Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän perheen lomat

Vierailija
16.09.2023 |

Meillä tehtiin vain neljän päivän kotimaanreissu. Joululomalla tehdään Ruotsin risteily. Siinä lomat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti ihmisillä on lomaa viisi viikkoa vuodessa, julkisella puolella toki enemmän. Teillä neljä viikkoa, joten ei siinä isoa eroa tule.

Me tehdään kerran vuodessa joku reissu: mennään laskettelemaan, hotellilomalle Välimerelle tai sitten Lappiin patikoimaan. Ei meilläkään sen enempää reissuja ole, vaikka ollaan hyvätuloisia.

Lapset ovat sitten lomalla leireillä, turnausreissulla, kavereiden mökillä jne. Ja tietenkin paljon ihan vaan kotona. Lapsilla taitaa olla vuodessa lomaa 13 viikkoa ja aikuisilla se 5, joten 8 viikkoa joutuvat viettämään muutoin.

Vierailija
22/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja tuntuu pysyvän jokaisen mielessä. 😂

Terveisiä Siskolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan säästetty kolme vuotta, ensi kesänä Kaliforniaan kolmeksi viikoksi koko viisihenkinen perhe.

Ollaan ihan normituloisia. Nettotulot kuukaudessa kahdelta aikuiselta n. 4500€/kk.

Vierailija
24/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo köyhiä jos on varaa reissata. Ite viimeks 10 vuotta sitten.

Vierailija
25/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme läheisellä abc asemalla yhdessä paskalla. Ei maksanut kuin noin litran bensaa.

Vierailija
26/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mennä töihin niin on varaa.

Vierailija
27/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, itse Ammattivalittaja on suvainnut saapua palstalle meitä rahvasta ilahduttamaan.

Vierailija
28/28 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules, kun minä olin lapsi vuosina miekka ja kypärä. Kävin koko lapsuuteni aikana kerran Helsingissä (asuimme P-Pohjanmaalla), muut matkat tyyliin mummolassa 40 km päässä. Muuten lomat oltiin kotona. Mutta muistelen lämmöllä lapsuuttani, sisarusten ja kavereiden kanssa oli hauskaa.

Tämä oli aivan tavallista lapsuutta tuolla ja muuallakin, olen 1978 syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi