttää itseään sitä kovemmin, mitä enemmän mies torjuu ja ottaa etäisyyttä.

Vierailija
19/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah hah hah haa.

Mun mielestä kuulostaa siltä, että mies oli jo pommitusvaiheessa jotenkin ärsyyntynyt ap:hen ja päätti ehkä jo silloin, että jos tuon venkoilevan muijan saa deiteille, niin saapa sitten maistaa omaa lääkettään. Eli mies halusi maksaa potut pottuina.

Nyt sinä saat kokea sitä, mitä mies koki kuukausikaupalla.

Kokonaan toinen kysymys on, haluatko tuollaista kostonhimoista miestä sitten enää tavatakkaan.

Vierailija
20/73 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olet osa hänen haaremiaan. Kannattelee hänen heiveröistä itsetuntoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän