Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryyppää

Mitta täynnä
16.09.2023 |

Olemme olleen yhdessä 10 vuotta ja meillä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. Käymme molemmat vakituisesti töissä ja elämä rullailee eteenpäin. Mieheni on aina käynyt kavereiden kanssa mielestäni paljon ulkona, mutta omasta mielestään ei käy usein. Saattaa siis käydä 3-4 viikonloppua putkeen baarissa tai vähintään kerran kuukaudessa ja ei mitään sievää nousuhumalaa vaan ihan räkäkännit ja kuudelta aamulla kotiin. Uutena ilmiönä tullut nyt se, että lähtee yöllä kun olen jo mennyt nukkumaan eikä edes ilmoita että lähtee jonnekin. Asia on kääntynyt niin, että minä olen hullu, koska nipotan moisesta.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka yrittää tulla juopon ja alkoholin väliin on vihollinen ja hullu. Juoppo puolustaa kaikin voimin rakastettuaan ja tekee kaikkensa, ettei joutuisi siitä eroamaan.

Alkoholismi on vakava sairaus, joka johtaa hoitamattomana ennenaikaiseen kuolemaan tai/ja järjen menetykseen.

Vierailija
2/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahyökkäys kertoo aina siitä, että ongelma on olemassa. Kysy rohkeasti, että voisiko jättää välillä yhden reissun väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen juhlinnassa haittaa sinua?

Vierailija
4/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä yllä olevan kommentoijan kanssa. On sydäntäsärkevää että lapset joutuvat myös tuota katselemaan. Vaikka he olisivat nukkumassa kun isä lähtee/ tulee niin kyllä he aistivat isän muuttuneen käytöksen kun on alkoholia nauttinut.

Vierailija
5/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis numero 1:n kanssa olen samaa mieltä.

Vierailija
6/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen juhlinnassa haittaa seuraavan päivän krapula. Makaa ja haisee koko päivän eikä osallistu mihinkään perheen yhteiseen elämään. Kaikki vastuu kasautuu minulle ihan oletusarvoisesti.

Vierailija
7/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä rauhoittuu, kun ikää tulee.

Vierailija
8/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinäkin joskus ap. Miksi aina mies saa lähteä?

Vierailija
9/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet? Vaikkapa se ettei krapulainen mies voi hoitaa lapsia eikä hänestä ole sunnuntaina mitään iloa tai hyötyä perheelleen? Sallitko samanlaisen säännöllisen juhlinnan pienten lasten äidille?

Vierailija
10/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että todennäköisesti tuo vain pahenee. Jos ihminen on jo riippuvainen alkoholista, humalatila on se, mihin hän haluaa päästä hinnalla millä hyvänsä. Siinä ei vaikuta perheen hyvinvointi eikä mikään muukaan.

Vierailija
11/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en lähde sen takia, koska en jaksa. Voisin ihan hyvin lähteä, mutta vietän mielummin aikaa lasten kanssa enkä jaksa krapuloida ja olla entistä väsyneempänä seuraavaa viikkoa.

Vierailija
12/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 32 vuotiaana alkoholin käytön kokonaan. Elämäni parhaimpia päätöksiä. Ja tuolta ylempää, se on totta että se alkoholi on miehelle kaikkein tärkein ja sen jälkeen vasta muu. Se on vaan siedettävä tai lähdettävä kävelemään, voi olla että mies joskus tulee järkiin tai sitten ei, mutta sinä et hänen alkoholin käytölle mitään voi tehdä, se on hänen riippuvaisuus vaikka tuskin asiaa myöntää, välttämättä ei edes itse tajua kuinka alkoholi vie miestä.

Vierailija
13/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde viihteelle, vaan varaa vaikka huone kylpylähotellista. Ukolle vaan ilmoitat, että sun vuoro.

Vierailija
14/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse en lähde sen takia, koska en jaksa. Voisin ihan hyvin lähteä, mutta vietän mielummin aikaa lasten kanssa enkä jaksa krapuloida ja olla entistä väsyneempänä seuraavaa viikkoa.

Sitten tyydyt osaasi.

Vierailija
15/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on lapsia, etkö ymmärrä?

Jos olet syntynyt 80-90-luvulla tiedät vallan hyvin mitä vanhemman alkoholismi lapsissa aiheuttaa.

Vierailija
16/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi miehen oma isä on alkoholisti... Miehen mielestä alkoholin käyttö on täysin normaalia ja että vähintään kerran kuukaudessa pitää päästä vetämään perseet. Eihän hänellä tietenkään mitään ongelmaa ole, nollaa vaan päätään ja rentoutuu kuulemma.

-ap

Vierailija
17/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde viihteelle, vaan varaa vaikka huone kylpylähotellista. Ukolle vaan ilmoitat, että sun vuoro.

Ukko lähtee yöllä baariin ja jättää lapset yksin.

Vierailija
18/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi miehen oma isä on alkoholisti... Miehen mielestä alkoholin käyttö on täysin normaalia ja että vähintään kerran kuukaudessa pitää päästä vetämään perseet. Eihän hänellä tietenkään mitään ongelmaa ole, nollaa vaan päätään ja rentoutuu kuulemma.

-ap

Mitä sitten? Sinä et halunnut ryypätä.

Vierailija
19/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ap vaihtelua. Pitäisikö sunkin välillä antaa samalla mitalla takaisin.

Käyt välillä vähän juomassa baareissa ja ehkä vähän jatkoille jonkun kivan miehen kanssa. Vinks, vinks 😉

Siis, jos saatte lapset järkättyä hoitoon esim. Isovanhempien luokse.

Vierailija
20/100 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko lähtee yöllä baariin ja jättää lapset yksin.

Samaa mietin. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja en uskaltanut ikinä jättää lapsia keskenään isänsä kanssa. Normaali kohtelias ja järkevä mies selvinpäin, mutta viina vei. Ihan käsittämättömiä mokia viinan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi