Ihanaa! Minä sain taas timanttisormuksen :D
Meillä on muodostunut jo perinteeksi se, että mieheni ostaa minulle valitsemani sormuksen joululahjaksi.
Nyt on yhteensä jo 7 timanttia ja vuosia rakkaani kanssa vietetty yhtä monta ;)
Kommentit (15)
Mahtaa olla muutaman vuoden päästä aika mielenkiintoisen näköiset kädet :) No, kateellinen minä vaan olen, itse odotan sitä ensimmäistä ja tärkeintä...
sä sen nyt jo sait? Eikös ne lahjat anneta vasta huomenna?
Seitsemän vuotta olette tuhlanneet elämistänne jo valheeseen, itsepetokseen ja omahyväisyyteen. Hävetkää. Jääköön tämä oman itsenne vuoksi viimeiseksi jouluksi, kun toisillenne joululahjoja ostatte ja epäpyhyydessänne piehtaroitte.
Vierailija:
Seitsemän vuotta olette tuhlanneet elämistänne jo valheeseen, itsepetokseen ja omahyväisyyteen. Hävetkää. Jääköön tämä oman itsenne vuoksi viimeiseksi jouluksi, kun toisillenne joululahjoja ostatte ja epäpyhyydessänne piehtaroitte.
Eikö olisi kiva saada vaikka joku vuosi kaulaketju tai korvakorut?
Minua surkuttaisi, jos miehellä olisi niin huono mielikuvitus, että joutuisin itse valitsemaan oman lahjani. Pettääkö hän sinua?
Nythän Tiffany' s markkinoi näitä " celebration rings" , eli juhlasormuksia:
http: //www. tiffany. com/shopping/category. aspx?menu=0&cid=121324&mcat=148203&isMenu=1
Oletteko jo tuolla käyneet suunnittelemassa omia " sormuspinoja" ? Samaan sormeen saa mahtumaan samanaikaisesti jopa kolme isoa timanttisormusta :))))
sulle sormuksen ja sä olet ilahtunut, päättää ostaa tämän " varman" lahjan joka vuosi? Meillä on vähän ollut näin, kunnes olen vihjannut, että kulta, mulla on nyt niin monta tyynyä, etten taida tarvita kymmeneen vuoteen uutta :)
* Diamonds are the girl´s best friends* ap
saan joka vuosi lahjaksi mieheltäni mitä ikinä haluan. Tänä vuonna toivoin karibian risteilyä!
kihla-vihkilahjaksi. Jokaisesta lapsesta ja huomenlahjaksi. Nyt on 6 sormusta vasemmassa nimettömässä ja olen taas uudestaan raskaana. Kohta saan seitsämännen vasenta nimetöntä koristamaan:)
Tarkoitan, että kaunis sormus hukkuu joukkoon jos niitä on liikaa. Minulla on vasemmassa kädessä vain vihki- ja kihlasormus ja oikeassa yksi, jonka sain häneltä kun synnytin lapsemme. :)
Mä sain jossain vaiheessa niin paljon sormuksia ja muitakin koruja, että alkoi kyllästyttämään. Pakko oli miehelle sanoa että, vaikka koruista tykkään ja ne ovat kauniita, niin please! ei niitä vähään aikaan.
Nyt saan silloin tällöin ja se on mukavaa. Korut ovat kauniita, mutta joulukuusta en halua muistuttaa.
Mä saan joka vuosi sormuksen jossa monta timanttia.
Nyt jo yhteensä 47 timanttia.