Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin naisen baarissa, joka hakeutui seuraani. Meillä oli mukavaa, mutta sitten seuraamme astui ylempi tasoisempi mies!!!

Vierailija
16.09.2023 |

Kuulin, kun tämä mies kysyi tuolta naiselta, että onko tuo poikaystäväsi.
Niin hän naurahti oikein järkyttyneenä, että no ei todellakaan.
Mä tapasin ton tyypin äsken täällä.
Sitten tämä mies tarjosi tälle naiselle juoman ja olivat niin lirkun lirkun.

Lähdin sitten menemään ja he vielä huutelivat perääni, että älä mee.
En voi tälle mitään, mutta koin tuon loukkaavana.
Taas kerran sain muistaa oman paikkani, vaikka hetken sain naisesta juttelu seuraa.
Ei tarvitse ajatella, että kerjään sääliä, halusin vain purkaa ajatuksiani ja kertoa jollein. Tietysti pieni myötätunnon eli olisi kivempi, kuin paskaa niskaa, mutta en valita.
Sitä aina saa aikojan muistaa oman paikkansa, kun komeampi adonis astuu esiin.

M35

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mutta muista, että tuokin oli tosennäköisesti vain ilmaisten juomien ja silmäruuan perässä, et saisi mitään oikeaa elämääsi, vaikka ajautuisittekin suhteeseen.

Anna pinnallisten elää kuplassaan ja tuhlata elämäänsä keskenään. Ehkä oikea seura kohtasi toisensa ja sinun oli aika jatkaa matkaasi.

Tsemppiä.

Vierailija
2/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on raakaa peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli vissiin jossain toisessa todellisuudessa, jossa baarit hakeutuu ihmisten seuraan...?

Vierailija
4/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä sä luulet tuollaiselta muikkelilta saavan?

Todennäköisesti heittäisi tuon seuraavankin syrjään heti, kun baarin tulisi joku vielä "parempi".

Vierailija
5/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samahan se on meillä ei niin kauniilla naisilla. Tai no, en ole useinkaan saanut edes hetkeksi juttuseuraa kun ajetaan pois tai juostaan karkuun, käännetään selkä baaritiskillä kun yrittää vaan jutella edes viereisen kanssa jottei olisi taas ihan koko reissua joutunut yksin olemaan. Lakkasinkin sitten käymästä ulkona. Yksin voi ryypätä kotonakin.

Vierailija
6/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari hakeutui seuraasi?

Vierailija
7/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä, naiset ne vaan käy kuumana muhun kun mulla on rento tyyli ja sivistymättömät jutut. Olihan meillä aika villi ilta vielä pilkun jälkeenkin. ;)

T. työtön M41

Vierailija
8/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ylempi tasoisempi mies? Pitkä, komea herrasmies?

Vierailija
9/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baari hakeutui seuraasi?

Tämä. Luettuani otsikon en enää halunnut lukea kommenttikenttää.

Vierailija
10/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ilkeä ja huonotapainen nainen.

Vierailija
11/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se äijä osasi yhdyssanat.

Hei jätkä, miksi sä luovutit? Oletko mies vai hiiri?

Herää pahvi, jos et luota itse itseesi, miksi nainenkaan?

Vierailija
12/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on nykypäivänä kun naisille kelpaa vain top5% alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämallipoika. Ja näitä tällaisia menestyjiä on ani harvassa joten moni nainen tyytyy olemaan yksin mieluummin kuin valitsee esim pelkän mallipojan. Itse olen luovuttanut näin tavallisena miehenä kun emmä noiden alfojen kanssa pysty kilpailemaan. Naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja he tietää tämän.

Vierailija
13/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylempi tasoisempi mies" = käynyt myös yläkoulun eikä jättänyt opintojaan ala-asteeseen.

Vierailija
14/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hävinnyt mitään!

Opettele kuitenkin kirjoittamaan.

Vierailija
15/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa taas. Et vaan ollut kiinnostavaa juttuseuraa, yrittivät kuitenkin olla kohteliaita.

Vierailija
16/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "no ei todellakaan!" saattoi hyvin olla klassinen testi, jollaisia naiset tekevät. Testaa sillä, onko sulla huono itsetunto, oletko omistushaluinen tai mustasukkainen. Testaa, miten reagoit epämiellyttäviin tilanteisiin. Luikitko häntä koipien välissä pois vai oletko että ei kiinnosta hevon.... kaan?

No, jos se oli testi, niin hävisit sen 10-0. Osoitit käytöksellään että sinulla ei ole hyvä itsetunto ja luikit häntä koipien välissä pois tilanteesta. Tavallaan teet itse itsellesi oman maalin kun sinä itse rankkaat tuon tyypin itsesi yläpuolelle. Kukaan muu ei sitä tee!

Mies, kehitä itsellesi parempi itsetunto.

Vierailija
17/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapasin baarissa naisen, joka hakeutui seuraani."

Muuta en halua kommentoida.

Vierailija
18/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on nykypäivänä kun naisille kelpaa vain top5% alfalääkärilentäjäsyvänmerensukeltajatutkimusmatkailijamenestyjämallipoika. Ja näitä tällaisia menestyjiä on ani harvassa joten moni nainen tyytyy olemaan yksin mieluummin kuin valitsee esim pelkän mallipojan. Itse olen luovuttanut näin tavallisena miehenä kun emmä noiden alfojen kanssa pysty kilpailemaan. Naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja he tietää tämän.

Ei aivan noinkaan. Kyllä fiksulle miehelle on menekkiä, ainakin yli 4-kymppiselle. Keski-ikäisissä sinkku naisissa on todella upeitakin. Heitä on paljon.

Hyvä käytös, ja naisen huomioiminen, auttaa huomattavasti miehen mahdollisuuksia.

Vierailija
19/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö siltä, että nuo olisivat entuudestaan tunteneet toisensa? Jos kyllä, niin ehkä sitten voi ymmärtää miehen tuppautumisen seuraanne. Mikäli ei, niin olipahan mulkvisti tuo mies ja tietysti tuo nainenkin.

Vierailija
20/39 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa oli, että baari hakeutui seuraasi.