Olenko nirso kun yksikään nainen ei ole kelvannut?
Vaikka ikää on lähes 40v.
Kandidaatit:
Minua hieman nuorempi nainen. Kuluttaa lähes kaiken vapaa-aikansa suosikibändinsä fanittamiseen. Asunto on kuin bändin laulajalle sisustettu pyhättö, ja tätä laulajaa hän pitää lähestulkoon profeettana. Kyseinen bändin laulaja on vanha kaverini.
Minun ikäiseni nainen. Lähdimme treffeille hänen asunnolleen. Nainen unohti kertoa että asunnossa asuu myös hänen miehensä, joka oli kotona. Livahdin paikalta kun he alkoivat tappelemaan saammeko olohuoneen käyttöömme kun mies halusi katsoa siellä toimintaleffaa.
Minun ikäiseni nainen. Hauska, aloitteellinen ja työssäkäyvä. Sitten kävi ilmi että velat ovat ulosotossa, alko maistuu liian usein ja temperamenttia löytyy. Aloitti treffeillä kiukuttelun kun en tarjonnut hänelle koko iltaa, ja mykkäkoulun kun kieltäydyin lyömästä häntä avarilla poskelle (kuten mies kuulemma tekisi).
Nuorempi nainen. Tyyppiä pullantuoksuinen kotiäiti, haaveena punainen tupa ja perunamaa. Kolme lasta ja kaksi koiraa. Olen itse vela.
Nuorempi nainen. Kiire hankkia perhe. Kaikki exät mulkvisteja mikä taisi olla ainoa motiivi kiinnostua minusta. Miehisyyskäsitykset sellaisia että mies vie ja nainen vikisee. Minä haluan tasa-arvoa myös parisuhteessa. Ja olen yhäkin vela.
Minun ikäiseni nainen. Ihan kiva mutta taas kerran tyyppiä pullantuoksuinen perheenäiti joka etsii perinteistä miestä joka remppaa ja raksaa talounelmaa. Avioeron jälkeen haussa luotettava mies rakentamaan perhettä kolmen pienen lapsen kanssa. En ole halukas kasvattamaan toisen lapsia kun en halua omiakaan.
Minun ikäiseni nainen. Reippaasti ylipainoinen (kuten myös kaksi edellistä, ja ensimmäinen), mutta toisin kuin he, teki heti selväksi kuinka vastenmielisiä liikuntahullut miehet ovat (liikuntahullu = "käy tyyliin joka päivä lenkillä", ja minä käy sen lisäksi salillakin). Samoin hienostelijat ovat vastenmielisiä (haukkui treffeillä vaatteeni juhlavaatteiksi, näytin kuulemma joltain jupilta). Haussa siis TosiMies, mitä en todellakaan ole.
Muita kiinnostuneita ei ole tietääkseni ollut.
Tuossa kandidaatit. Kavereina on ollut moniakin naisia joiden kanssa olisin mielelläni alkanut seurustelemaan. Kaverikemiaa löytyisi vaikka kuinka, mutta romanttista ja seksuaalista kemiaa ainoastaan minun puoleltani.
Hassua myös, että vaikka asun kaupungissa, kiinnostuneita on helpompaa löytää maaseudulta silloin kun käyn jossain random festareilla tai muissa tapahtumissa. Vaikkei mikään täsmää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi laajentaa hakua vähän vanhempiin naisiin. Silloin ei haittaa, jos naisella on lapsia, koska ne lapset olisi jo aikuisia. Kun kerran ap ei halua lapsia, niin aivan hyvin esim. 50 -55 -vuotias nainen olisi sopiva kumppani.
Miksei samanikäisiin tai hiukan nuorempiin ja vanhempiin? Ei kuulosta siltä, että ap olisi erityisesti seksin ja puumien perään.
En lukenut sepustustasi. Oletan, että olet tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ongelma on tuo, että etsit/löydät naisia maaseudulta.
Täällä ollaan jonkin verran arvokonservatiivisempia eli se perhe on tärkeä (punaiset tuvat ja lapset jne). Siinä ohessa tulee se arkiliikunta, muu on hifistelyä ja huonoa ajankäyttöä.
Kaupungissa on enemmän veloja ja salilla käyviä, joten kyllä se olisi siellä yritettävä, vaikka kilpailu lienee kovaa. Ei voi kutsua nirsoksi, jos perusasiat eivät kohtaa.
Hassua tässä on se, että vietän 95% ajastani kaupungissa - mutta noin puolet kiinnostuneista naisista on maaseudulta.
Eli selkeästi kaupungissa rima on korkeammalla.
ap
Näkisin tuon positiivisena asiana eli että kysyntää kuitenkin on. Lähdet myös sokkotreffeille eli olet valmis tarttumaan mahdollisuuksiin. Tuo yksi nainen oli erikoinen, joka vei sinut kotiinsa, missä hänen miehensä oli? Mitä ihmettä siinä oli tekeillä? Oliko tarkoitus saada sinusta kolmas pyörä johonkin seksijuttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan jonkin verran arvokonservatiivisempia eli se perhe on tärkeä (punaiset tuvat ja lapset jne). Siinä ohessa tulee se arkiliikunta, muu on hifistelyä ja huonoa ajankäyttöä.
Kaupungissa on enemmän veloja ja salilla käyviä, joten kyllä se olisi siellä yritettävä, vaikka kilpailu lienee kovaa. Ei voi kutsua nirsoksi, jos perusasiat eivät kohtaa.
Hassua tässä on se, että vietän 95% ajastani kaupungissa - mutta noin puolet kiinnostuneista naisista on maaseudulta.
ap
Voin vahvistaa aika samankaltaisen havainnon.
Itse asun Helsingissä, mutta käyn välillä työmatkoilla muissa keskikokoisissa suomalaisissa kaupungeissa.
Noilla reissuilla olen treffaillut (tinderin kautta) sangen hyvännäköisiä naisia, vastaavan ulkonäkötason naiset pääkaupunkiseudulla eivät ole missään määrin kiinnostuneita minusta, olen heille täysin ilmaa.
Eli munkin kokemus on, että hgissä naisten standardit ovat merkittävästi korkeammat kuin muualla Suomessa.
Mielenkiintoinen havainto. Voi olla kyse siitä, että naisia kiinnostaa se että tulet muualta. Pienissä kaupungeissa ja paikkakunnilla on erittäin pieni tarjonta. Jos olisin seuraa vaille, käyttäisin tämän kortin miehenä edukseni.
Sulla on hyvä mielikuvitus. Viihdyttävää kerrontaa
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Näkisin tuon positiivisena asiana eli että kysyntää kuitenkin on. Lähdet myös sokkotreffeille eli olet valmis tarttumaan mahdollisuuksiin. Tuo yksi nainen oli erikoinen, joka vei sinut kotiinsa, missä hänen miehensä oli? Mitä ihmettä siinä oli tekeillä? Oliko tarkoitus saada sinusta kolmas pyörä johonkin seksijuttuun?
Kuulemma parisuhde miehensä kanssa oli loppusuoralla :D
ap
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Itse asun Helsingissä, mutta käyn välillä työmatkoilla muissa keskikokoisissa suomalaisissa kaupungeissa.
Noilla reissuilla olen treffaillut (tinderin kautta) sangen hyvännäköisiä naisia, vastaavan ulkonäkötason naiset pääkaupunkiseudulla eivät ole missään määrin kiinnostuneita minusta, olen heille täysin ilmaa.
Eli munkin kokemus on, että hgissä naisten standardit ovat merkittävästi korkeammat kuin muualla Suomessa.
Mielenkiintoinen havainto. Voi olla kyse siitä, että naisia kiinnostaa se että tulet muualta. Pienissä kaupungeissa ja paikkakunnilla on erittäin pieni tarjonta. Jos olisin seuraa vaille, käyttäisin tämän kortin miehenä edukseni.
Aika selkeästi naisille on isompi vetovoimatekijä kun mies on muualta ja "uusi". Miehet puolestaan helpommin ihastuvat tuttuihin naisiin.
Sellaistakin aistin, että jotenkin minun elämänympyräni ajateltiin jotenkin hienommiksi, mikä on kaiketi osuus status-aspektia. Ehkä oli sellainen ajatus, että minä veisin naisen hienompiin ympyröihin pois sieltä maaseudulta. Tämä on tietysti puhdasta arvailua.
Maaseudulla on kyllä miesenemmistö, mutta tietysti jos haluaa tietyjä ominaisuuksia niin tämä ei välttämättä realisoidu suurena parisuhdekahdidaattien määränä.
ap
Vierailija kirjoitti:
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuulemma parisuhde miehensä kanssa oli loppusuoralla :D
ap
Harvoin olen kuullut yhtä erikoista treffikokemusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä mukavia naisia ja mukavia miehiä jotka eivät sovi toisilleen. On niitä sopiviakin, mutta on sattumaa kohtaavatko he koskaan.
On ja ei ole.
Jos ap olisi 185cm, erittäin komea ja hyvätuloinen, todennäköisyys löytää sopiva nainen olisi 99,9%.
Jos mies on puolestaan köyhä ja ruma, mutta liikunnallinen/fiksu/mukava, mahdollisuudet ovat heikot. Koska tuollainen nainen saa vastaavan miehen kovemmilla spekseillä, ja sellaisen 99,9% tapauksista myös valitsee.
Toki komea ja fiksu löytää helpommin naisen, mutta ei ole varmaa että löytää sopivan.
Ei toki varmaa, mutta lähes varmaa. Kuinka paljon komeita, fiksuja ja hyvin tienaavia ikisinkkuja tunnet?
- lyhyt ja hoikka
- ei komeanaamainen
- pienituloinen
+ liikunnallinen
+ fiksu
+ mukavaTämä on huonoin mahdollinen yhdistelmä miehelle. Koska naiset katsovat pääasiassa geenikomeutta ja rahaa/statusta. Liikunnallinen, fiksu ja mukava nainen on puolestaan välittömästi suosittu.
Jos kuvattu mies ei olisi fiksu tai liikunnallinen, hänelle sopisi ap:n kuvauksen viimeinen nainen jolla tuskin on kosijoita jonossa. Voisivat yhdessä äänestää Teuvo Hakkaraista ja kitata tarjousalkoa.
Minä olen melko varma että ap on tuollainen mies. Siksi hän ei saa itseään vastaavia naisia, koska naiset katsovat eri asioita miehissä.
Et taida olla näissä naisasioissa varsinainen kokemusasiantuntija?
Vierailija kirjoitti:
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aika selkeästi naisille on isompi vetovoimatekijä kun mies on muualta ja "uusi". Miehet puolestaan helpommin ihastuvat tuttuihin naisiin.
Sellaistakin aistin, että jotenkin minun elämänympyräni ajateltiin jotenkin hienommiksi, mikä on kaiketi osuus status-aspektia. Ehkä oli sellainen ajatus, että minä veisin naisen hienompiin ympyröihin pois sieltä maaseudulta. Tämä on tietysti puhdasta arvailua.
Maaseudulla on kyllä miesenemmistö, mutta tietysti jos haluaa tietyjä ominaisuuksia niin tämä ei välttämättä realisoidu suurena parisuhdekahdidaattien määränä.
ap
Tuntemattomaan on helpompi heijastaa omia toiveita ja mielikuvia, kun saman paikkakunnan terot ja timot tiedetään jo leikkikoulusta asti, on yhteisiä tuttuja jne.
Mielestäni miehilläkin on tuollaista toiveiden ja mielikuvien heijastamista tuntemattomiin, mikä palstallakin näkyy, kun vaikkapa toisen kansallisuuden naisiin liitetään kaikenlaisia omia mielikuvia. Ihmiset kuitenkin ovat kaikkialla suht samanlaisia (kaikkea löytyy), kun heidän kanssaan ryhtyy elämään. Monikulttuurisissa liitoissakaan ei päästä eroon tasoteoriasta.
Sulle on paljon tarjontaa, jos nuo siis ovat kaikki ihmisiä jotka ovat itse tehneet aloitteen sun suhteen. Olen suunnilleen ikäisesi terve (pää ja kroppa), koulutettu, ihan nätti liikunnallinen velanainen, eikä mulle ikinä ole ollut ketään jonossa. Kaikki aiemmat suhteet on tapahtuneet minun aloitteesta ja minun kannattelulla (eli käytännössä vetämällä miestä perässä). Lopetin sen, koska yksipuolinen suhde ei ole minulle onnellinen suhde, ja sen jälkeen on saanut olla rauhassa sinkkuna. Ps. En laske aloitteiksi sitä, että deittiapissa miehet vonkaavat seksitreffejä, joten nekin apit olen poistanut.
Jos sulla siis on noinkin paljon menekkiä, suosittelen että alat itse tehdä aloitteet, ja valikoit naisia joilla esim ei ole lapsia tai hirveää ylipainoa. Jos kerran ulkonäkö ja luonne riittää siihen että naiset ovat sulle aloitteellisia, varmasti sunkin aloitteet otetaan keskimäärin ihan positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä mukavia naisia ja mukavia miehiä jotka eivät sovi toisilleen. On niitä sopiviakin, mutta on sattumaa kohtaavatko he koskaan.
On ja ei ole.
Jos ap olisi 185cm, erittäin komea ja hyvätuloinen, todennäköisyys löytää sopiva nainen olisi 99,9%.
Jos mies on puolestaan köyhä ja ruma, mutta liikunnallinen/fiksu/mukava, mahdollisuudet ovat heikot. Koska tuollainen nainen saa vastaavan miehen kovemmilla spekseillä, ja sellaisen 99,9% tapauksista myös valitsee.
Toki komea ja fiksu löytää helpommin naisen, mutta ei ole varmaa että löytää sopivan.
Ei toki varmaa, mutta lähes varmaa. Kuinka paljon komeita, fiksuja ja hyvin tienaavia ikisinkkuja tunnet?
- lyhyt ja hoikka
- ei komeanaamainen
- pienituloinen
+ liikunnallinen
+ fiksu
+ mukavaTämä on huonoin mahdollinen yhdistelmä miehelle. Koska naiset katsovat pääasiassa geenikomeutta ja rahaa/statusta. Liikunnallinen, fiksu ja mukava nainen on puolestaan välittömästi suosittu.
Jos kuvattu mies ei olisi fiksu tai liikunnallinen, hänelle sopisi ap:n kuvauksen viimeinen nainen jolla tuskin on kosijoita jonossa. Voisivat yhdessä äänestää Teuvo Hakkaraista ja kitata tarjousalkoa.
Minä olen melko varma että ap on tuollainen mies. Siksi hän ei saa itseään vastaavia naisia, koska naiset katsovat eri asioita miehissä.
Plääh, taas näitä yhden lauseen lyttäyksiä. Yritä seuraavan kerran edes vähän fiksumpaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on paljon tarjontaa, jos nuo siis ovat kaikki ihmisiä jotka ovat itse tehneet aloitteen sun suhteen. Olen suunnilleen ikäisesi terve (pää ja kroppa), koulutettu, ihan nätti liikunnallinen velanainen, eikä mulle ikinä ole ollut ketään jonossa. Kaikki aiemmat suhteet on tapahtuneet minun aloitteesta ja minun kannattelulla (eli käytännössä vetämällä miestä perässä). Lopetin sen, koska yksipuolinen suhde ei ole minulle onnellinen suhde, ja sen jälkeen on saanut olla rauhassa sinkkuna. Ps. En laske aloitteiksi sitä, että deittiapissa miehet vonkaavat seksitreffejä, joten nekin apit olen poistanut.
Jos sulla siis on noinkin paljon menekkiä, suosittelen että alat itse tehdä aloitteet, ja valikoit naisia joilla esim ei ole lapsia tai hirveää ylipainoa. Jos kerran ulkonäkö ja luonne riittää siihen että naiset ovat sulle aloitteellisia, varmasti sunkin aloitteet otetaan keskimäärin ihan positiivisesti.
Tää oli hyvä neuvo ja reilu viesti muutenkin.
Sun tilanteesta tulee mieleen, että oletko nainen, joka on heti alussa turhan tomera ja tosiaan yrittää vetää miestä perässään, jolloin mies alkaa jarruttaa. Tunnen tällaisen naisen, hän ei jotenkin malta odottaa, että hänestä kiinnostutaan ja talloo siksi innokkuudellaan miehen kiinnostuksen. Tämä siis on pelkkää arvailua sinun tilanteestasi, no offence, tuli vain mieleen. Kyseessä on kalibroinnin ongelma. Pariutumisen peliä pitää ikään kuin osata pelata, että saa mahdollisimman hyvän saaliin. Ei koskaan pidä painostaa ketään mihinkään, silloin kiinnostus laantuu.
Omalla kohdalla en koskaan ole ollut kiinnostut kenestäkään, joka tavalla tai toisella ilmentää, ettei kiinnostus hänen puoleltaan ole yhtä voimakasta. Lienee sidoksissa kiintymyssuhdemalliin nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
. Lapsettomuuden osalta tilanne paranee, kun naisen lapset kasvavat isoiksi.
Kuinka niin? Useat/useimmat velat eivät halua kumppanikseen vanhempaa, lasten iästä riippumatta. Oletko sinä niitä, jotka väittävät olevansa "lapsettomia" kun lapset ovat muuttaneet kotoa?
Oletko aloittanut naisten tapaamiset vasta 40-vuotiaana?
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei ole.
- lyhyt ja hoikka
- ei komeanaamainen
- pienituloinen
+ liikunnallinen
+ fiksu
Plääh, taas näitä yhden lauseen lyttäyksiä. Yritä seuraavan kerran edes vähän fiksumpaa settiä.
Sinä ensin :-)
Vierailija kirjoitti:
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei ole.
- lyhyt ja hoikka
- ei komeanaamainen
- pienituloinen
+ liikunnallinen
+ fiksu
Sinä ensin :-)
Olen kirjoittanut ap:lle jo aikamoisia litanioita. Jos on asiaa, niin kirjoita asia eikä yhden lauseen lyttäystä. Sellainen on vain turhaa ilkeilyä, josta kenties et itsekään iloitse enää vähän ajan päästä. Ap on ihminen siinä missä sinäkin ja ansaitsee hyvää kohtelua aloituksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Lapsettomuuden osalta tilanne paranee, kun naisen lapset kasvavat isoiksi.
Kuinka niin? Useat/useimmat velat eivät halua kumppanikseen vanhempaa, lasten iästä riippumatta. Oletko sinä niitä, jotka väittävät olevansa "lapsettomia" kun lapset ovat muuttaneet kotoa?
Sivusta kommentoin tähän, että eipä aikaakaan, kun kotoa muuttaneiden lasten lapsenlapset ilmaantuvat kuvioihin.
Nainen tai mies, jolla on lapsia tuo mukanaan ison joukon muita ihmisiä (sukulaisia) uuteen liittoon, minkä vuoksi en itse enää ryhtyisi minkäänlaiseen suhteeseen, jos eroaisin tai jäisin leskeksi. Haluan keskittyä omaan jälkikasvuun. Mahdollisesti velaa puolisokseen tahtova äiti tai isä ajattelee itsekkäästi samoin (heh).
00340 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä neuvo ja reilu viesti muutenkin.
Sun tilanteesta tulee mieleen, että oletko nainen, joka on heti alussa turhan tomera ja tosiaan yrittää vetää miestä perässään, jolloin mies alkaa jarruttaa. Tunnen tällaisen naisen, hän ei jotenkin malta odottaa, että hänestä kiinnostutaan ja talloo siksi innokkuudellaan miehen kiinnostuksen. Tämä siis on pelkkää arvailua sinun tilanteestasi, no offence, tuli vain mieleen. Kyseessä on kalibroinnin ongelma. Pariutumisen peliä pitää ikään kuin osata pelata, että saa mahdollisimman hyvän saaliin. Ei koskaan pidä painostaa ketään mihinkään, silloin kiinnostus laantuu.
Omalla kohdalla en koskaan ole ollut kiinnostut kenestäkään, joka tavalla tai toisella ilmentää, ettei kiinnostus hänen puoleltaan ole yhtä voimakasta. Lienee sidoksissa kiintymyssuhdemalliin nämä asiat.
Sanoisin että ongelmani on se, että kukaan mies ei ole minua kohtaan aloitteellinen. Siksi ainoa keino "saada" mies on ollut tehdä kaikki aloitteet itse. Eli ottaa yhteyttä, pyytää treffeille, tehdä aloitteet seksiin jne jne. Ei siis ole ollut mitään "miehen kiinnostusta" jota olisin voinut tappaa, ainakaan siitä päätellen että kun olen lopettanut tämän vetämisen, olen saanut elää täysin nunnan elämää. Kukaan ei siis vieläkään tee mitään aloitteita, vaikka en ole ketään "säikyttämässä" olemalla aktiivinen. Yhä toki katson ihmisiä silmiin, hymyillen, juttelen työkaverin kanssa jne, mutta kukaan ei koskaan tee minkäänlaista aloitetta enempään tutustumiseen.
Mikä jälkimmäinen?