Onko 30v mielestäsi nuori ihminen?
Kommentit (10)
Ite olen 27. Sanoisin, että 30-vuotias ihminen on AIKUINEN - ei kuulu nuorisoon eikä keski-ikäisiin. Riippuu niin hirveästi ihmisestä itsestään kuitenkin. Jotkut näyttää ja käyttäytyy kuin vanhat ihmiset jo 25-vuotiaana, toiset ei vanhene (ainakaan luonteeltaan) koskaan!
Sitä kuvittelee olevansa vielä nuori, mutta kyllä jossain asioissa on pakko jo myöntää iän tulevan: ei kestä bilettämistä kuten nuorena, krapulat pahoja, on mukavuudenhaluisempi ja aamulla oikeasti on jäykempi kuin aikaisemmin. Samoin naamassa on huomattavissa jo ikääntymisen merkkejä... Mutta toisaalta koen olevani parhaassa iässä: olen kuitenkin vielä nuori ja silti itsetuntemus ja -luottamus ovat paremmat kuin nuorempana. Olen viisaampi ja en tuomitse ihmisiä niin helposti enää.
t: 33-vuotias
Lähestyy itelläkin kovaa vauhtia. :) Ei todellakaan keski-ikäinen!
20- vuotiaitten kalkkis.
Tietty asenne ratkasee!!
en kyllä 30 vuotiasta sanoisi enää nuoreksi, vaikka sitä kuinka yrittäisi olla teinimäisellä pukeutumisella ja elämäntyylillä
Tunnen muitakin samanikäisiä nuoria,mutta kolmekymppisiä,jotka ovat " vanhoja" .Ikä on asenteesta kiinni.
ihan nuori, mutta ei vielä vanhakaan. Eikä keski-ikäinenkään vielä.
Kolmekymppinen on kolmekymppinen. Aika hyvässä iässä.
t. 33 v.
Ei kolmekymppinen keski-ikäinen ole, mutta aikuinen. Ei nuorisoa enää. Jossain 23-25-vuoden rajamailla useimmat muuttuvat (ainakin toivottavasti) aikuisiksi.