Olenko nirso kun yksikään nainen ei ole kelvannut?
Vaikka ikää on lähes 40v.
Kandidaatit:
Minua hieman nuorempi nainen. Kuluttaa lähes kaiken vapaa-aikansa suosikibändinsä fanittamiseen. Asunto on kuin bändin laulajalle sisustettu pyhättö, ja tätä laulajaa hän pitää lähestulkoon profeettana. Kyseinen bändin laulaja on vanha kaverini.
Minun ikäiseni nainen. Lähdimme treffeille hänen asunnolleen. Nainen unohti kertoa että asunnossa asuu myös hänen miehensä, joka oli kotona. Livahdin paikalta kun he alkoivat tappelemaan saammeko olohuoneen käyttöömme kun mies halusi katsoa siellä toimintaleffaa.
Minun ikäiseni nainen. Hauska, aloitteellinen ja työssäkäyvä. Sitten kävi ilmi että velat ovat ulosotossa, alko maistuu liian usein ja temperamenttia löytyy. Aloitti treffeillä kiukuttelun kun en tarjonnut hänelle koko iltaa, ja mykkäkoulun kun kieltäydyin lyömästä häntä avarilla poskelle (kuten mies kuulemma tekisi).
Nuorempi nainen. Tyyppiä pullantuoksuinen kotiäiti, haaveena punainen tupa ja perunamaa. Kolme lasta ja kaksi koiraa. Olen itse vela.
Nuorempi nainen. Kiire hankkia perhe. Kaikki exät mulkvisteja mikä taisi olla ainoa motiivi kiinnostua minusta. Miehisyyskäsitykset sellaisia että mies vie ja nainen vikisee. Minä haluan tasa-arvoa myös parisuhteessa. Ja olen yhäkin vela.
Minun ikäiseni nainen. Ihan kiva mutta taas kerran tyyppiä pullantuoksuinen perheenäiti joka etsii perinteistä miestä joka remppaa ja raksaa talounelmaa. Avioeron jälkeen haussa luotettava mies rakentamaan perhettä kolmen pienen lapsen kanssa. En ole halukas kasvattamaan toisen lapsia kun en halua omiakaan.
Minun ikäiseni nainen. Reippaasti ylipainoinen (kuten myös kaksi edellistä, ja ensimmäinen), mutta toisin kuin he, teki heti selväksi kuinka vastenmielisiä liikuntahullut miehet ovat (liikuntahullu = "käy tyyliin joka päivä lenkillä", ja minä käy sen lisäksi salillakin). Samoin hienostelijat ovat vastenmielisiä (haukkui treffeillä vaatteeni juhlavaatteiksi, näytin kuulemma joltain jupilta). Haussa siis TosiMies, mitä en todellakaan ole.
Muita kiinnostuneita ei ole tietääkseni ollut.
Tuossa kandidaatit. Kavereina on ollut moniakin naisia joiden kanssa olisin mielelläni alkanut seurustelemaan. Kaverikemiaa löytyisi vaikka kuinka, mutta romanttista ja seksuaalista kemiaa ainoastaan minun puoleltani.
Hassua myös, että vaikka asun kaupungissa, kiinnostuneita on helpompaa löytää maaseudulta silloin kun käyn jossain random festareilla tai muissa tapahtumissa. Vaikkei mikään täsmää.
Kommentit (107)
et ole nirso, vaan fiksu.ei naisten pidä saada tehdä sinusta mieleistään vaan tee itse siirtosi.
Minua hieman nuorempi nainen. Kuluttaa lähes kaiken vapaa-aikansa suosikibändinsä fanittamiseen. Asunto on kuin bändin laulajalle sisustettu pyhättö, ja tätä laulajaa hän pitää lähestulkoon profeettana. Kyseinen bändin laulaja on vanha kaverini.
- Kyllä ihan järkevät keski-ikäisetkin voi fanittaa jotain. Tuskin se hänen koko persoonansa on, olisit ihan hyvin voinut tutustua paremmin ja olisi voinut olla sopiva.
Minun ikäiseni nainen. Lähdimme treffeille hänen asunnolleen. Nainen unohti kertoa että asunnossa asuu myös hänen miehensä, joka oli kotona. Livahdin paikalta kun he alkoivat tappelemaan saammeko olohuoneen käyttöömme kun mies halusi katsoa siellä toimintaleffaa.
- Toivoton tapaus, koska varattu.
Minun ikäiseni nainen. Hauska, aloitteellinen ja työssäkäyvä. Sitten kävi ilmi että velat ovat ulosotossa, alko maistuu liian usein ja temperamenttia löytyy. Aloitti treffeillä kiukuttelun kun en tarjonnut hänelle koko iltaa, ja mykkäkoulun kun kieltäydyin lyömästä häntä avarilla poskelle (kuten mies kuulemma tekisi).
- Ei kuulosta hyvältä, voi olla päihdeongelma ja/tai tasapainoton.
Nuorempi nainen. Tyyppiä pullantuoksuinen kotiäiti, haaveena punainen tupa ja perunamaa. Kolme lasta ja kaksi koiraa. Olen itse vela.
- Jos hän ei halua enempää lapsia, niin miksi se olisi ehdoton este että on lapsia ja koiria?
Nuorempi nainen. Kiire hankkia perhe. Kaikki exät mulkvisteja mikä taisi olla ainoa motiivi kiinnostua minusta. Miehisyyskäsitykset sellaisia että mies vie ja nainen vikisee. Minä haluan tasa-arvoa myös parisuhteessa. Ja olen yhäkin vela.
- En usko, että olisi iso juttu lopulta oikeassa parisuhteessa. Kyllä nekin naiset tuppaa varsin itsenäisiä ja tasa-arvonsa haluavia olemaan, jotka jollain tasolla tykkää tuollaisesta perinteisestä roolileikistä.
Minun ikäiseni nainen. Ihan kiva mutta taas kerran tyyppiä pullantuoksuinen perheenäiti joka etsii perinteistä miestä joka remppaa ja raksaa talounelmaa. Avioeron jälkeen haussa luotettava mies rakentamaan perhettä kolmen pienen lapsen kanssa. En ole halukas kasvattamaan toisen lapsia kun en halua omiakaan.
- Ah ok, no tämä on ikäluokassasi iso este, useimmilla on lapsia. Oletko ihan varma, että lapset, jopa vähän isommat joita sinun ei tarvi kasvattaa, on oikeasti este? Itse olen vela, joka menin naimisiin 2 lasta omaavan kanssa. En ole niitä ikinä kasvattanut, äitinsä ja isänsä hoitaa sen.
Minun ikäiseni nainen. Reippaasti ylipainoinen (kuten myös kaksi edellistä, ja ensimmäinen), mutta toisin kuin he, teki heti selväksi kuinka vastenmielisiä liikuntahullut miehet ovat (liikuntahullu = "käy tyyliin joka päivä lenkillä", ja minä käy sen lisäksi salillakin). Samoin hienostelijat ovat vastenmielisiä (haukkui treffeillä vaatteeni juhlavaatteiksi, näytin kuulemma joltain jupilta). Haussa siis TosiMies, mitä en todellakaan ole.
- Nuo on aika pinnallisia asioita nuo lopulta, kun ihmisten yhteensopivuutta mietitään, mutta jos mielipiteet on ehdottomia, voihan sekin suhteen estää.
Tuossa kandidaatit. Kavereina on ollut moniakin naisia joiden kanssa olisin mielelläni alkanut seurustelemaan. Kaverikemiaa löytyisi vaikka kuinka, mutta romanttista ja seksuaalista kemiaa ainoastaan minun puoleltani.
- Eli kelpuuttaisit vain jollain tapaa omaan tasoosi nähden liian kovatasoisia, mutta he eivät halua sinua.
Olet kyllä minusta hieman nirso, varsinkin tuon lapsettomuusvaatimuksesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstan vakiokirjoittelija. Hän on yli 35-vuotias, akateemisesti koulutettu mutta kunnianhimoton ja vaatimaton alisuoriutujamies, kuten joku osuvasti kuvaili. Hänen palkkansa ei riitä korkeaan elintasoon, eikä hän sellaisesta välitäkään, vaan hänelle riittää pieni kätevä asunto ja pieni, arkinen elämä. Hän ei halua käyttää rahaa elämyksiin eikä "hienosteluun". Marjametsässä käyminen, pyöräily, lenkkeily ja lukeminen ovat enemmän hänen mieleensä. Omaisuuden kartuttaminen ei kiinnosta, autokin on turha menoerä.
Hän ei halua lapsia, ja lisäksi hän vaatii parisuhteelta ehdotonta tasa-arvoa (jota ei ole olemassakaan). Voidaan siis sanoa, että hänestä puuttuu kokonaan se maskuliinisuus, jota suurin osa naisista kaipaa miehessä - vähintään sitten makuuhuoneen puolella. Maskuliinisuuteen kuuluu kilpailuhenkisyys, tavoittelu, johtaminen, eteenpäin meneminen ja suojelunhalu, mutta ap:lla ei tosiaan tällaisia piirteitä ole. Jokainen nainen hoitakoon oman tonttinsa, hän ei miksikään suojelijaksi ryhdy (edes emotionaalisella tasolla) saati sitten remonttireiskaksi. Eikä häntä tosiaan kiinnosta edes isäksi ryhtyminen tai mitkään "nukkeleikit".
Lisäksi ap on kasvoiltaan vaatimattoman näköinen, hoikka, sirorakenteinen ja alle 180-senttinen, joten hän ei täytä miehille asetettuja yleisiä ulkonäkövaatimuksia. Lisäksi kun ap toivoo, että naisen pitäisi myös olla vela, akateemisesti koulutettu, vaatimattomasta elämästä pitävä ja hoikka (ap on tuonut ilmi, miten hänelle on erittäin tärkeää, että naisella on litteä vatsa ja leveä lantio lihaksikkailla reisillä), niin voidaan todennäköisyyksiä pohtimalla tulla siihen lopputulokseen, että ap:lla on pienemmät mahdollisuudet päätyä parisuhteeseen unelmiensa naisen kanssa kuin voittaa Eurojackpotin päävoitto.
Hienosti summattu. Unohtui vain pinnallinen luonne, kilo lisää naisessa ja "rakkaus" on kuollut. Miksi joku valitsisi hänet, saati ne kuumat salikissat mitä tämä kaveri edellyttää?
Ei tule kesää
Ap on mamin muropoika, joka ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Elää kuvitelmissaan ja nauraa vastauksillenne.
Et ole nirso vaan nuo naiset vaikuttaa ongelmatapauksilta. Sen verran sanon, että pelkän ulosoton vuoksi en jättäisi tutustumatta. Itse olin ulosotossa kun aloin seurustella ja rahat vähissä kun maksoin velkoja. Silti ihan ok tulot yhteensä ja ihan hyvää elämä elettiin omakotitalossa. Sain velat maksettua ja tulot nousi. Valitettavasti suhde kuitenkin päättyi melkein 10 vuoden jälkeen.
Olen itse Tinderissä ja Badoossa ja olen huomannut olevani nirso. Olen 44v. nainen ja mä en suoraan sanottuna enää kelpuuta mitä vain. Monella menee profiili hylkyyn koska eivät vain ulkoisesti miellytä mua. Kuvassa näytetään jopa kiukkuiselta. Osalla kuvassa oma lapsi niin, että kasvot näkyy joten hylkyyn menee sellaiset. Tupakka ja esim. kaljatölkki kädessä, menee hylkyyn. Ei minkäänlaista esittelytekstiä tai se on kirjoitusvirheitä täynnä, hylkyyn menee. Välimatkaa liikaa, menee hylkyyn. Osa oman paikkakunnan miehistä mennyt hylkyyn ihan sen vuoksi, että tiedän heidät eikä kyllä kiinnosta pätkääkään. Miehellä pitää olla edes vähän enemmän pituutta kuin mulla joka olen 167cm. Joku vähintään 175cm.
Jos tulee match, mutta viestittely nihkeää, niin en jää odottamaan miehen viestiä vaan siirryn eteenpäin. Tai jos ollaan heti vain vonkaamassa, niin ei kiitos. Kyllä mä voisin seksisuhteen aloittaa, mutta kyllä mä haluan ensin tavata esim. kahvilla ja nähdä onko mitään kemiaa. Moni mies olisi tulossa mun luo, mutta kun kerron aikuisen lapseni asuvan mun kanssa niin sitten ehdotetaan autossa panemista. Haloo, ei me olla mitään teinejä.
Suoraan sanottuna tympii molemmat deittisovellukset ja mietin poistanko profiilit niistä. Ei mulla ole kiire parisuhteeseen ja helpointa olisi jos panokaveri olisi täältä samalta paikkakunnalta.
Nirsoilu viittaa siihen, että joko a) tiedät tismalleen mitä haet ja et suvaitse ketään muuta kuin sen yhden ja ainoan oikean tai b) kärsit lapsuusajan traumasta ja olet fiksaantunut tietyntyyppiseen tapaukseen. Voi olla molempiakin yhtäaikaa, jos olet hiljattain alkanut ja ymmärtänyt alkaa katsoa asiaa molemmista näkökulmista, eli alkanut työstämään traumaasi, esim. tiedostamattasi ensin ja nyt vähän enemmän kiinnittäen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstan vakiokirjoittelija. Hän on yli 35-vuotias, akateemisesti koulutettu mutta kunnianhimoton ja vaatimaton alisuoriutujamies, kuten joku osuvasti kuvaili. Hänen palkkansa ei riitä korkeaan elintasoon, eikä hän sellaisesta välitäkään, vaan hänelle riittää pieni kätevä asunto ja pieni, arkinen elämä. Hän ei halua käyttää rahaa elämyksiin eikä "hienosteluun". Marjametsässä käyminen, pyöräily, lenkkeily ja lukeminen ovat enemmän hänen mieleensä. Omaisuuden kartuttaminen ei kiinnosta, autokin on turha menoerä.
Hän ei halua lapsia, ja lisäksi hän vaatii parisuhteelta ehdotonta tasa-arvoa (jota ei ole olemassakaan). Voidaan siis sanoa, että hänestä puuttuu kokonaan se maskuliinisuus, jota suurin osa naisista kaipaa miehessä - vähintään sitten makuuhuoneen puolella. Maskuliinisuuteen kuuluu kilpailuhenkisyys, tavoittelu, johtaminen, eteenpäin meneminen ja suojelunhalu, mutta ap:lla ei tosiaan tällaisia piirteitä ole. Jokainen nainen hoitakoon oman tonttinsa, hän ei miksikään suojelijaksi ryhdy (edes emotionaalisella tasolla) saati sitten remonttireiskaksi. Eikä häntä tosiaan kiinnosta edes isäksi ryhtyminen tai mitkään "nukkeleikit".
Lisäksi ap on kasvoiltaan vaatimattoman näköinen, hoikka, sirorakenteinen ja alle 180-senttinen, joten hän ei täytä miehille asetettuja yleisiä ulkonäkövaatimuksia. Lisäksi kun ap toivoo, että naisen pitäisi myös olla vela, akateemisesti koulutettu, vaatimattomasta elämästä pitävä ja hoikka (ap on tuonut ilmi, miten hänelle on erittäin tärkeää, että naisella on litteä vatsa ja leveä lantio lihaksikkailla reisillä), niin voidaan todennäköisyyksiä pohtimalla tulla siihen lopputulokseen, että ap:lla on pienemmät mahdollisuudet päätyä parisuhteeseen unelmiensa naisen kanssa kuin voittaa Eurojackpotin päävoitto.
Tässä kuvattu ap ei selvästikään ole tyytyjä. Sellainen huomio lisäksi, että ap ei ole päämäärätietoinen (kunnianhimoinen) kuin tässä yhdessä asiassa eli hänen naismakunsa on fiksattu äärimmilleen.
Arvostan ihmisiä, jotka eivät ryhdy tyytymissuhteisiin, koska ne ovat mielestäni epärehellisiä. Jollain tapaa ap:sta tulee mieleen askeetikko ja itse asiassa tunnen hyvin samantapaisen naisen. Hän on kuin tässä kuvatun ap:n naispuolinen vastine ja vaikeuksia pariutua oli hänelläkin. Hän löysi toivotunlaisen puolison nelikymppisenä vasta, oli ns. ikisinkku ja luopunut toivosta löytää ketään.
Eurojackpot-voittokin sattuu aina jonkun kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Nirsoilu viittaa siihen, että joko a) tiedät tismalleen mitä haet ja et suvaitse ketään muuta kuin sen yhden ja ainoan oikean tai b) kärsit lapsuusajan traumasta ja olet fiksaantunut tietyntyyppiseen tapaukseen. Voi olla molempiakin yhtäaikaa, jos olet hiljattain alkanut ja ymmärtänyt alkaa katsoa asiaa molemmista näkökulmista, eli alkanut työstämään traumaasi, esim. tiedostamattasi ensin ja nyt vähän enemmän kiinnittäen huomiota.
Erikoinen väite. Jos pystyy viehättymään vain väkivallasta ja huonosta kohtelusta, on kyse traumasta ja kiintymyssuhdevauriosta, mutta ap ei kertonut mitään sellaiseen viittaavaa, päinvastoin. Hän haluaa yksinkertaista ja hiljaista elämää arvostavan ihmisen kuten hän itse on, plus tietyt ulkoiset piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ongelma on tuo, että etsit/löydät naisia maaseudulta.
Täällä ollaan jonkin verran arvokonservatiivisempia eli se perhe on tärkeä (punaiset tuvat ja lapset jne). Siinä ohessa tulee se arkiliikunta, muu on hifistelyä ja huonoa ajankäyttöä.
Kaupungissa on enemmän veloja ja salilla käyviä, joten kyllä se olisi siellä yritettävä, vaikka kilpailu lienee kovaa. Ei voi kutsua nirsoksi, jos perusasiat eivät kohtaa.
Hassua tässä on se, että vietän 95% ajastani kaupungissa - mutta noin puolet kiinnostuneista naisista on maaseudulta.
Eli selkeästi kaupungissa rima on korkeammalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan jonkin verran arvokonservatiivisempia eli se perhe on tärkeä (punaiset tuvat ja lapset jne). Siinä ohessa tulee se arkiliikunta, muu on hifistelyä ja huonoa ajankäyttöä.
Kaupungissa on enemmän veloja ja salilla käyviä, joten kyllä se olisi siellä yritettävä, vaikka kilpailu lienee kovaa. Ei voi kutsua nirsoksi, jos perusasiat eivät kohtaa.
Hassua tässä on se, että vietän 95% ajastani kaupungissa - mutta noin puolet kiinnostuneista naisista on maaseudulta.
ap
Voin vahvistaa aika samankaltaisen havainnon.
Itse asun Helsingissä, mutta käyn välillä työmatkoilla muissa keskikokoisissa suomalaisissa kaupungeissa.
Noilla reissuilla olen treffaillut (tinderin kautta) sangen hyvännäköisiä naisia, vastaavan ulkonäkötason naiset pääkaupunkiseudulla eivät ole missään määrin kiinnostuneita minusta, olen heille täysin ilmaa.
Eli munkin kokemus on, että hgissä naisten standardit ovat merkittävästi korkeammat kuin muualla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
- Kyllä ihan järkevät keski-ikäisetkin voi fanittaa jotain. Tuskin se hänen koko persoonansa on, olisit ihan hyvin voinut tutustua paremmin ja olisi voinut olla sopiva.
- Toivoton tapaus, koska varattu.
- Ei kuulosta hyvältä, voi olla päihdeongelma ja/tai tasapainoton.
- Jos hän ei halua enempää lapsia, niin miksi se olisi ehdoton este että on lapsia ja koiria?
- En usko, että olisi iso juttu lopulta oikeassa parisuhteessa. Kyllä nekin naiset tuppaa varsin itsenäisiä ja tasa-arvonsa haluavia olemaan, jotka jollain tasolla tykkää tuollaisesta perinteisestä roolileikistä.
- Ah ok, no tämä on ikäluokassasi iso este, useimmilla on lapsia. Oletko ihan varma, että lapset, jopa vähän isommat joita sinun ei tarvi kasvattaa, on oikeasti este? Itse olen vela, joka menin naimisiin 2 lasta omaavan kanssa. En ole niitä ikinä kasvattanut, äitinsä ja isänsä hoitaa sen.
- Nuo on aika pinnallisia asioita nuo lopulta, kun ihmisten yhteensopivuutta mietitään, mutta jos mielipiteet on ehdottomia, voihan sekin suhteen estää.
- Eli kelpuuttaisit vain jollain tapaa omaan tasoosi nähden liian kovatasoisia, mutta he eivät halua sinua.
Olet kyllä minusta hieman nirso, varsinkin tuon lapsettomuusvaatimuksesi kanssa.
Kiitos vastauksestasi! Tässä kommenttini:
1. Mielestäni fanittaminen ja suoranainen stalkkaaminen ei ollut enää ihan terveellä pohjalla. Ja minun on vaikeaa kuvitella parisuhdetta jossa mielenkiintoisin asia minussa tulisi olemaan se, että tunnen hänen fanittamansa rocklaulajan. En myöskään pidä henkilöpalvontaa kovin suotavana käytöksenä.
2.
3.
4. Tämä nainen oli lapseton ja halusi nopeati lapsia.
5. kts. edellinen. Ja minä olen huomannut että naiset pääsääntöisesti haluavat vahvempia ja perinteisempiä sukupuolirooleja kuin mitä julkisesti sanovat.
6. Kolme pientä lasta ja ihan avoimesti uusperheen isä hakusessa. Plus iso haave talosta joka rakennetaan itse, eli mies rakentaa koska miehet pitävät rakentamisesta. Paitsi että minä en pidä.
7. Minun olisi kelpuutettava täysi juntti joka käytännössä haukkuu minut ensimmäisillä treffeillä? :D
Kyllä, kelpuuttaisin vain naisen joka on minua kovempaa tasoa. Olen tietoinen siitä, että minun naispuolinen vastineeni olisi miesten suosiossa mutta minä en ole naisten suosiossa koska naiset katsovat eri asioita miehessä. En silti tingi yhteensopivuudesta siksi koska luontainen komeuteni tai sosioekonominen asemani ei riitä vaihtokauppaan sopivasta luonteesta, elämäntavoista ja siitä että löytyisi edes jonkinlaista kiinnostusta omaa terveyttä kohtaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Itse asun Helsingissä, mutta käyn välillä työmatkoilla muissa keskikokoisissa suomalaisissa kaupungeissa.
Noilla reissuilla olen treffaillut (tinderin kautta) sangen hyvännäköisiä naisia, vastaavan ulkonäkötason naiset pääkaupunkiseudulla eivät ole missään määrin kiinnostuneita minusta, olen heille täysin ilmaa.
Eli munkin kokemus on, että hgissä naisten standardit ovat merkittävästi korkeammat kuin muualla Suomessa.
Hyvännäköiset naiset harvoin jäävät maaseudulle.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovasti tasoteorialta.
Minä luulin etteivät naiset usko siihen?
Hassua muuten kuinka tuo jälkimmäinen kuulostaa naisten mielestä naurettavalta pikkutarkkuudelta ellei jopa fetissiltä. Kuitenkin todella moni nainen vaatii että miehen on oltava tietyn pituinen, tai hänellä pitää olla leveät ja ehdottomasti vaakatasossa olevat hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Hassua sitten, koska minä en ole ap ja iso osa tuosta pätee minuunkin :D
Olen tosin 40+ enkä etsi aktiivisesti parisuhdetta.
🤣Samanlaista se on naisenkin deittailu, yllätyksiä löytyy aina ja usein vähemmän mukavia.
Tuore avoliitto ja mies paljastui juopoksi. Joi aattona aamupäivällä autotallissa ainaki ison rommipullon. Kehotin lepään koska mun raittiit vanhemmat tulossa syömään. Mies loukkaantu ja kiukutteli ku pikkulapsi. Lopulta anelin ruokapöytään koska mun lasten takia piti näytellä joulu.
Syöminen meni ok, kaikki teeskenneltiin että asiat on ok. Suhde loppu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaupungeissa on paljon tasokkaita miehiä. Tietenkin niistä tasokkaista miehistä vasta kova kilpailu onkin, koska kaupungeissa on naisenemmistö. Mutta on helppoa kuvitella että joku niistä laatumiehistä sattuu ihastumaan juuri häneen.
Ap:n tilanteessa ratkaisevin asia on maskuliinisuuden puute. Jos naiset eivät nuorenakaan kiinnostuneet, niin ehkä joudut vielä hyvän tovin odottamaan.
Kasvoitko äidin helmassa, ilman isän mallia?
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaupungeissa on paljon tasokkaita miehiä. Tietenkin niistä tasokkaista miehistä vasta kova kilpailu onkin, koska kaupungeissa on naisenemmistö. Mutta on helppoa kuvitella että joku niistä laatumiehistä sattuu ihastumaan juuri häneen.
Kuulostaa loogiselta, olet varmaan oikeassa.
T. Sama jolle vastasit
Ap:n kannattaisi laajentaa hakua vähän vanhempiin naisiin. Silloin ei haittaa, jos naisella on lapsia, koska ne lapset olisi jo aikuisia. Kun kerran ap ei halua lapsia, niin aivan hyvin esim. 50 -55 -vuotias nainen olisi sopiva kumppani.