Vauvapalstan elämänviisauksia
Mitä elämänviisauksia vauvapalsta on tarjonnut?
Esim. Jos julkisuudessa julistaa rakkauttaan lehdessä, niin pariskunta on kohta eroamassa tai jos joku kohtelee huonosti niin klassikkovastauksena on Jätä se.
Kommentit (55)
Psykolokia kirjoitti:
Se "jätä se sika" on todellakin paljon käytetty klassikkoneuvo samoin "mene töihin".
Näillä keinoin kaikki ongelmat korjaantuvat.
Älkäämme unhoittako lausahdusta: "Ota työtön ämpäri mukaan ja mene metsään!".
Ei mitään, mä en oo koskaa nähny missää yhtä tyhmää väkeä ku täällä. Kattokaa nyt tota palstan etusivua päivittäin, te jaatte samoja asioita jatkuvasti ja tappelette keskenänne ilman mitään päämäärää elämässä. Joko sitä taikka puitte julkkisten asioita
Teiän jokaisen tulis mennä ulos suoraansanottuna, siis kaikki te jotka istutte tällä palstalla päivät :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mä en oo koskaa nähny missää yhtä tyhmää väkeä ku täällä. Kattokaa nyt tota palstan etusivua päivittäin, te jaatte samoja asioita jatkuvasti ja tappelette keskenänne ilman mitään päämäärää elämässä. Joko sitä taikka puitte julkkisten asioita
Teiän jokaisen tulis mennä ulos suoraansanottuna, siis kaikki te jotka istutte tällä palstalla päivät :D
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä ollaan, mutta on kiva kun olet täällä nostamassa keskustelujen tasoa.
Ongelmia avioliitossasi? -Laihduta!
Pyydä, ettei miehesi kertoisi pettämisistään, niin voit jatkaa onnellista liittoasi!
Ai, olet muka eri mieltä kuin minä? -Ota lääkkeet!
Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin hän on tyhmä tai trolli.
Jos jokin voidaan ymmärtää väärin, se ymmärretään väärin tahallaan ja vielä pahimmalla mahdollisella tavalla
Akateeminen pesee kädet vessakäynnin jälkeen, duunari ennen.
Nyt kannattaa köyhän ostaa joululahjat kesän alennusmyynneistä.
Miehet telakoituvat saunailloissa, hyväksy se, nainen!!
Kyllä 200 g makaronilaatikkoa riittää
🇺🇦🇮🇱
Parempi pilleri polvien välssä kuin römpsä levällään
Ihan mielenkiinnosta, miksi pitäisi jäädä suhteeseen ihmisen kanssa, joka jatkuvasti kohtelee huonosti?
SAIRAANHOITAJALLA LISÄT EIVÄT OLE PALKKAA EIKÄ NIITÄ SAA LASKEA ANSIOTULOKSI!
Se "jätä se sika" on todellakin paljon käytetty klassikkoneuvo samoin "mene töihin".
Näillä keinoin kaikki ongelmat korjaantuvat.