Nainen lähettelee linkkejä biiseihin - mitä meinaa?
Nyt täytyy esittää kysymys, joka todennäköisesti kuulostaa ainakin kaikkien naisten mielestä täysin idioottimaiselta.
Aloin tossa hiljattain tapailla/seurustella tai jotain erään naisen kanssa. Edellisestä kerrasta kerkiskin kulua reilu 20 vuotta, kun välissä oli avioliiton aiheuttama tauko.
No kaikkihan on muuten mennyt hyvin (eikä tääkään varsinainen ongelma ole), mutta tällä naisella on tapana viestien lomassa lähetellä linkkejä biiseihin. Onko tämä joku uusi tapa kommunikoida ja pitäiskö mun lukea niistä kappaleista jotain piilotettuja viestejä vai mitä?
Insinööri on heikoilla jäillä tällaisessa. Niitä linkkejä on tullut jo sen verran paljon etten enää kehtaa kysyä, miksi se niitä lähettelee. Kaikki biisit olen toki kuunnellut.
M47
Kommentit (46)
En jaksaisi jahdata, jos vastakaiku olisi tuollaista.
Minusta tuo on ihana tapa. Jos on kaunis biisi ja kertoo mitä ihastus ajattelee. Pääsee tunteeseen mukaan musiikin avulla. Outoa jos joku ei tykkää. Musiikki on monta kertaa paljon vahvempi viestintäkeino kuin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin parikymppisinä tota sekä kavereiden, että parin poikakaverin kanssa. Tarkoitus oli vaan jakaa hyviä biisejä.
Joskus eräs entinen poikaystävä lähetti jotain kappaleita, jotka sai ajattelemaan minua, mutta laittoi tekstin mukaan että tulit tästä biisistä mieleen tms.
Hiukan outoa lähetellä aikuisena biisejä ilman mitään tekstiä 😄 Kysyisin kyllä ihan rennosti jotain ens kerralla kun lähettää kappaleen. Luultavasti tää on hänelle vaan tapa jakaa hyviä biisejä eteenpäin.
Outoa?
Outoa on kirjoitella tänne.Paljon normaalimpaa kirjoitella tänne käyttäen omia sanojaan kuin lähetellä jotain kryotisiä viestejä biisien kautta. Ei mulla ole aikaa tai mielenkiintoa moisten salaviestien tulkitsemiseen.
Ja olen nainen, mutta ilmeisesti aika "insinööriaivoinen".
Ootko sellainen "erilainen nainen, hihihi" joka selittää tulevansa paremmin miesten kanssa toimeen? Terveisin naisinsinööri, jota vituttaa kaltaisesi urpot.
Olen itsekin lähettänyt toisinaan biisin selityksen kera. (En kuitenkaan spämmännyt biisejä jollekin. 😄) Tuli mieleen, eikä tarkoitus ole ilkeillä, mutta onkohan hänellä taipumus maanisuuteen. Kuinka hyvin tunnet hänet, onko esim. bipo-diagnoosi. Silloin maanisena kautena voi tehdä asioita, kuten floodata noita biisejä. Minulla on fb-kaverina mies, joka bipo, ja hän laittaa maanisina kausinaan biisejä ja kaikkea muuta sälää Facebookinsa täyteen.
Ihme vänkyttäjä ainakin olet. Minun kärsivällisyyteni ei kestäisi. Itse olin juuri tuollainen, joka pelkäsi. Olen itse kyllä humanisti, ja kerroin peloistani. Uteliaisuutta löytyi molemmilta ja siitä se eteni.
Vaikea sinua neuvoa, koska kuitenkin teet omalla lailla -jos menet sinne insinööriaivojesi taakse niin sitten menet.
Entä uudenlainen jokin Uudenlainen lähestymistapa?
Esimerkiksi itsellesi selittelyn lopettaminen ja toiminnan aloittaminen. Selittelet sitten, kun olet toiminut.