Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni näki vanhan työkaverinsa sattumalta ja ensimmäinen mitä tämä sanoi miehelleni oli että "olet lihonut"

Vierailija
15.09.2023 |

Oltiin kaupungilla ja mieheni näki sattumalta vanhan työkaverinsa jota meni moikkaamaan. Työkaveri tervehti takaisin, mutta kun mieheni aloitti iloisena kyselemään kuulumisia, tämä hänen ex-työkaverinsa töksäytti että "olet lihonut". Ilmeisesti, tosin en ole varma, tämä oli kai tarkoitettu huumoriksi, mutta minusta tämä kuulosti todella pahalta. Ja näinhän minä miten mieheni oikein nytkähti ja selvästi pahoitti mielensä, vaikka ei sitä siinä näyttänyt. Tunnelma kuitenkin muuttui samantien ja juttelu kävi mieheni puolelta väkinäiseksi, hän ikään kuin jäätyi. Miehelläni ei ole paras mahdollinen itsetunto ja tuntui pahalle todistaa tämä vierestä. Teki mieleni huutaa sille tyypille, että mikä helvetin tomppeli sinä oikein olet, eikö ole mitään käytöstapoja tai alkeellista kykyä olla normaali, mutta en viitsinyt nolata miestäni siinä. Yritin ottaa asiaa puheeksi myöhemmin mieheni kanssa, mutta hän ei halunnut puhua koko asiasta ja vaihtoi puheenaihetta.

Aina sanotaan, että miehillä on roisi meininki ja siihen kuuluu vitsailu. Mutta eikö tuo ole ihan selvää ilkeyttä eikä huumoria? Joskus tuntuu että kiusaaminen naamioidaan huumoriksi. Ainakin tuo sattui toiseen. Ja onhan se nyt outoa, että näkee vanhan työkaverin ja ensimmäisenä alkaa kommentoida painoa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oli lihonnut.

Vierailija
62/62 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäön haukkuminen ei ole mitään ronskia huumoria. Se on yksinkertaisesti huonoa käytöstä.

Ei, vaan se on hyvää miesvaltaisen alan työpaikkahuumoria, josta ei saa loukkaantua tai on herkkä ja akkamainen.

Olen duunariukko ja minulle ei tarvitse vittuilla työmaalla, ei edes junttihuumorin varjolla. Takaan että tuollainen vittuilija saa iskun teräsputkesta, ei toki siitä oikea mies suutu jos vähän teräsputkella lyödään. Se on työpaikkahuumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi