Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nirso kun yksikään nainen ei ole kelvannut?

Vierailija
14.09.2023 |

Vaikka ikää on lähes 40v.

Kandidaatit:

Minua hieman nuorempi nainen. Kuluttaa lähes kaiken vapaa-aikansa suosikibändinsä fanittamiseen. Asunto on kuin bändin laulajalle sisustettu pyhättö, ja tätä laulajaa hän pitää lähestulkoon profeettana. Kyseinen bändin laulaja on vanha kaverini.

Minun ikäiseni nainen. Lähdimme treffeille hänen asunnolleen. Nainen unohti kertoa että asunnossa asuu myös hänen miehensä, joka oli kotona. Livahdin paikalta kun he alkoivat tappelemaan saammeko olohuoneen käyttöömme kun mies halusi katsoa siellä toimintaleffaa.

Minun ikäiseni nainen. Hauska, aloitteellinen ja työssäkäyvä. Sitten kävi ilmi että velat ovat ulosotossa, alko maistuu liian usein ja temperamenttia löytyy. Aloitti treffeillä kiukuttelun kun en tarjonnut hänelle koko iltaa, ja mykkäkoulun kun kieltäydyin lyömästä häntä avarilla poskelle (kuten mies kuulemma tekisi).

Nuorempi nainen. Tyyppiä pullantuoksuinen kotiäiti, haaveena punainen tupa ja perunamaa. Kolme lasta ja kaksi koiraa. Olen itse vela.

Nuorempi nainen. Kiire hankkia perhe. Kaikki exät mulkvisteja mikä taisi olla ainoa motiivi kiinnostua minusta. Miehisyyskäsitykset sellaisia että mies vie ja nainen vikisee. Minä haluan tasa-arvoa myös parisuhteessa. Ja olen yhäkin vela.

Minun ikäiseni nainen. Ihan kiva mutta taas kerran tyyppiä pullantuoksuinen perheenäiti joka etsii perinteistä miestä joka remppaa ja raksaa talounelmaa. Avioeron jälkeen haussa luotettava mies rakentamaan perhettä kolmen pienen lapsen kanssa. En ole halukas kasvattamaan toisen lapsia kun en halua omiakaan.

Minun ikäiseni nainen. Reippaasti ylipainoinen (kuten myös kaksi edellistä, ja ensimmäinen), mutta toisin kuin he, teki heti selväksi kuinka vastenmielisiä liikuntahullut miehet ovat (liikuntahullu = "käy tyyliin joka päivä lenkillä", ja minä käy sen lisäksi salillakin). Samoin hienostelijat ovat vastenmielisiä (haukkui treffeillä vaatteeni juhlavaatteiksi, näytin kuulemma joltain jupilta). Haussa siis TosiMies, mitä en todellakaan ole.

Muita kiinnostuneita ei ole tietääkseni ollut.

Tuossa kandidaatit. Kavereina on ollut moniakin naisia joiden kanssa olisin mielelläni alkanut seurustelemaan. Kaverikemiaa löytyisi vaikka kuinka, mutta romanttista ja seksuaalista kemiaa ainoastaan minun puoleltani.

Hassua myös, että vaikka asun kaupungissa, kiinnostuneita on helpompaa löytää maaseudulta silloin kun käyn jossain random festareilla tai muissa tapahtumissa. Vaikkei mikään täsmää.

Olenko nirso kun yksikään nainen ei ole kelvannut?

Vaihtoehdot

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot markkinat jos haet mielellään liikunnallista, hauskaa ja täyspäistä velanaista. Jokaisella näistä on tavoittelijoita jonossa. Suurin osa kuvatuista velanaisista on "elämä on matka"-tuuliviirejä jotka eivät pysy parisuhteessa kahta viikkoa pidempään. Parisuhdekelpoiset ovat varattuja komeille ja hyvätuloisille miehille.

Vierailija
2/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä mukavia naisia ja mukavia miehiä jotka eivät sovi toisilleen. On niitä sopiviakin, mutta on sattumaa kohtaavatko he koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo viimeinen nainen halusi jatkoa, haukuttuaan elämäntapasi ja pukeutumisesi ekoilla treffeillä? :D

Vierailija
4/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole ongelma, vaikka et koskaan seurustelisi kenenkään kanssa.

Vierailija
5/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä mukavia naisia ja mukavia miehiä jotka eivät sovi toisilleen. On niitä sopiviakin, mutta on sattumaa kohtaavatko he koskaan.

On ja ei ole.

Jos ap olisi 185cm, erittäin komea ja hyvätuloinen, todennäköisyys löytää sopiva nainen olisi 99,9%.

Jos mies on puolestaan köyhä ja ruma, mutta liikunnallinen/fiksu/mukava, mahdollisuudet ovat heikot. Koska tuollainen nainen saa vastaavan miehen kovemmilla spekseillä, ja sellaisen 99,9% tapauksista myös valitsee.

Vierailija
6/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo viimeinen nainen halusi jatkoa, haukuttuaan elämäntapasi ja pukeutumisesi ekoilla treffeillä? :D

Jo vain!

Olin käymässä maalla sukulaisissa, ja poikkesin paikallisessa kuuntelemassa livemusaa. Juttelin siellä kahden mukavan naisen kanssa. Molemmat olivat naimisissa, mutta heillä oli kuulemma ystävätär joka on sinkku ja sopisi minulle täydellisesti. Joten lähdin seuraavana iltana sokkotreffeille.

Olihan se...tuota, kokemus.

ap

Vierailija
7/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, mutta en laske sitä puutteeksi.

Vierailija
8/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naisena on myös kokemus yhdestä kiinnostuneesta kolmen lapsen isästä, joka oli rasittava roikkuja, ei millään luovuttanut. Poistin lopulta fb-kavereistani. (Lisäksi olen akateeminen, hän kesken jättänyt). Itse haluan omia lapsia, en äitipuoleksi. Ihmetyttää tuollaiset kolmen lapsen isät ja äidit, jotka yrittävät lapsetonta ihmistä kumppanikseen. Minusta noin monen lapsen kanssa pitää perustaa jokin uusperhe toisen lapsia omaavan kanssa. Jättäkää meidät lapsettomat rauhaan. 😅

Vierailija
9/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei ole.

Jos ap olisi 185cm, erittäin komea ja hyvätuloinen, todennäköisyys löytää sopiva nainen olisi 99,9%.

Jos mies on puolestaan köyhä ja ruma, mutta liikunnallinen/fiksu/mukava, mahdollisuudet ovat heikot. Koska tuollainen nainen saa vastaavan miehen kovemmilla spekseillä, ja sellaisen 99,9% tapauksista myös valitsee.

Toki komea ja fiksu löytää helpommin naisen, mutta ei ole varmaa että löytää sopivan.

Vierailija
10/107 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin jos tarjonta ei kohtaa kysyntää.

Vierailija
11/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei ole.

Toki komea ja fiksu löytää helpommin naisen, mutta ei ole varmaa että löytää sopivan.

Ei toki varmaa, mutta lähes varmaa. Kuinka paljon komeita, fiksuja ja hyvin tienaavia ikisinkkuja tunnet?

- lyhyt ja hoikka

- ei komeanaamainen

- pienituloinen

+ liikunnallinen

+ fiksu

+ mukava

Tämä on huonoin mahdollinen yhdistelmä miehelle. Koska naiset katsovat pääasiassa geenikomeutta ja rahaa/statusta. Liikunnallinen, fiksu ja mukava nainen on puolestaan välittömästi suosittu.

Jos kuvattu mies ei olisi fiksu tai liikunnallinen, hänelle sopisi ap:n kuvauksen viimeinen nainen jolla tuskin on kosijoita jonossa. Voisivat yhdessä äänestää Teuvo Hakkaraista ja kitata tarjousalkoa.

Minä olen melko varma että ap on tuollainen mies. Siksi hän ei saa itseään vastaavia naisia, koska naiset katsovat eri asioita miehissä.

Vierailija
12/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nirso, kaikki kuulosti ongelmallisilta. Tosiasia on kuitenkin se, että ongelmatonta ei ole, mutta joku raja on hyvä olla. Olet deittaillut liikaa määrästä päätellen. Pidä pieni hengäshdystauko.

Vierailija
13/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nirso, päinvastoin. Eihän tuossa nyt ollut yhtään täyspäistä.

Vierailija
14/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nirso, kaikki kuulosti ongelmallisilta. Tosiasia on kuitenkin se, että ongelmatonta ei ole, mutta joku raja on hyvä olla. Olet deittaillut liikaa määrästä päätellen. Pidä pieni hengäshdystauko.

Ap kertoo olevansa pian 40v, ja on käynyt treffeillä 7 naisen kanssa koko elämänsä aikana. Ja nähtävästi nuokin ovat pääasiassa jääneet ensimmäisiin treffeihin.

Sekö on liikaa?

Vierailija
15/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei ole.

Ei toki varmaa, mutta lähes varmaa. Kuinka paljon komeita, fiksuja ja hyvin tienaavia ikisinkkuja tunnet?

- lyhyt ja hoikka

- ei komeanaamainen

- pienituloinen

+ liikunnallinen

+ fiksu

+ mukava

Tämä on huonoin mahdollinen yhdistelmä miehelle. Koska naiset katsovat pääasiassa geenikomeutta ja rahaa/statusta. Liikunnallinen, fiksu ja mukava nainen on puolestaan välittömästi suosittu.

Jos kuvattu mies ei olisi fiksu tai liikunnallinen, hänelle sopisi ap:n kuvauksen viimeinen nainen jolla tuskin on kosijoita jonossa. Voisivat yhdessä äänestää Teuvo Hakkaraista ja kitata tarjousalkoa.

Minä olen melko varma että ap on tuollainen mies. Siksi hän ei saa itseään vastaavia naisia, koska naiset katsovat eri asioita miehissä.

Tämä.

Lisäisin tuohon yhden asian: jos mies on älykäs alisuorittaja.

Jos mies on vaikka fiksu rivityöntekijä jolla riittäisi älyä johtoportaaseen, vastaava fiksu nainen ei halua tätä miestä.

Alisuorittajanaiset haluavat jotain muuta eli rokkikukon tai hipin tai rentun, tms. Tai sitten, jos ulkonäköä riittää, suorittajan johtoportaasta joka tuo elintason johon heidän oma työpanoksensa ei riittäisi.

Vierailija
16/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena on myös kokemus yhdestä kiinnostuneesta kolmen lapsen isästä, joka oli rasittava roikkuja, ei millään luovuttanut. Poistin lopulta fb-kavereistani. (Lisäksi olen akateeminen, hän kesken jättänyt). Itse haluan omia lapsia, en äitipuoleksi. Ihmetyttää tuollaiset kolmen lapsen isät ja äidit, jotka yrittävät lapsetonta ihmistä kumppanikseen. Minusta noin monen lapsen kanssa pitää perustaa jokin uusperhe toisen lapsia omaavan kanssa. Jättäkää meidät lapsettomat rauhaan. 😅

Luin läpi pitkän aloituksen ja tämän ylläolevan mielipiteen. Tietysti, kenenkään ei ole pakko seurustella jonkun kanssa, jolla on ennestään lapsia. Toisaalta: osa miehistä tuntuu inhoavan erityisesti vauva-aikaa ja  lapsen  ensimmäisiä vuosia. Naisen huomio ja ajankäyttö menee paljolti lapsesta huolehtimiseen. Jos näin ei olisi, ihmiskunta olisi kauan sitten kadonnut maan päältä. Lasta pitää syöttää, vaihtaa vaippoja ja vauva itkee yöllä ja päivällä. Joku mies voisi nähdä "valmiin" lapsen etuna, kun lapsesta voi olla iloa sellaisellekin, jolla ei ole halunnut omaa lasta. Oikeassa elämässä käy joskus niin, että isäpuoli/äitipuoli kiintyy kovasti lapsipuoleen ja päinvastoin. Jopa niin, että jon uusi avioero uhkaa suhdetta, ajatus uuslapsen menettämisestä voi hillitä erohaluja.

Vierailija
17/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi nirsoutta, jos ei ota itselleen sopimatonta kumppania? Ja toisaalta, miksi niin voimakkaasti omaan elämään vaikuttavan asian kuin kumppanin suhteen ei saisi olla nirso?

Vierailija
18/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nirso, päinvastoin. Eihän tuossa nyt ollut yhtään täyspäistä.

Mutta se on ap:n taso

Vierailija
19/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme lasta ja olen ollut avioeron jälkeen suhteissa pelkästään lapsettomien kanssa. Ja ihan heidän omasta tahdostaan, joten ei ole erikseen täytynyt YRITTÄÄ saada heitä.

Vierailija
20/107 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi pitkän aloituksen ja tämän ylläolevan mielipiteen. Tietysti, kenenkään ei ole pakko seurustella jonkun kanssa, jolla on ennestään lapsia. Toisaalta: osa miehistä tuntuu inhoavan erityisesti vauva-aikaa ja  lapsen  ensimmäisiä vuosia. Naisen huomio ja ajankäyttö menee paljolti lapsesta huolehtimiseen. Jos näin ei olisi, ihmiskunta olisi kauan sitten kadonnut maan päältä. Lasta pitää syöttää, vaihtaa vaippoja ja vauva itkee yöllä ja päivällä. Joku mies voisi nähdä "valmiin" lapsen etuna, kun lapsesta voi olla iloa sellaisellekin, jolla ei ole halunnut omaa lasta. Oikeassa elämässä käy joskus niin, että isäpuoli/äitipuoli kiintyy kovasti lapsipuoleen ja päinvastoin. Jopa niin, että jon uusi avioero uhkaa suhdetta, ajatus uuslapsen menettämisestä voi hillitä erohaluja.

Koominen kirjoitus.

Etuna kenelle?

Kuvaat itse tilannetta sellaisena kuin se onkin: uusperheen isällä on isän velvollisuudet mutta ei oikeuksia. Erohaluja "hillitsee" se, että nainen voi kiristää ettei lapsia sitten tulla näkemään enää.

Mitä etuja suossa on miehen kannalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän