Nainen lähettelee linkkejä biiseihin - mitä meinaa?
Nyt täytyy esittää kysymys, joka todennäköisesti kuulostaa ainakin kaikkien naisten mielestä täysin idioottimaiselta.
Aloin tossa hiljattain tapailla/seurustella tai jotain erään naisen kanssa. Edellisestä kerrasta kerkiskin kulua reilu 20 vuotta, kun välissä oli avioliiton aiheuttama tauko.
No kaikkihan on muuten mennyt hyvin (eikä tääkään varsinainen ongelma ole), mutta tällä naisella on tapana viestien lomassa lähetellä linkkejä biiseihin. Onko tämä joku uusi tapa kommunikoida ja pitäiskö mun lukea niistä kappaleista jotain piilotettuja viestejä vai mitä?
Insinööri on heikoilla jäillä tällaisessa. Niitä linkkejä on tullut jo sen verran paljon etten enää kehtaa kysyä, miksi se niitä lähettelee. Kaikki biisit olen toki kuunnellut.
M47
Kommentit (46)
Kaikenlainen musiikin pakkosyöttäminen on minusta ärsyttävää.
Kuulostaa aika tökeröltä, jos ei edes kerro miksi lähettelee kasapäin linkkejä. En valitettavasti osaa keksiä selitystä hänen toiminnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tuli Pelle Miljoonan - Tahdon rakastella sinua ja sitä ennen Leevi and the Leavings - Itkisikö onnesta?
Apua 🤣🤣
En tiedä syytä, mutta omasta mielestäni toi on todella ärsyttävää. Muutama kaveri tekee sitä. Jotain huomionhakua? Tilannetajun puutetta? Ei osaa viestiä omilla sanoillaan? Sitten toisaalta mulla on kavereita, joiden kanssa meillä on samanlainen musamaku ja laitetaan silloin tällöin, eli harvoin ja ajatuksella toiselle biisi, josta ajattelee sen tykkäävän. Ollaankin alettu fanittamaan samoja bändejä ja artisteja. Itse pidän tollasta toimintaa häiriköintinä, jollei siinä ole tosiaan ajatusta takana, kuten "mun kaveri varmaan tykkäsi tästä, se kuulostaa vähän samalta kuin sen lempibiisi".
Aika hauska, et toiset pitää tuollaista asiaa jotenkin töykeänä ja vääränä, mutta erilaisia ollaan. Ei ihme, ettei ihmiset pysy yhdessä jos noin vähäpätöinen asia on ongelma. No ap:lle tuskin on mutta joillekin teistä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tuli Pelle Miljoonan - Tahdon rakastella sinua ja sitä ennen Leevi and the Leavings - Itkisikö onnesta?
Jos tuo viesti oli ap:lta, niin eiköhän tuossa se viesti ole aika selvä?
Kysy häneltä.
Eipä ole ihme jos teidän suhteesta tai sillon aikoinaan tullut mitään, kun ette vieläkään tajua tajua Puhu kysy ihmettele sille naiselle.
Ole oma ittes. Saa kysyä, saa selittää.
Tehtiin parikymppisinä tota sekä kavereiden, että parin poikakaverin kanssa. Tarkoitus oli vaan jakaa hyviä biisejä.
Joskus eräs entinen poikaystävä lähetti jotain kappaleita, jotka sai ajattelemaan minua, mutta laittoi tekstin mukaan että tulit tästä biisistä mieleen tms.
Hiukan outoa lähetellä aikuisena biisejä ilman mitään tekstiä 😄 Kysyisin kyllä ihan rennosti jotain ens kerralla kun lähettää kappaleen. Luultavasti tää on hänelle vaan tapa jakaa hyviä biisejä eteenpäin.
Olis niin paljon helpompi jos ihmiset vaan puhuisi enemmän ja viestittelisi vähemmän.
Kuuntele Semmreitten ajaksi kättä hississä. Se in hyvä biisi. Ihan vaan biisi ja hyvä meno.
Ja toinen on tää Tiisun Elämältä turpiin sain
Elä elämääs! Se on NYT.
Kutsu ja nappaa tai mene sen naisen kanssa sinne samaan hissin. Elämä on tänään ja huomennakin.👍🏻🌸 Aloita toiminta ja nauti tuosta ihmettelyn lahjastasi siinä samalla. Tykkäätkö siitä naisesta tai oletko utelias?
NO ex tyttikseltä tuli viestiä, että osti täysin sopimattoman dildon. Mitä teet? 1)lähdet erämaamökille karkuun? 2) puraset luotia ja lähdet leijonanluolaan . NAARASLEIJONAN!
*kumpa elämä olisi edes vähän simpelimpää miehelle!*
Tossa mun syp.. syk... psykologinen testi kuinka pian osuu takaisin. Tuleeko sala taivaalta vaan vain halveksuntaa...
Alan tajuta sitä miksi kaikki miehet ovat aina ja ikuisesti syylisiä KAIKKEEN!
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin parikymppisinä tota sekä kavereiden, että parin poikakaverin kanssa. Tarkoitus oli vaan jakaa hyviä biisejä.
Joskus eräs entinen poikaystävä lähetti jotain kappaleita, jotka sai ajattelemaan minua, mutta laittoi tekstin mukaan että tulit tästä biisistä mieleen tms.
Hiukan outoa lähetellä aikuisena biisejä ilman mitään tekstiä 😄 Kysyisin kyllä ihan rennosti jotain ens kerralla kun lähettää kappaleen. Luultavasti tää on hänelle vaan tapa jakaa hyviä biisejä eteenpäin.
Outoa?
Outoa on kirjoitella tänne.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska, et toiset pitää tuollaista asiaa jotenkin töykeänä ja vääränä, mutta erilaisia ollaan. Ei ihme, ettei ihmiset pysy yhdessä jos noin vähäpätöinen asia on ongelma. No ap:lle tuskin on mutta joillekin teistä.
Se on toisen ajan tuhlausta. Yksi biisi on jotain 3-4 minuuttia ja pitäisi kuunnella 20 biisiä päivässä, kun toinen vaatii? Ei kiitos.
Hyi kun noi palstalinkitykset on ällöjä.
Mutta apeelle, todennäköisesti haluaa pohjustaa tunteidensa sanoittamista, voihan olla ettei osaa, mutta naisilla enemminkin päinvastoin, että vihjaa tulevasta jolloin saa luvan päästellä täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa?
Outoa on kirjoitella tänne.
Paljon normaalimpaa kirjoitella tänne käyttäen omia sanojaan kuin lähetellä jotain kryotisiä viestejä biisien kautta. Ei mulla ole aikaa tai mielenkiintoa moisten salaviestien tulkitsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa?
Outoa on kirjoitella tänne.Paljon normaalimpaa kirjoitella tänne käyttäen omia sanojaan kuin lähetellä jotain kryotisiä viestejä biisien kautta. Ei mulla ole aikaa tai mielenkiintoa moisten salaviestien tulkitsemiseen.
Ja olen nainen, mutta ilmeisesti aika "insinööriaivoinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoisin että haluaa olla vuorovaikutuksessa kanssasi mutta hänellä ei ole mitään puheenaiheita
Tulee sieltä kyllä paljon tekstiäkin. Nämä linkit ovat olleet sitten lisäksi.
ap
Sulla on siinä hyvä nainen, ja sinä vaan säädät. Ilmeisesti et ole kiinnostunut?
Ehkä sinä pelkäät itseäsi niin paljon, että ei lähde.?
Koeta nyt punnertaa jotakin. Voi olla että biisien lähettäminen loppuu jossain vaiheessa, jos vaan nössöilet siellä nurkassa. Siinähän sitten ihmettely.
Ota äijä selvää. Ole utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa?
Outoa on kirjoitella tänne.Paljon normaalimpaa kirjoitella tänne käyttäen omia sanojaan kuin lähetellä jotain kryotisiä viestejä biisien kautta. Ei mulla ole aikaa tai mielenkiintoa moisten salaviestien tulkitsemiseen.
Ja olen nainen, mutta ilmeisesti aika "insinööriaivoinen".
Sinä pelkäät. Ei tuossa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoisin että haluaa olla vuorovaikutuksessa kanssasi mutta hänellä ei ole mitään puheenaiheita
Tulee sieltä kyllä paljon tekstiäkin. Nämä linkit ovat olleet sitten lisäksi.
ap
Sulla on siinä hyvä nainen, ja sinä vaan säädät. Ilmeisesti et ole kiinnostunut?
Ehkä sinä pelkäät itseäsi niin paljon, että ei lähde.?
Koeta nyt punnertaa jotakin. Voi olla että biisien lähettäminen loppuu jossain vaiheessa, jos vaan nössöilet siellä nurkassa. Siinähän sitten ihmettely.
Ota äijä selvää. Ole utelias.
Joo. Oletkin nainen. No, sitten. Ota akka selvää. Ole utelias
Yksi kaverini lähettää usein biisilinkkejä musiikkiin, jonka on bongannut jostain ja tykästynyt. Monta hyvää biisiä olen sillä tavalla kuullut. Ei siinä sen kummempaa. Sinuna en miettisi sitä sen enempää, voit kommentoida että "hyvä biisi", jos tykkäsit. Toki jos ne kaikki ovat jotain ero-/itsmrhlauluja, niin on ehkä keskustelun paikka.