Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako Helsingissä enää liikkua iltaisin?

Vierailija
15.09.2023 |

Vai onko jo roadmanien valtakuntaa? Pelottaa näin hentona naisena, siis oikeasti.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen arkajalkoja suomalaiset ovat, Helsingin kaduilla kulkee öisin mitään pelkäämättä tuhansittain afrikkalaisia ja lähi-idästä kotoisin olevia tummia miehiä omissa porukoissaan.

Suomalaiset kyyhöttävät samaan aikaan kodeissaan ?

Käy joskus Helsingin keskustassa yöllä. Kyllä siellä on ihan valkoisiakin sankoin joukoin. Nämä äärihysteerikot pelkäävät kaikkea ja roikkuvat tällaisilla keskustelupalstoilla.

Vierailija
82/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa, älkää langetko poliittisen disinformaation pauloihin.

Ai täksikö todellisuutta nykyisin kutsutaan. 

Tulee eräskin sukupuolen moninaisuus taas mieleen. Onhan se nyt selvää että niitä on saatava kasaan kirjo, niinkuin kaikkeen muuhunkin! Ei nyt mietitä seurauksia, eihän siitä saa tulla kuin hyvyyttä ja valoa sen entisen surkeuden ja kurjuuden tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on kun hennot naiset äänestää punavihreät valtaan. Nauttikaa nyt Unelmastanne(tm).

Nauttikaa perusut näistä Omista Lahden ym. Rikollisliigoista ja ja rikostuomioita saaneista edusta josta ne kutenmm. Hallaaholla tuomioita kansan kiihotuksesta sa moi Tynnkysellä ym. Ym. 👍👍👍👍

Vierailija
84/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Lahdessa ei uskalla liikkua, kun viimein paljastui persu rikollisliiga, joka suunnitteli massojen tapp amista ym. Ihan suomalaisia aikuisia miehiä. Lukekaa.. 👹[

Ihan oikeasti. Mä olen joutunut näiden roadmanien uhriksi niin suoraan kuin sukulaisen lapsikin on joutunut. Mua ei tippaakaan naurata tällainen persujen mukaan vetäminen. Ei tippaakaan.

Hyväksytty siis tuon rikollisliigan kun ovat peruja..🙄

Vierailija
85/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelon maantiede, mikä alkaa nyt realisoitua, josta Anja Snellman kirjoitti joskus 80-luvulla.

Vierailija
86/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ihmiset hankkivat isoja kaupunkikoiria

Vierailija
87/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison koiran kanssa. Ei muuten.

Perhekoirasta ei ole mitään apua. Vaikka ooisi kuinka iso.

Kyllä muuten on apua ja paljonkin. Perhekoira puolustaa omiaan raivokkaasti, saattaa olla iso ylläri tiedossa, jos dissaat isoa perhekoiraa. Ei koirat tyhmiä ole ja anna omiaan vahingoittaa. Rodusta riippumatta on saatettu myös kouluttaa puolustusta. Pienet myös puree ja lujaa. Toiset eivät päästä irti saatuaan otteen.

Vierailija
88/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston kannattajat ryöstää ja pahoinpitelee, persujen vain kirjoittelee vihaisesti.

Vierailija
89/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Lahdessa ei uskalla liikkua, kun viimein paljastui persu rikollisliiga, joka suunnitteli massojen tapp amista ym. Ihan suomalaisia aikuisia miehiä. Lukekaa.. 👹

Ihan oikeasti. Mä olen joutunut näiden roadmanien uhriksi niin suoraan kuin sukulaisen lapsikin on joutunut. Mua ei tippaakaan naurata tällainen persujen mukaan vetäminen. Ei tippaakaan.

Ruotsissahan Göranit ampuu toisiaan ja lapsia, vai kuinka se nyt oli. Virkavalta on aika kädetön näitten mamujengien kanssa.

Vierailija
90/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kansan kiihottaja tänne vielä pressaksi.. Hyi helvetti.

Vierailija
91/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Lahdessa ei uskalla liikkua, kun viimein paljastui persu rikollisliiga, joka suunnitteli massojen tapp amista ym. Ihan suomalaisia aikuisia miehiä. Lukekaa.. 👹

Voitko kertoa mitä tapahtui?

Todella epäonnista kyllä, itse en ole nähnyt tai sitten en noteeraa näitä "roadmaneja" ollenkaan, vaikka asun aika epämääräisessä lähiössä Helsingissä.

Vierailija
92/99 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa mitä tapahtui?

Todella epäonnista kyllä, itse en ole nähnyt tai sitten en noteeraa näitä "roadmaneja" ollenkaan, vaikka asun aika epämääräisessä lähiössä Helsingissä.

Samaa mieltä, kerro mitä tapahtui ja keitä olivat? En hae yksittäisten henkilöiden tunnistettavuutta vaan että minkälaisia tyyppejä olivat?

Vierailija
93/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään helsingin keskustassa liikkuu vaan joitain alkoholisteja ja huumenarkkareita

Vierailija
94/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä täytyy varoa vihaisia mummoja.

Vierailija
95/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kuuluu vihr3ill3

Onko Vihreät ollut jossain vaiheessa suurin puolue?

Helsingissä vallankahvassa.

Vierailija
96/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syytä huoleen. Helsingissä liikkuu paljon ihmisiä ja roadmaneja näkyy harvakseltaan, ne ryöstelevät muutenkin toisia teinejä lähinnä.

HUH no sittenhän kaikki on hyvin! Kaikki tilannetta vähättelevät rumat nuhjuiset mammat luulevat etteivät joudu uhriksi vaikka nuo ryöstävät ja raiskaavat 80v mummojakin

Vierailija
97/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesästä 2015 ei

Vierailija
98/99 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen miettinyt. Viimeksi kymmenisen vuotta sitten asunut Helsingissä ja sillon en pelännyt mitään. Kohta pitäisi muuttaa takaisin ja totesin pelkääväni metrossa keskellä päivää.

Vierailija
99/99 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivityksiä?