Vauvapalstan elämänviisauksia
Mitä elämänviisauksia vauvapalsta on tarjonnut?
Esim. Jos julkisuudessa julistaa rakkauttaan lehdessä, niin pariskunta on kohta eroamassa tai jos joku kohtelee huonosti niin klassikkovastauksena on Jätä se.
Kommentit (55)
Häävieraiden tulisi maksaa osallistumisestaan. Jauhenlihan keittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mä en oo koskaa nähny missää yhtä tyhmää väkeä ku täällä. Kattokaa nyt tota palstan etusivua päivittäin, te jaatte samoja asioita jatkuvasti ja tappelette keskenänne ilman mitään päämäärää elämässä. Joko sitä taikka puitte julkkisten asioita
Teiän jokaisen tulis mennä ulos suoraansanottuna, siis kaikki te jotka istutte tällä palstalla päivät :D
Tuo on kyllä usein palstalla nähty elämänohje 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Häävieraiden tulisi maksaa osallistumisestaan. Jauhenlihan keittäminen.
Häälahjana kelpaa navetasta haettu vanha romu joka muuttuu samalla hetkellä sukukalleudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miksi pitäisi jäädä suhteeseen ihmisen kanssa, joka jatkuvasti kohtelee huonosti?
Pelko, läheisriippuvuus, taloudellinen riippuvuus, lapset, jne. Syitä löytyy useita.
paskaa römpsässä kirjoitti:
Parempi pilleri polvien välssä kuin römpsä levällään
Muista myös Marianne-karkki peffassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mä en oo koskaa nähny missää yhtä tyhmää väkeä ku täällä. Kattokaa nyt tota palstan etusivua päivittäin, te jaatte samoja asioita jatkuvasti ja tappelette keskenänne ilman mitään päämäärää elämässä. Joko sitä taikka puitte julkkisten asioita
Teiän jokaisen tulis mennä ulos suoraansanottuna, siis kaikki te jotka istutte tällä palstalla päivät :D
Tuo on kyllä usein palstalla nähty elämänohje 🙂.
Tuo on myös noloa, kuinka joku tunnustaa, että tulee tänne varta vasten ihan joka päivä katsomaan palstan etusivua, vaikka voisi olla samaan aikaan vaikka lenkillä siellä ulkosalla ;P
winner kirjoitti:
paskaa römpsässä kirjoitti:
Parempi pilleri polvien välssä kuin römpsä levällään
Muista myös Marianne-karkki peffassa!
🎅
Vierailija kirjoitti:
Psykolokia kirjoitti:
Se "jätä se sika" on todellakin paljon käytetty klassikkoneuvo samoin "mene töihin".
Näillä keinoin kaikki ongelmat korjaantuvat.Älkäämme unhoittako lausahdusta: "Ota työtön ämpäri mukaan ja mene metsään!".
Ja kerää pulloja!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä viihdyt täällä, koska..?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa köyhän ostaa joululahjat kesän alennusmyynneistä.
Itse asiassa joo. Eiku, olisko se vähän outoa antaa joululahjaksi hellemekkoja ja rantaleluja?
Ilman AV:ta emme koskaan tietäisi näitäkään helmiä:
Damiano David on ihana.
Meghanista ja Harrysta voi keskustella asiallisesti.
Sanan voi aina korvata pierulla.
Ukraina ja Venäjä sotivat.
Narsistilla on keskustelutyyli.
Kannabis aiheuttaa psykooseja. Laillistakaa kiva kannabis.
On olemassa tunnettuja lauluja.
Kääriä on saanut Bojan.
Kävele naapurifirmaan - saat vitosen isompaa tuntipalkkaa. Ainakin!
Ilman tätä palstaa emme koskaan tietäisi myöskään tätä korvaamattoman arvokasta asiaa:
Miten hevosena pystyn osallistumaan?
Mene töihin
Mene ruokajonoon
Muuta pienempään asuntoon
Perunalla voi hyvin elää kuukausia
Isäni ja äitini ovat ihan mahdottomia vaativat menemään töihin ja muuttamaan pois kotoa, vaikka olen vasta 30.
Voinko tehdä itsestäni lasun, koska heitteillejättö?
Ap
Olen sharmantti hopeakettu 52 ja vaimoni on aito punatukkainen ja vasta 18. Onko ikäero sopiva? Vaimoni ei ymmärrä minua.
Saa ta na mode ,
Sananvapaus
Sanoma
Häissä vai perheelle?