Kahdelle tuomio "anonyymillä" Ylilaudalla kirjoitetuista törkyviesteistä
Ei ollutkaan niin anonyymi kuin miltä näytti.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/c20bf57f-ce65-402f-baea-5a63…
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollut mitään hirveää, perushaukkumista. Itsehän kirjoittelen prepaid-liittymällä, jota en ole itse ostanut enkä ladannut :-D
Ei kannata siihen prepaidiinkään liikaa luottaa. Toisessa ketjussa oli taannoin aiheesta puhetta. Ja on kyllä kuvaavaa että ketjun mieskuoro huutajilla tuntuu olevan kaikiöla konstit ja, kikat käytössä. Minä olen ilmeisesti kamala miesvihakiimanainen mutta silti en koe että mun olisi mitään tarvetta piilotella kirjoittelujani. Mites tämä nyt näin on, palstamies? Eikö sen pitäisi olla ihan toisinpäin?
Tuntuu siltä että joka iikka tietää sisimmässään ettei omatunto ole puhdas ja vpn:t ja Torit ja prepaidit on tulilla. Mammana minulla on omatunto puhdas enkä tarvi mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollut mitään hirveää, perushaukkumista. Itsehän kirjoittelen prepaid-liittymällä, jota en ole itse ostanut enkä ladannut :-D
Ei kannata siihen prepaidiinkään liikaa luottaa. Toisessa ketjussa oli taannoin aiheesta puhetta. Ja on kyllä kuvaavaa että ketjun mieskuoro huutajilla tuntuu olevan kaikiöla konstit ja, kikat käytössä. Minä olen ilmeisesti kamala miesvihakiimanainen mutta silti en koe että mun olisi mitään tarvetta piilotella kirjoittelujani. Mites tämä nyt näin on, palstamies? Eikö sen pitäisi olla ihan toisinpäin?
Siis olen nainen ja tuo viesti jota kommentoit, oli ensimmäinen viestini tässä ketjussa. Ylilaudan ilmaisu on rankkaa mutta lähentelee joskus taidetta. Vituttaa jos keskinkertaisuudet alkaa suitsia sitä. Eihän sinne kenenkään ole pakko mennä lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä että joka iikka tietää sisimmässään ettei omatunto ole puhdas ja vpn:t ja Torit ja prepaidit on tulilla. Mammana minulla on omatunto puhdas enkä tarvi mitään sellaista.
Miesystäväni ostama ja lataama prepaid on käytössäni. Koska muuten en olisi suostunut älypuhelinta käyttämään. Mies sitten osti ja laittoi samalla liittymäasiat kuntoon.
On vain fiksua käyttää prepaidia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voi kiinnostaa jos joku ylilaudalla haukkuu. Kaikkihan tietää mikä mesta se on ja millaiset sinne kirjoittaa.
Jep, se on nuorten miesten vastine tälle palstalle.
Ei todellakaan ole. Ja täälläkin miehet on vastuussa suurimmaksi osaksi törystä.
Ennen kuin miehet tulivat tänne, tää oli paljon fiksumpi. Ennen vanhaan täällä oli todella vähän miehiä. Nyt täällä on kiukuttelevia peräkammarinpoikia inisemässä.
Niin, ennen saitte kaikessa rauhassa haukkua puolisoitanne ja muita miehiä ihan miten huvitti. Kukaan ei sanonut vastaan vaan runqqurinki pyöri ja pyöri.
Nyt on ikävää kun joku kommentoi vastaan.
Väärin. Sillon kun joku nainen kertoi ongelmistaan miehensä kanssa, osa naisista, oli naisen puolella ja osa miehen. Nyt jos joku yrittää keskustella, u l i lauma säntää heti paikalle kääntämään keskustelun tason paskaksi ja pelkäksi miehet-naiset-haukkumiseksi. Mitään oikeaa annettavaa heillä ei ole keskusteluun jo siksi, että heillä ei ole kokemusta seksistä eikä parisuhteista. Kirsikkana kakussa kuvittelevat jotenkin AUTTAVANSA miehiä 🙄.
Nainen haukkuu aloituksessa miehen, vaikka keksimällä kuinka se syö lasten vanukkaat.
Tuhansia naisia ryntää paikalle haukkumaan miehet, kertoen että ne on kaikki sellaisia paskoja jotka pitäisi polttaa nuotiossa kuin Näkkälä poltti kissanpennut.
Joku mies kehtaa protestoida ettei se nyt ihan noin mene. INCELÍ ! Alkaa myllytys.
Tuossa kuule palstan rutiini viimeisen kymmen vuoden ajalta.
Niin, te ette tosiaan ymmärrä että jos yhdellä naisella on huono mies, se ei tarkoita kaikki miehet. Oon tullut siihen tulokseen että te OLETTE se paska mies ja luulette että kaikki muutkin on, ja siksi revitte pelihousunne jos joku nainen haukkuu yhtä huonoa miestä tai sellaisia miehiä jotka käyttäytyy huonosti. No tiedoksi kaikki miehet ei ole niin kuin sen kyseisen ketjun huono mies ja te samanlaiset palstamiehet. Me naiset tiedetään se koska meillä on niitä hyviä miehiä. Me ei kokemuksesta luulla että yhden naisen huono mies = kaikki miehet.
Teillä ei ole mitään hyviä miehiä, en oikeasti usko että olet ollut edes treffeillä miehen kanssa.
Mitä törkeämmin miehiä haukutaan, sen enemmän viestit saavat tykkäyksiä.
Eivät ne ulíksellakaan koe tekevänsä mitään väärää. Vähän vitsailevat korkeintaan.
Tiesitkö että joku on tehnyt päättötyön siitä miten miehiä kutsutaan sioiksi?
No olisihan se pitänyt arvata: miesvihakiimanarttu taas riehumassa täällä mammoille. Joko olet luetellu sairaanhoitaja Nyjotkut, la stentap pamiset, sirkusparisuhteen ja tietysti nuo mi esvihat, kiimat, nartut jne. vakioulinat?
Moi! Ei ole tarvinnut Nykoppiin tai lasten tappamiseen vedota. Jos et ole huomannut, niillä vastataan vain tietyn tyyppisiin yleistyksiin joita te miesvihaajat käytätte näissä ketjuissa.
Nartuksi nimittely alkaa jos minua aletaan nimittelemään :)
Ottaako koville kun et saa riehua täällä rauhassa haukkumassa miehiä?
Voi mussukkaa, mikäs minua koville ottais? Huvittavahan sinä miesvihakiimanarttu olet, kun olet aina noin tohkeissasi täällä mammojen kanssa. No, välillä olen vähän sinusta huolissani, kun ei sinulla tunnu olevan palstan ulkopuolista elämää, eikä kokemusta naisista tai parisuhteista. Mutta jatka sinä vaan täällä muiden mammojen kanssa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voi kiinnostaa jos joku ylilaudalla haukkuu. Kaikkihan tietää mikä mesta se on ja millaiset sinne kirjoittaa.
Ei todellakaan ole. Ja täälläkin miehet on vastuussa suurimmaksi osaksi törystä.
Ennen kuin miehet tulivat tänne, tää oli paljon fiksumpi. Ennen vanhaan täällä oli todella vähän miehiä. Nyt täällä on kiukuttelevia peräkammarinpoikia inisemässä.
Niin, ennen saitte kaikessa rauhassa haukkua puolisoitanne ja muita miehiä ihan miten huvitti. Kukaan ei sanonut vastaan vaan runqqurinki pyöri ja pyöri.
Väärin. Sillon kun joku nainen kertoi ongelmistaan miehensä kanssa, osa naisista, oli naisen puolella ja osa miehen. Nyt jos joku yrittää keskustella, u l i lauma säntää heti paikalle kääntämään keskustelun tason paskaksi ja pelkäksi miehet-naiset-haukkumiseksi. Mitään oikeaa annettavaa heillä ei ole keskusteluun jo siksi, että heillä ei ole kokemusta seksistä eikä parisuhteista. Kirsikkana kakussa kuvittelevat jotenkin AUTTAVANSA miehiä 🙄.
Niin, ja koska ei ole mitään omaa kokemusta parisuhteista, hoetaan vaan jotain red pill -latteuksia jotka on onnistuttu myymään heille juuri siksi ettei ole kosketusta ihmissuhteisiin. Se ei ole mitään keskustelua edes, vaan robottimaista saarnaamista omasta poterosta, ilman mitään tarkoitusta oikeasti keskustella.
Ja jälleen alettiin keskustelemaan kanssakeskustelijoista. Ihan miten vain naiset pääsevät miehiä haukkumaan.... kaikki kelpaa teille :)
Ja tykkäyksiä... niitä riittää ;)
Huomaatko mitä itse teet?
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä oikeastaan mitkään palstat ole, jos halutaan oikeasti ottaa selvää kuka täällä kirjoittelee.
Helposti onnistuu. VPN ei myöskään paljoa auta jos halutaan saada tekijä kiinni. Siksi kannattaa kirjoitella vain asioita, joita voisi nimellään kirjoitella.
No kyllä se VPN vaan auttaa, kunhan palveluntarjoaja on fiksusti valittu?
Naiset ei ole mitään suuria strategikkoja. Jatkuva häiriintyminen ja loukkaantuminen jostain kielenkäytöstä vain provosoi lisää samaa. Jos itsetunto on kunnossa, ei loukkaa jonkun tuntemattoman sönkötykset yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Laki sähköisestä viestinnästä edellyttää lokin pitämistä kommenteista ja kommentoijien ip-osoitteista.
Joten jokaisesta jälki jää.
Niin, kun se IP-osoite asuu Singaporessa, niin siinä ei paljon viranomaiset pysty ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja koska ei ole mitään omaa kokemusta parisuhteista, hoetaan vaan jotain red pill -latteuksia jotka on onnistuttu myymään heille juuri siksi ettei ole kosketusta ihmissuhteisiin. Se ei ole mitään keskustelua edes, vaan robottimaista saarnaamista omasta poterosta, ilman mitään tarkoitusta oikeasti keskustella.
Ja jälleen alettiin keskustelemaan kanssakeskustelijoista. Ihan miten vain naiset pääsevät miehiä haukkumaan.... kaikki kelpaa teille :)
Ja tykkäyksiä... niitä riittää ;)
Huomaatko mitä itse teet?
Jep jep.
Tuon miesvihanne näkyville. En ole koskaan väittänyt tekeväni muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haukkuu aloituksessa miehen, vaikka keksimällä kuinka se syö lasten vanukkaat.
Tuhansia naisia ryntää paikalle haukkumaan miehet, kertoen että ne on kaikki sellaisia paskoja jotka pitäisi polttaa nuotiossa kuin Näkkälä poltti kissanpennut.
Joku mies kehtaa protestoida ettei se nyt ihan noin mene. INCELÍ ! Alkaa myllytys.
Niin, te ette tosiaan ymmärrä että jos yhdellä naisella on huono mies, se ei tarkoita kaikki miehet. Oon tullut siihen tulokseen että te OLETTE se paska mies ja luulette että kaikki muutkin on, ja siksi revitte pelihousunne jos joku nainen haukkuu yhtä huonoa miestä tai sellaisia miehiä jotka käyttäytyy huonosti. No tiedoksi kaikki miehet ei ole niin kuin sen kyseisen ketjun huono mies ja te samanlaiset palstamiehet. Me naiset tiedetään se koska meillä on niitä hyviä miehiä. Me ei kokemuksesta luulla että yhden naisen huono mies = kaikki miehet.
Teillä ei ole mitään hyviä miehiä, en oikeasti usko että olet ollut edes treffeillä miehen kanssa.
Eivät ne ulíksellakaan koe tekevänsä mitään väärää. Vähän vitsailevat korkeintaan.
No olisihan se pitänyt arvata: miesvihakiimanarttu taas riehumassa täällä mammoille. Joko olet luetellu sairaanhoitaja Nyjotkut, la stentap pamiset, sirkusparisuhteen ja tietysti nuo mi esvihat, kiimat, nartut jne. vakioulinat?
Moi! Ei ole tarvinnut Nykoppiin tai lasten tappamiseen vedota. Jos et ole huomannut, niillä vastataan vain tietyn tyyppisiin yleistyksiin joita te miesvihaajat käytätte näissä ketjuissa.
Voi mussukkaa, mikäs minua koville ottais? Huvittavahan sinä miesvihakiimanarttu olet, kun olet aina noin tohkeissasi täällä mammojen kanssa. No, välillä olen vähän sinusta huolissani, kun ei sinulla tunnu olevan palstan ulkopuolista elämää, eikä kokemusta naisista tai parisuhteista. Mutta jatka sinä vaan täällä muiden mammojen kanssa. Hyvää yötä.
Tässä taas klassinen esimerkki siitä miesvihasta mitä täällä kylvetään. Näin asiallisesti alettiin päättämään kuinka kanssakeskustelijalla ei ole kokemusta naisista tai parisuhteista. Samalla joku mällíränni kehtaa sanoa ettei muilla ole palstan ulkopuolista elämää... voi pientä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä oikeastaan mitkään palstat ole, jos halutaan oikeasti ottaa selvää kuka täällä kirjoittelee.
Helposti onnistuu. VPN ei myöskään paljoa auta jos halutaan saada tekijä kiinni. Siksi kannattaa kirjoitella vain asioita, joita voisi nimellään kirjoitella.
Musta on silti tärkeää, että edes jossain voi keskustella ilman, että oikea nimi ja naama näkyvät muille. Silloin voi kertoa avoimesti esim. terveydentilastaan tai huonoista kokemuksistaan ilman pelkoa suorista seurauksista esim. työllistymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas klassinen esimerkki siitä miesvihasta mitä täällä kylvetään. Näin asiallisesti alettiin päättämään kuinka kanssakeskustelijalla ei ole kokemusta naisista tai parisuhteista. Samalla joku mällíränni kehtaa sanoa ettei muilla ole palstan ulkopuolista elämää... voi pientä :)
Eihän sinulla ole. Joten mitäs tuosta. Ainahan sinä olet täällä, niin kuin minäkin. Siksihän sinut tunnitetaankin. Ja mitä siitä jos sinulle täällä nauretaan ja pidetään kokemattomana. Sehän paistaa kirjoituksistasi. Yritä nyt edes feikata vähän, mutta älä ota mallia amerikkalaisesta elämästä.
Mä olen kyllä niiiiiin väsynyt tuohon vihakiimaiseen rääkyjään. Ei stana nykyään ole ketjun ketjua, missä se ei räyhäisi menemään. Kerran viikossa koetan edes jotain ketjua varovasti vilkaista että välttyiskö edes tällä kertaa sen kuolaryöpyltä, mutta kun ei niin ei.
Miten helsatassa se ei voi pysyä siellä ülilaudalla ülisemassa vaan täällä jatkuvasti oksentelee naisvihaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain julkaistu näiden nimet?
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää
Jooo ja kuvat myös, että tietää välttää. *oksu*
Hiton hyvä että tämmöisiin aletaan puuttua, varmaan tän oikeistohallituksen ansioita. Se paapominen ja päänsilittely saa riittää ja tosiaan kasvot esille siellä oikeudessa kun kerran uskaltaa muutenkín olla kova kaveri.