Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin naisen baarissa, joka hakeutui seuraani. Meillä oli mukavaa, mutta sitten seuraamme astui ylempi tasoisempi mies!!!

Vierailija
16.09.2023 |

Kuulin, kun tämä mies kysyi tuolta naiselta, että onko tuo poikaystäväsi.
Niin hän naurahti oikein järkyttyneenä, että no ei todellakaan.
Mä tapasin ton tyypin äsken täällä.
Sitten tämä mies tarjosi tälle naiselle juoman ja olivat niin lirkun lirkun.

Lähdin sitten menemään ja he vielä huutelivat perääni, että älä mee.
En voi tälle mitään, mutta koin tuon loukkaavana.
Taas kerran sain muistaa oman paikkani, vaikka hetken sain naisesta juttelu seuraa.
Ei tarvitse ajatella, että kerjään sääliä, halusin vain purkaa ajatuksiani ja kertoa jollein. Tietysti pieni myötätunnon eli olisi kivempi, kuin paskaa niskaa, mutta en valita.
Sitä aina saa aikojan muistaa oman paikkansa, kun komeampi adonis astuu esiin.

M35

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla tyytyväinen että kuvioon astui vieras mies tuossa vaiheessa eikä vasta ap:n kotona ja pahimmoillaan vielä useampikin.

Nainenhan olisi voinut olla houkutuslintu ja troijalainen joka sisälle päästyään oklisi jollakin verukkeella päästänyt kaverinsakin sisään hieman kyselemään pankkitunnuksia ja muita asioita.

Vierailija
22/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu ap kanssasi oli mielestäsi aloite parisuhteeseen kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni Tallinnalaiseen strippibaariin. Nainen haistoi ettei tältä irtoa kunnon tippiä. Siirtyi toiseen.

Vierailija
24/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli vissiin jossain toisessa todellisuudessa, jossa baarit hakeutuu ihmisten seuraan...?

Älä pilkkaa pientä, hän kertoo kokemastaan kohtelusta jo nyt kyynelsilmin.

Vierailija
25/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan pitkästä aikaa käytyä baarissa. Monta mukavaa naista tapasin mutta sehän lähti sit lapasesta ja lopulta jonkun randomin autotallissa juomassa kaljaa. Siinä vaiheessa oli jo naiset unohtuneet

Vierailija
26/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ominaisuuksia tässä ylempi tasoisessa miehessä oli, joita sinä voisit koettaa saada itsellesi? Jos tämä on se kaikkein korkeimmalla tasolla oleva mies, niin mihin saakka näistä pystyt itse:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Jos rahaa on, kuin roskaa, niin lähes jokaiselle on ainakin teoreettinen mahdollisuus päästä näihin: 1, 3, 4, 6 ja 7.

Vierailija
27/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ominaisuuksia tässä ylempi tasoisessa miehessä oli, joita sinä voisit koettaa saada itsellesi? Jos tämä on se kaikkein korkeimmalla tasolla oleva mies, niin mihin saakka näistä pystyt itse:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Jos rahaa on, kuin roskaa, niin lähes jokaiselle on ainakin teoreettinen mahdollisuus päästä näihin: 1, 3, 4, 6 ja 7.

Ja tietysti myös 5!

Vierailija
28/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tasokas mies on sellainen jolle nainen ostaa drinkin.

Vierailija
29/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä on korkeintaan yksi tuhannesta.

Vierailija
30/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistaa että aina löytyy parempia, myös tuolle toiselle miehelle voi käydä täysin sama juttu koska tahansa.

Vierailija
31/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas mies on sellainen, jolle nainen on baarissa valmis ostamaan drinkin, jotta saa miehen kanssa pelkkää seksiä ilman sitoumusta. Eli periaatteessa on valmis maksamaan seksistä. Edellisistä viesteistä näet tämän miehen keskeiset ominaisuudet.

Vierailija
32/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Jokaisen oma valinta seuran suhteen.

Muistan kun olin ulkona ja eräät siistit miehet yrittivät pokata minua vaikka oli seuraa. Monta kertaa mietin miksi en voinut sanoa että seura on vaan tämän illan kaveri, siis eräs joka tuli ulkomailta tänne ja lupasin mennä hänn kanssaan ulos. Kohteliaisuudesta en sitä tehnyt, siis lähtenyt noiden fiksujen seuraan. 

Ei ollut mitenkään ajatuksia tuosta pöytäseurasta jotain jatkoja. Ei ainakaan minun puolelta. 

Ilta loppui siihen että mies ei saanut taksia, joten sallin hänen tulla lainaamaan minun sohvaa.

Pyysin häntä kohteliaasti pesemään paskasen paidan kauluksen. Siellä hän peseskeli paitaa ja minua naurattaa vieläkin . Englantilainen tuskin hänkään unohtanut. 

Sen pituinen se. 

Vierailija
33/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei naisia kiinnosta ihan siitä syystä, että naiset haluavat silti yrittää tätä yhtä. Naisille ei ole merkitystä niillä 999 miehellä, kun tuo yksi on se, mitä lähes kaikki naiset haluavat.

Vierailija
34/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Olisit päässy testaa kimppakivaa.

T. Läpsystö vaihto.

Vierailija
35/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teit päätöksen lähteä pois

Vierailija
36/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on nykypäivänä kun naisille kelpaa vain top5% alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämallipoika. Ja näitä tällaisia menestyjiä on ani harvassa joten moni nainen tyytyy olemaan yksin mieluummin kuin valitsee esim pelkän mallipojan. Itse olen luovuttanut näin tavallisena miehenä kun emmä noiden alfojen kanssa pysty kilpailemaan. Naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja he tietää tämän.

Joo, ainoat pariskunnat tuolla kaduilla on: joku nainen ja alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämallipoika. Näin on Rossossa, Prismassa, lähikuppilassa, kirjastossa, kauppakeskuksissa ja puistoissa. Kaikissa illanistujaisissa ja juhlissa pariskuntien miehet ovat alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämallipoikia, puhumattakaan sulhasesta häissä. Myös päiväkodeista lapsia näkee hakevan ainoastaan alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämalli-iskät. Ne vähän plösöt harmaanaamaiset kaksoisleukaukkelit collegehousuissaan, mitä naisten seurassa näkee joka paikassa, ovat vain jotain työkavereita tai sukulaisia.

Vierailija
37/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei naisia kiinnosta ihan siitä syystä, että naiset haluavat silti yrittää tätä yhtä. Naisille ei ole merkitystä niillä 999 miehellä, kun tuo yksi on se, mitä lähes kaikki naiset haluavat.

Veikkaanpa, että ap:nkin bongaama nainen on ollut tavallista nätimpi. Ja että kaikki jotka täällä tuollaista ruikuttaa, haaveilevat vain siitä yhdestä, tavallista kauniimmasta naisesta. Sitten silloin, kun maltetaan karistaa päiväunihiekat silmiltä, ajatellaan, että muiden naisten pitäisi suorastaan rientää syliin, koska tämä pikku r*nkkari on hetkellisesti "madaltanut tasoaan" naisten suhteen.

Vierailija
38/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "no ei todellakaan!" saattoi hyvin olla klassinen testi, jollaisia naiset tekevät. Testaa sillä, onko sulla huono itsetunto, oletko omistushaluinen tai mustasukkainen. Testaa, miten reagoit epämiellyttäviin tilanteisiin. Luikitko häntä koipien välissä pois vai oletko että ei kiinnosta hevon.... kaan?

No, jos se oli testi, niin hävisit sen 10-0. Osoitit käytöksellään että sinulla ei ole hyvä itsetunto ja luikit häntä koipien välissä pois tilanteesta. Tavallaan teet itse itsellesi oman maalin kun sinä itse rankkaat tuon tyypin itsesi yläpuolelle. Kukaan muu ei sitä tee!

Ei varmasti ollut testi. Nainen luuli, etten kuule heitä.

Olin vessasssa ja eivät huomanneet, että saavuin jo.

Ap

Mies, kehitä itsellesi parempi itsetunto.

Vierailija
39/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI

SINÄ

AP

OLET

NOIN

HEIKKO

JA

LUOVUTAT