Kahdelle tuomio "anonyymillä" Ylilaudalla kirjoitetuista törkyviesteistä
Ei ollutkaan niin anonyymi kuin miltä näytti.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/c20bf57f-ce65-402f-baea-5a63…
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ironista, että palstanaiset kauhistelevat solvaamista ketjussa, jossa itse solvaavat tuomittuja henkilöitä.
Tässä on se ero että nämä ovat jo menettäneet kunnioituksen teoillaan +kukaan ei käytä heidän oikeita nimiään/henkilöllisyyttään.
Juridisesti asia on noin, mutta moraalisesti ei. Solvaaminen on solvaamista. Minun silmissäni olette samalla tasolla eikä teillä ole varaa jeesustella.
Kun palstan naiset haukkuu oikeudessa tuomittuja henkilöitä se on sama kuin jos kyseiset henkilöt hoorittelee naista joka ei mitään muuta ollut tehnyt kuin harrastanut ja ollut juuri sellainen kuin nainen joita miehet kuolaa.
Niin, se on eri asia että haukkuu vaikka "Roopea" kuin se että tuomitsee mitä "Roope" on tehnyt.
Täällä lienee monisataa sivuinen ketju "Willestä" jota ei ole tuomittu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ironista, että palstanaiset kauhistelevat solvaamista ketjussa, jossa itse solvaavat tuomittuja henkilöitä.
Tässä on se ero että nämä ovat jo menettäneet kunnioituksen teoillaan +kukaan ei käytä heidän oikeita nimiään/henkilöllisyyttään.
Juridisesti asia on noin, mutta moraalisesti ei. Solvaaminen on solvaamista. Minun silmissäni olette samalla tasolla eikä teillä ole varaa jeesustella.
Kun palstan naiset haukkuu oikeudessa tuomittuja henkilöitä se on sama kuin jos kyseiset henkilöt hoorittelee naista joka ei mitään muuta ollut tehnyt kuin harrastanut ja ollut juuri sellainen kuin nainen joita miehet kuolaa.
Kyllä. Voitte tuomita teot, mutta henkilöiden halventaminen on aina yhtä raukkamaista.
Muistakaa, että tiettyyn henkilöön kohdistuva haukkuminen on tuomittavaa. Edelleen saamme haukkua nimettömiä miehiä ja naisia mielin määrin. Haukkumisella ei vaan saa olla tiettyä kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Tässä sä taas osoitat, että olet itse yksi niitä ihmisiä, jotka mielellään halventavat muita.
Itke incel lisää
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain julkaistu näiden nimet?
Kaikki rikostuomiot ovat tietenkin demokratiassa julkista tietoa, ellei niitä ole uhrien suojelemiseksi erikseen salattu. Siitä vaan käräjäoikeudesta kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomittua henkilöä saa sanoa mrhaajaksi, rskaajaksi tai kduttajaksi. Sellaista, jota ei tuomittu, mutta on silti teon tehnyt, ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää
Löytyy kun pyydätte tuomion käräjäoikeudesta. Tulee sähköpostissa, ei maksa mitään. Muutenkin mielenkiintoista tietoa jutusta.
Voitko laittaa tänne meiliin jolla pyysit tietoja? Itsehän löysin netistä jonkun oikeuden lomakkeen aiheesta ja siinä piti perustella miksi ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Tässä sä taas osoitat, että olet itse yksi niitä ihmisiä, jotka mielellään halventavat muita.
Itke incel lisää
On melko ironista pöyristyä netissä tapahtuvasta halventamisesta, kun käyttäytyy itsekin netissä samalla tavalla. Eikö sinustakin?
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja mitä luusereita
Niinpä. Toisaalta olisin hieman enemmän huolissani jos kyseessä olisi perheelliset miehet.
Samaahan näkee tällä palstalla. Henkilöön käymistä tapahtuu vain miesvihaajien toimesta, jotka ovat poikkeuksetta miehettömiä ja lapsettomia naisia.
Sinäkin siinä haukut noita miehiä luusereiksi. Kertoo että olet tasan samalla tasolla heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Itke incel lisää
On melko ironista pöyristyä netissä tapahtuvasta halventamisesta, kun käyttäytyy itsekin netissä samalla tavalla. Eikö sinustakin?
Vihaajia EI SAA vihata! NYYH!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomittua henkilöä saa sanoa mrhaajaksi, rskaajaksi tai kduttajaksi. Sellaista, jota ei tuomittu, mutta on silti teon tehnyt, ei saa.
Ketään ei kuitenkaan tietääkseni tuomittu "inceliksi" tai "luuseriksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kun pyydätte tuomion käräjäoikeudesta. Tulee sähköpostissa, ei maksa mitään. Muutenkin mielenkiintoista tietoa jutusta.
Voitko laittaa tänne meiliin jolla pyysit tietoja? Itsehän löysin netistä jonkun oikeuden lomakkeen aiheesta ja siinä piti perustella miksi ja kaikkea.
Lähetin sähköpostin Keski-Suomen käräjäoikeuteen. Osoite löytyy netistä. Ei tarvinnut mitään perusteluja tms. Annoin kyllä nimeni ja osoitteeni jo ekassa viestissä. En tiedä olisivatko kysyneet niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei varmaan kiinnosta että onko näillä miehillä taustalla masennusta, yksinäisyyttä tai muuta vaivaa. Että nuo kirjoitukset on pahanolon purkamista ja turhautumista esim naisettomuuteen? Toki on väärin haukkua ketään.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Onko mielestäsi jotenkin lieventävä tekijä jos vaikka murhaajalla on paha olo?
Oikeastaan jokaiselle pahantekiälle sellaiset seikat tuo ymmärrystä. Huono lapsuus, kiusaaminen, köyhyys, mielenterveysongelmat....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin sähköpostin Keski-Suomen käräjäoikeuteen. Osoite löytyy netistä. Ei tarvinnut mitään perusteluja tms. Annoin kyllä nimeni ja osoitteeni jo ekassa viestissä. En tiedä olisivatko kysyneet niitä.
Sitä ei mitenkään varmennettu kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel itkee
Itke incel lisää
Vihaajia EI SAA vihata! NYYH!!!!!!
Niin. Kun vihaat, niin mikä sinusta itsestäsi silloin tulee? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla säälittävänpää kun joku 70luvulla syntynyt mies asuu vielä yksin.
70-luvulla syntynyt nainen joka asuu yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kuitenkaan tietääkseni tuomittu "inceliksi" tai "luuseriksi".
Aivan. Incelíksi nimittely on miehen seksualisuuden arviointia. Sama kuin mistä tuomioi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla säälittävänpää kun joku 70luvulla syntynyt mies asuu vielä yksin.
70-luvulla syntynyt nainen joka asuu yksin?
Naisille se on aina enemmän oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei mitenkään varmennettu kuka olet?
Käytin työpaikan sähköpostia joten siitä kyllä näkyy että nimi on oikea. Mutta tosiaan mitään varmennusta tms. ei kysytty.
Työpaikallani ei ole mitään tekemistä rikosten kanssa (en ole toimittaja esim.) joten tiesivät kyllä että ihan henkilökohtaisesta mielenkiinnosta pyysin tuomiosta kopion.
Kouluampujat sai hieman ymmärrystä teoilleen sillä että olivat kiusattuja.