Kahdelle tuomio "anonyymillä" Ylilaudalla kirjoitetuista törkyviesteistä
Ei ollutkaan niin anonyymi kuin miltä näytti.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/c20bf57f-ce65-402f-baea-5a63…
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia iltapäivälehdet oikein painottivat että kyseessä oli yksin asuvat miehet? Pilkatakseen yksinasuvia miehiä?
Sen takia koska miehet muuten heti väittäisi että kummppani ne kirjoitti. Turha tuosta on vetää hernettä nenään. Kaikki me jo tiedetään mitä tekstiä yksin asuvien miesten näppiksiltä leviää nettiin. Ei siinä ole mitään uutta kenellekään.
#m-vihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ironista, että palstanaiset kauhistelevat solvaamista ketjussa, jossa itse solvaavat tuomittuja henkilöitä.
Tässä on se ero että nämä ovat jo menettäneet kunnioituksen teoillaan +kukaan ei käytä heidän oikeita nimiään/henkilöllisyyttään.
Juridisesti asia on noin, mutta moraalisesti ei. Solvaaminen on solvaamista. Minun silmissäni olette samalla tasolla eikä teillä ole varaa jeesustella.
Kun palstan naiset haukkuu oikeudessa tuomittuja henkilöitä se on sama kuin jos kyseiset henkilöt hoorittelee naista joka ei mitään muuta ollut tehnyt kuin harrastanut ja ollut juuri sellainen kuin nainen joita miehet kuolaa.
Tuomittua henkilöä saa sanoa mrhaajaksi, rskaajaksi tai kduttajaksi. Sellaista, jota ei tuomittu, mutta on silti teon tehnyt, ei saa.
Ketään ei kuitenkaan tietääkseni tuomittu "inceliksi" tai "luuseriksi".
Aivan. Incelíksi nimittely on miehen seksualisuuden arviointia. Sama kuin mistä tuomioi tuli.
Incel ei ole pelkkää seksuaalisuuden arviointia nykyään. Ei kukaan hauku inceliksi asiallista normaalia miestä joka ei löydä parisuhdetta tai seksiä. Inceliksi tulee kutsutuksi mies, joka sen lisäksi käytäytyy aivan luokattomn huonosti naisia kohtaan.
Voit selitellä tuota tuomarille. Sulla on parasta olla sit näyttöä siitä että vaikkapa tässä ketjussa incelíksi haukuttu on käyttäytynyt luokattoman huonosti naisia kohtaan.
Joo kyllä tässäkin ketjussa huokuu inceleiden asiallinen asenne naisia kohtaan. Hiv-hoo rako se oli vai muistanko oikein?
Missä tässä ketjussa on naisia tuolla tavalla nimitelty?
Meneekö ketjun aihe tunteisiin? Minusta on hienoa että nuo miehet saivat tuomion. Oikeasti.
Katsos kun samalla se mahdollistaa tämän palstan naisten tuomitsemisen.
Tee täysin asiallinen aloitus ja saat palstan naisilta neuvoja ja tukea. Käyttäydy kuin incel ja luuseri niin saat kuulla olevasi incel ja luuseri.
Vai niin. Eli nyt kun keskustelmme kuinka kahdelle tuli tuomio toisella anonyymillä keskustelupalstalla tapahtuneista kirjoituksista niin mitenkäs se on incelmäistä käyttäytymistä?
Ja odotan että nimittelet minua lisää kun kehtaan kysyä asiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ironista, että palstanaiset kauhistelevat solvaamista ketjussa, jossa itse solvaavat tuomittuja henkilöitä.
Tässä on se ero että nämä ovat jo menettäneet kunnioituksen teoillaan +kukaan ei käytä heidän oikeita nimiään/henkilöllisyyttään.
Juridisesti asia on noin, mutta moraalisesti ei. Solvaaminen on solvaamista. Minun silmissäni olette samalla tasolla eikä teillä ole varaa jeesustella.
Kun palstan naiset haukkuu oikeudessa tuomittuja henkilöitä se on sama kuin jos kyseiset henkilöt hoorittelee naista joka ei mitään muuta ollut tehnyt kuin harrastanut ja ollut juuri sellainen kuin nainen joita miehet kuolaa.
Tuomittua henkilöä saa sanoa mrhaajaksi, rskaajaksi tai kduttajaksi. Sellaista, jota ei tuomittu, mutta on silti teon tehnyt, ei saa.
Aivan. Incelíksi nimittely on miehen seksualisuuden arviointia. Sama kuin mistä tuomioi tuli.
Incel ei ole pelkkää seksuaalisuuden arviointia nykyään. Ei kukaan hauku inceliksi asiallista normaalia miestä joka ei löydä parisuhdetta tai seksiä. Inceliksi tulee kutsutuksi mies, joka sen lisäksi käytäytyy aivan luokattomn huonosti naisia kohtaan.
Voit selitellä tuota tuomarille. Sulla on parasta olla sit näyttöä siitä että vaikkapa tässä ketjussa incelíksi haukuttu on käyttäytynyt luokattoman huonosti naisia kohtaan.
Joo kyllä tässäkin ketjussa huokuu inceleiden asiallinen asenne naisia kohtaan. Hiv-hoo rako se oli vai muistanko oikein?
Meneekö ketjun aihe tunteisiin? Minusta on hienoa että nuo miehet saivat tuomion. Oikeasti.
Tässäkin ketjussa olemme jo saaneet kuulla olevamme ensin hoo ja sitten hiv-hoo.
Missasin ne viestit, laitatko numerot.
Poistuivat, hiv-hoo saattaa vielä löytyä lainauksesta jollei poistunut sekin. Sun on turha teeskennellä ettei niitä ollut. Ja sinä mies joka ne kirjoitit, jopa veljeskuntasi häpeää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Tässä sä taas osoitat, että olet itse yksi niitä ihmisiä, jotka mielellään halventavat muita.
Itke incel lisää
On melko ironista pöyristyä netissä tapahtuvasta halventamisesta, kun käyttäytyy itsekin netissä samalla tavalla. Eikö sinustakin?
Vihaajia EI SAA vihata! NYYH!!!!!!
Millä tavalla tuo kirjoittaja, jota tässä ketjussa inceliksi halvensit, on ketään vihannut tai haukkunut?
- ohis
Menikö tunteisiin?
Eikö asioista saa keskustella ilman että menee tunteisiin?
Menikös sulla tunteisiin kun joku tuomittiin nettikirjoittelusta? Kuumottaako? Mitähän kaikkea sinunkin näppikseltä on tuotettu vuosien ajan.
Jos huoraksi haukkuminen on laitonta niin pitäisikö inceliksi haukkuminen olla myös?
Vierailija kirjoitti:
En ole perehtynyt tapaukseen, mutta jos tuomio on tullut huoraksi haukkumisesta niin kuulostaa kovin vähäiseltä ja ihmettelen. Mihin tämä maa on menossa.
Parempaan suuntaan. Tuntuu inceleitä kun kovasti garmittaban että inceliksi kutsutaan, vaikka se tulee lähes aina aiheesta ja hoo ei juuri koskaan. Vai onko tämä fitness-urheilua harrastava nainen hoo? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa olemme jo saaneet kuulla olevamme ensin hoo ja sitten hiv-hoo.
Missasin ne viestit, laitatko numerot.
Poistuivat, hiv-hoo saattaa vielä löytyä lainauksesta jollei poistunut sekin. Sun on turha teeskennellä ettei niitä ollut. Ja sinä mies joka ne kirjoitit, jopa veljeskuntasi häpeää sinua.
Ei mun tarvitse teeskennellä koska mä en nähnyt mitään sellaisia.
Mistäs me nyt todennettais että sä puhut totta etkä ole pelkkä miesvihaaja joka keksii tarinoita täällä?
Ai että! Olen niin iloinen, kun sekopäät saatiin tuomiolle! Vielä enemmän näitä! Olin hiukan nuutunut, mutta nyt oon täysin energinen! Mainiota! Eläköön Suomen oikeuslaitos!
Minusta näistä miehistä ei puhuta kovin lailliseen sävyyn netissä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos huoraksi haukkuminen on laitonta niin pitäisikö inceliksi haukkuminen olla myös?
Nimellä mainittuna mikä vaan haukkuminen on laitonta, tai ainakin pitäisi olla.
Netissä on ollutkin liian helppo kirjoittaa kaikkea tyhmää. Mua ainakin nyt hävettää vaikka en edes muista mitä on tullut vaahdottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee täysin asiallinen aloitus ja saat palstan naisilta neuvoja ja tukea. Käyttäydy kuin incel ja luuseri niin saat kuulla olevasi incel ja luuseri.
Vai niin. Eli nyt kun keskustelmme kuinka kahdelle tuli tuomio toisella anonyymillä keskustelupalstalla tapahtuneista kirjoituksista niin mitenkäs se on incelmäistä käyttäytymistä?
Ja odotan että nimittelet minua lisää kun kehtaan kysyä asiaa :)
Minä en ole tässä ketjussa nimitellyt sinua tai ketään muutakaan inceliksi. Vain todennut että jos henkilö käyttäytyy netissä asiallisesti, ei häntä rupea kukaan inceliksi haukkumaan. Mieti nyt ite. Joku kysyy asiallisesti jotain normaalia ja porukat alkaa huutaa inceliä? Tiedät itsekin mitä se edellyttää että sana otetaan käyttöön.
Käyn yliksellä. Joskus tekisi mieli peukuttaa, mutta aina tulee teksti, että olen liian uusi, enkä voi kommentoida enkä peukuttaa. Miksihän? Ei mulla voi olla banneja, koska en ole tuonne koskaan mitään loukkaavaa kirjoitellut. Ei onnistu puhelimella eikä läppärillä.
Vierailija kirjoitti:
I N C E L termiä käytettiin erittäin innokkaasti U s of A:n aselobbareiden retoriikassa suorana vertauksena massaväkivaltarikolliseen. Erittäin vahingollista ja stigmatisoivaa antaa tuollainen leima perättömästi. Toivottavasti tuon jankkaajat klhree käräjille ja lusimaan sakkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tottakai jos tässä ruvetaan nimeltä jotain haukkumaan niin se on laitonta. Toki eikö siellä oikeudessa jouduta silloin jotain todistamaankin? Jos nainen olisi prostituoitu, varmasti olisi vaikea saada hooksi haukkujalle tuomiota. Toisaalta tyyppi jota täällä haikutaan inceliksi, helposti 10 000 viestiä puhdasta naisvihaa täällä vuosien ajalta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Tässä sä taas osoitat, että olet itse yksi niitä ihmisiä, jotka mielellään halventavat muita.
Itke incel lisää
On melko ironista pöyristyä netissä tapahtuvasta halventamisesta, kun käyttäytyy itsekin netissä samalla tavalla. Eikö sinustakin?
Vihaajia EI SAA vihata! NYYH!!!!!!
Millä tavalla tuo kirjoittaja, jota tässä ketjussa inceliksi halvensit, on ketään vihannut tai haukkunut?
- ohis
Menikö tunteisiin?
Eikö asioista saa keskustella ilman että menee tunteisiin?
Menikös sulla tunteisiin kun joku tuomittiin nettikirjoittelusta? Kuumottaako? Mitähän kaikkea sinunkin näppikseltä on tuotettu vuosien ajan.
Olen aina ja ennen kaikkea ihmisten puolella! Vihaajia, YLLÄTTÄEN, vihaan. Ei mun vuosien mittaisesta nettikirjoittelusta pahemmin kummempaa löydy. Enintään moralistien tuomitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei varmaan tarvitse puhua länsimaisesta demokratiasta enää mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään rikos ei ylity näissä viesteissä missä nimiteltyä henkilöä ei ole nimetty. Anonyymia saa netissä nimitellä ihan miten haluaa. Laita oikea nimesi tänne niin sen jälkeen voit haastaa ihmisiä oikeuteen jos vielä jatkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole perehtynyt tapaukseen, mutta jos tuomio on tullut huoraksi haukkumisesta niin kuulostaa kovin vähäiseltä ja ihmettelen. Mihin tämä maa on menossa.
Parempaan suuntaan. Tuntuu inceleitä kun kovasti garmittaban että inceliksi kutsutaan, vaikka se tulee lähes aina aiheesta ja hoo ei juuri koskaan. Vai onko tämä fitness-urheilua harrastava nainen hoo? Ei ole.
Miksi sinulla on tarve nimitellä ihmisiä inceleíksi? Entä miksi kuvittelet että se hooraksi nimittely olisi nykyään enää kirjaimellista?
Nuo kaksi nimittelyä ovat käytännössä samaa asiaa, vain sukupuoli eroaa.
Mutta jatka toki nimittelyä, ehkäpä saamme jonain päivänä lukea yksinäisen naisen tuomiosta.