Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö tässä muka raskaan työviikon jälkeen lähteä kalliiseen yökerhoon keräämään pakkeja naisilta, jos mielii pariutua näin 35-vuotiaana miehenä? Viikonloppu menee palautumiseen!

Vierailija
15.09.2023 |

Aivan järjetöntä että pariutumiskulttuuri suomessa on mennyt tähän;
Muualla kuin yökerhossa/baarissa humalassa ei ole luvallista lähestyä.

Haluaisin tutustua naisiin ja löytää kumppanin, mutta mielenkiinto lähteä jumputukseen ja humalaisten ihmisten keskelle maksamaan itsensä kipeäksi on pyöreä nolla.
Kovan työviikon jälkeen väsyttää, ja paljon mieluummin tapaisin naisia vaikka lautapelien merkeissä, ilman hälyä ja alkoholia.

Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole vaikeaa kuin niille tavis betamiehille, joita naiset eivät todellisuudessa halua.

Just niiden kanssahan perustetaan perheet. Ettekö te nyt muista omia sääntöjänne.

Tiedän yhden naisen joka oikeasti teki noin. Naisella alkoi aika loppua, joten hän otti itselleen miehen joka ei ollut läheskään yhtä komea kuin hänen aiemmat kumppaninsa, he hankkivat yhden lapsen ja nyt pari vuotta myöhemmin kärvistelevät seksittömässä, onnettomassa ja intohimottomassa suhteessa.

Kaikki lähipiirissä näkivät kyllä naisen touhuista läpi, oli ilmiselvää että hän tyytyi mieheen jota ei oikeasti edes halua (puhumattakaan että rakastaisi), vain jotta sai lapselle isän. Aivan sairasta touhua.

Tyytyyhän tuossa mieskin naiseen joka kohtelee häntä huonosti. Jättäisi mokoman ankeuttajan

Veikkaan että se nainen ehtii jättää hänet, ennen kuin tämä kyseinen mies kasvattaa itselleen selkärangan ja lähtee itse.

En arvosta kyseistä miestä kovin korkealle, kun kerran antaa tuolla tavalla muiden käyttää itseään hyväksi, mutta sitä muksua käy kyllä sääliksi.

Vaihtoehto olisi ollut elää ikisinkkuna.

Vierailija
82/100 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin nuorempi, niin se palautuminen oli nimenomaan sitä, että pidettiin hauskaa kavereiden kanssa esimerkiksi baarissa/yökerhossa. Ei silloin mummouduttu/pappauduttu 30+ vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena symppaan sinua! Harrastukset voisi sitten olla se vaihtoehto (itse olen tavannut kiinnostavia miehiä vapaaehtoistöissä, niiden parissa on muuten paljon naisia).

Antakaa meidän edes harrastaa rauhassa! Ne yökerhot on just sitä varten että siellä voi tutustua. Kaupat, kirjastot, lenkkipolut ja salit EIVÄT! Kiitos kun ymmärrätte, miehet.

No täähän se ongelma on kun jotkut haluaa tutustua harrastuksien kautta ja jotkut eivät. Itse kiusaantuisin jos joku kirjastossa tai lenkkipolulla lähestyisi jossain treffiaikeissa, joku toinen saa ei.

Vierailija
84/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä lähteä, jos miljöö ei kiinnosta. Kyllä sen naamasta näkee, jos ei viihdy ja se taas ei vedä puoleensa edes paskakärpäsiä. Kuten mainitsitkin, niin ei se naisten lähestyminen muutenkaan mitään helppoa hommaa ole siellä baarissa. Suurimmalla osalla miehistä ei ole vain sitä swaggeria joka vetoaa naisiin - siis tuollaisessa olosuhteessa, että pitäisi suurinpiirtein nanosekunnissa tehdä hyvä vaikutus ja siitä päästä jutunjuureen. Kyllä tavan miehet tavan naisille kelpaavat vähän anteeksiantavammissa olosuhteissa.

Parempia vaihtoehtoja:

1) Musiikkikeikka, tietysti sellaisen artistin josta pidät.

2) Tinderöinti.

Tinderin olen jo kokeillut, ja koin sen erittäin huonona välineenä löytää yhtään mitään.

Ehkä sitten profiilini oli jotenkin huono, tai siitä kiinni kun en maksanut sovelluksesta.

ap

Millainen profiili sinulla oli?

Vierailija
85/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5v sitten otin viimeisen huikan ja laitoin korkin kiinni. Mielenkiintoista on ollut huomata kuinka paljon ihmisten elämä pyörii alkoholin ympärillä. Kyllä sitä välillä oudoksi linnuksi itsensä tuntee, kun ei vedä päätä täyteen lähes joka vkl, niinkuin monet kavereistani. On pitänyt opetella ihan uusi elämä, uudet sosiaaliset normit ja menemiset. Jossain vaiheessa kutsut loppuvat kylään, kun ihmiset lopulta ymmärtävät, että se ihan oikeasti lopetti juomisen.

Ihan vain sivuhuomautuksena kun luin kommentteja, joidenkin meistä on pakko lopettaa juominen, ei ole muuta vaihtoehtoa jos haluaa elää, se ei tarkoita että me tulimme uskoon ja etsimme uskovaista kumppania ja haluamme käydä kirkossa. (disclaimer, ymmärrän että jotkut tulevat uskoon, haluavat käydä kirkossa jne, se ei vain ole minun kokemukseni juomisen lopettamista, eikä kovin yleistä niissä piireissä missä minä olen).

M47

Vierailija
86/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä baariloista ketään löydä. Ehkä teininä oli eri juttu.

Tinderiä suosittelen huonosta maineesta huolimatta. Tai työtä. Tai harrastuksia. Tee mikä sua kiinnostaa ja yritä laajentaa se sellaiseksi että tutustut uusiin ihmisiin samalla. Miehiinkin. Niiden vaimoilla voi olla mukavia sinkku ystäviä.

Mutta niillä miehillä ei?

Ei, koska se on eri asia.

Vierailija
87/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi lähestyä muualla kuin yökerhossa/baarissa? Itse ole yhtäkään kumppania tai deittiä löytänyt yökerhosta tai baarista (olen siis nainen). Olen tavannut ihmisiä opiskeluissa, työn parissa, tutun tuttujen joukossa (esim. illanvietoissa), deittipalstalla, harrastuksissa...

Vierailija
88/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhot ovat "miehistyneet" aika paljon. Nykyään diilit tehdään pöydän alla eli miesmalli tapaa tavisnaisen Tinderissä tai muualla somessa.

Naisten ei enää tarvitse tehdä MITÄÄN saadakseen yhteyden laadukkaimpiin miehiin. Tämä aika jää historiankirjoihin synkkänä aikana tavallisten miesten osalta. 

Tavisnaisena olen huomannut olevani pelkkä yhden illan juttu näille "laatumiehille". Kun huomasin tämän, eipä ole enää paljon miehiä näkynyt, koska en halua yhden illan juttuja. Joten älä turhaan kadehdi.

Vierailija
89/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 5v sitten otin viimeisen huikan ja laitoin korkin kiinni. Mielenkiintoista on ollut huomata kuinka paljon ihmisten elämä pyörii alkoholin ympärillä. Kyllä sitä välillä oudoksi linnuksi itsensä tuntee, kun ei vedä päätä täyteen lähes joka vkl, niinkuin monet kavereistani. On pitänyt opetella ihan uusi elämä, uudet sosiaaliset normit ja menemiset. Jossain vaiheessa kutsut loppuvat kylään, kun ihmiset lopulta ymmärtävät, että se ihan oikeasti lopetti juomisen.

Ihan vain sivuhuomautuksena kun luin kommentteja, joidenkin meistä on pakko lopettaa juominen, ei ole muuta vaihtoehtoa jos haluaa elää, se ei tarkoita että me tulimme uskoon ja etsimme uskovaista kumppania ja haluamme käydä kirkossa. (disclaimer, ymmärrän että jotkut tulevat uskoon, haluavat käydä kirkossa jne, se ei vain ole minun kokemukseni juomisen lopettamista, eikä kovin yleistä niissä piireissä missä minä olen).

M47

Riippuu varmaan tosi paljon kaveripiiristä. Omissa tutuissani yli 40-vuotiaat eivät todellakaan juo joka viikonloppu, varsin moni juo todella harvoin enää.

Vierailija
90/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen koske kolmessa kympissä heiluvaan sinkkumieheen! Oikea kävelevä red flag!!

Vierailija
91/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena symppaan sinua! Harrastukset voisi sitten olla se vaihtoehto (itse olen tavannut kiinnostavia miehiä vapaaehtoistöissä, niiden parissa on muuten paljon naisia).

Antakaa meidän edes harrastaa rauhassa! Ne yökerhot on just sitä varten että siellä voi tutustua. Kaupat, kirjastot, lenkkipolut ja salit EIVÄT! Kiitos kun ymmärrätte, miehet.

Tämä!! Tinderissä ja baarissa on ihan ok kohteliaasti lähestyä naista, mutta muilla julkisilla paikoilla ei todellakaan ole.

Se ei ole ok mennä häiritsemään tuntemattomia ihmisiä kirjastossa, bussissa tai ruokakaupassa. Toivon mukaan tuollaiset lähestymiset kielletään lailla tulevaisuudessa.

N30

No kyllähän ihmiset jatkuvasti juttelevat tuntemattomille kirjastoissa, bussissa tai ruokakaupassa. Tai no, ei "jatkuvasti", mutta ei ole tavatonta, että sellaista tapahtuu. Ne keskustelut tosin yleensä kestävät 2-5 repliikkiä kokonaisuudessaan ja ovat tyyppiä "anteeksi, tiedätkö onko seuraava pysäkki se-ja-se" tai "onpa ihana kun taas paistaa aurinko". Minulle (olen nainen) ovat monet naiset tulleet sanomaan vaikka, että "onpa sulla hieno takki, ihan pakko tulla sanomaan - tosi kivannäköinen" tms. Eiväthän nämä kohtaamiset kauan kestä, mutta ovat joko kivoja tai neutraaleita. Jos joku deittimielessä tällaista tekisi, niin eihän noista mitään sellaista tietenkään kehkeytyisi.

Vierailija
92/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä lähteä, jos miljöö ei kiinnosta. Kyllä sen naamasta näkee, jos ei viihdy ja se taas ei vedä puoleensa edes paskakärpäsiä. Kuten mainitsitkin, niin ei se naisten lähestyminen muutenkaan mitään helppoa hommaa ole siellä baarissa. Suurimmalla osalla miehistä ei ole vain sitä swaggeria joka vetoaa naisiin - siis tuollaisessa olosuhteessa, että pitäisi suurinpiirtein nanosekunnissa tehdä hyvä vaikutus ja siitä päästä jutunjuureen. Kyllä tavan miehet tavan naisille kelpaavat vähän anteeksiantavammissa olosuhteissa.

Parempia vaihtoehtoja:

1) Musiikkikeikka, tietysti sellaisen artistin josta pidät.

2) Tinderöinti.

Tinderin olen jo kokeillut, ja koin sen erittäin huonona välineenä löytää yhtään mitään.

Ehkä sitten profiilini oli jotenkin huono, tai siitä kiinni kun en maksanut sovelluksesta.

ap

Oma kokemus naisena että miehillä huonot kuvat itsestä profiileissa. Liian tosikkomainen kuva itsestä ei yhtään hymyä ja huonosta kuvakulmasta, huonossa valossa otettu jne. Se kuva on kuitenkin tärkeä. Toiseksi se ettei saa oikein mitään hyvää tekstiä tehtyä itsestä. Muutama rivi mikä ei kerro yhtään mitään ainakaan sellaista mitä naiset haluaa tietää.

Olen huomannut saman. ja vaikka kuva olisi ok, niin jos tekstinä on vaan joku ilmoitus omasta pituudesta ja maininta siitä, että mies harrastaa salilla käymistä, niin eipä tuo kiinnostusta herätä. 

Vierailija
93/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiiä deittailuskenestä mitään, kun olen ollut naimisissa kohta 20 vuotta. Mutta mulla on paljon tuttuja, jotka on jo toisella kierroksella, eli just sellasia 35 - 45 -vuotiaita ihmisiä, jotka ovat eronneet ensimmäisestä liitostaan. Liki kaikilla on uudet kumppanit. En tiiä mistä ovat löytäneet, Tinderistäkö vai mistä, mutta tuntuu olevan suhteellisen nopeaa ja helppoa  löytää seurustelukumppani (yksikin tuttu on neljän lapsen vuoroviikkovanhempi ja niin vaan silläkin on uusi mies, vielä sellanen, jolla ei itellään ole lapsia). Toinen pari taas erosi ja meni ehkä kaksi kuukautta, niin oli molemmat jo uudessa suhteessa.

Vierailija
94/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa, kaupassa tai lenkkipolulla tms. jutteleminen tuntemattomalle vaatii ns. sosiaalista pelisilmää. Siis että hoksaa milloin toinen on kiinnostunut ja milloin vain vastailee kohteliaisuudesta.

Jos mun lähikirjastossa joku hyypiö alkais pyydellä puhelinnumeroa niin vaihtaisin kirjastoa.

Vierailija
95/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhot ovat "miehistyneet" aika paljon. Nykyään diilit tehdään pöydän alla eli miesmalli tapaa tavisnaisen Tinderissä tai muualla somessa.

Naisten ei enää tarvitse tehdä MITÄÄN saadakseen yhteyden laadukkaimpiin miehiin. Tämä aika jää historiankirjoihin synkkänä aikana tavallisten miesten osalta. 

Tavisnaisena olen huomannut olevani pelkkä yhden illan juttu näille "laatumiehille". Kun huomasin tämän, eipä ole enää paljon miehiä näkynyt, koska en halua yhden illan juttuja. Joten älä turhaan kadehdi.

Miksi ne jäävät siihen yhteen yöhön? Mikseivät ne miehet innostu sinusta, miksi he eivät halua nähdä uudelleen?

Vierailija
96/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen koske kolmessa kympissä heiluvaan sinkkumieheen! Oikea kävelevä red flag!!

Mä olen 34v sinkkunainen, joka etsii kumppania. Jos en saa koskea kolmekymppisiin sinkkumiehiin, niin keneen sitten saan? 40 vuotiaisiin? 50 vuotiaisiin?

Vierailija
97/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa, kaupassa tai lenkkipolulla tms. jutteleminen tuntemattomalle vaatii ns. sosiaalista pelisilmää. Siis että hoksaa milloin toinen on kiinnostunut ja milloin vain vastailee kohteliaisuudesta.

Jos mun lähikirjastossa joku hyypiö alkais pyydellä puhelinnumeroa niin vaihtaisin kirjastoa.

Kiitos, kun kerroit tämän, en siis ollut hyypiö. 😎👍

Vierailija
98/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne jäävät siihen yhteen yöhön? Mikseivät ne miehet innostu sinusta, miksi he eivät halua nähdä uudelleen?

Pointti olikin nyt vastata tuolle, joka oli sitä mieltä ettei naisten tarvitse tehdä mitään saadakseen miestä. Joo eipä tarvi ei, jos haluaa saada vain seksiä. Jos haluaa parisuhteen, se on vaikeampaa.

Laatumiehet etsivät minua laadukkaampaa naista oikeaan suhteeseen. Tosin, en enää ala yhden illan naiseksi, olen mieluummin yksin.

Vierailija
99/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat meni jo silloin, kun oltiin 25. Olisit pitänyt silloin kiirettä. Nyt en edes tiedä millaista pohjasakkaa baareissa ramppaa.

M35 myös

Odota toista kattausta. Ne parhaat jotka meni, alkaa olla sopivasti eroamassa, ja kohta taas tarjolla.

Vierailija
100/100 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen deittisivusto. Yläkulmasta mies/nais kategoriat. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968