Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen mieheen naiset ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
14.09.2023 |

Mikä yleisesti ottaen on "se juttu tai jokin" joka saa naiset ihastumaan mieheen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu. Olen parhaillaan hyvin ihastunut, kenties rakastunut, ja paras asia miehessä on tuoksu. Kukaan muu ei tuoksu yhtä hyvältä. Tuoksu huumaa minut hänen läheisyydessään. Tämä on tietääkseni myös tutkittu juttu, että yllättäen parinvalinnassa naiselle merkittävin asia onkin miehen tuoksu.

Vierailija
22/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta. Mulle se on älykkyys, ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä. Enkä itse pidä hauskoista, huumorintajuisista enkä ekstroverteistä. Jotkut muut pitää juuri sellaisista. Mulle älykäs ja syvällinen ja vakava on se ihanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko.

Vierailija
24/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: Kyllä, tuoksu on tärkeä. Mutta SELLAINEN ALKUKANTAINEN TUOKSU...

Vierailija
25/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun esim. kukaan kavereistani ei ole koskaan ihastunut samaan mieheen, eli ei ole miestä johon useampi nainen läheltäni ihastuisi.

Ala-asteelta muistan kyllä, että aina jos tykkäsin jostain niin heti muutkin tytöt alkoivat tykkäämään siitä samasta, mutta se oli tosiaan ala-asteella se :D

Nuorena/aikuisena ei ole ollut tuollaista.

Läheiseni on sellainen mies, että häntä _ihastellaan_ helposti, mutta ei se vielä ihastumista tarkoita.

Tai itse asiassa kaksikin tuollaista on lähipiirissä. Naiset sanoo komeaksi/ihanaksi, pitää näiden juttuja hauskoina ja saattaa tehdä heidän seurassa sellaisia asioita joita ei normaalisti tekisi, mutta ei se ole sen kummempaa.

Vierailija
26/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, mukava, osaa keskustella..

Vierailija
27/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu. Olen parhaillaan hyvin ihastunut, kenties rakastunut, ja paras asia miehessä on tuoksu. Kukaan muu ei tuoksu yhtä hyvältä. Tuoksu huumaa minut hänen läheisyydessään. Tämä on tietääkseni myös tutkittu juttu, että yllättäen parinvalinnassa naiselle merkittävin asia onkin miehen tuoksu.

Tuoksu tosiaan on oleellinen, tästä kavereiden kanssa puhuttu.

Ne vaan ei ole samoja miehiä jotka meidän nokkaan tuoksuu hyvältä :D

Vierailija
28/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä olennaista on, että hänen seurassaan ei voi koskaan olla ihan varma päätyykö hellityksi vai paloittelusurman uhriksi.

Kun mies on tarpeeksi jännittävä, hänessä alkaa nähdä kaikkia positiivisia ominaisuuksia joita kukaan toinen mies ei näe. Taiteellisuus, herkkyys, huumori, kiltteys ja mitä tahansa tuubaa piirretään miehen päälle, joka vain on tarpeeksi ITSEVARMA eli narsistisen itseriittoinen ja töykeä.

Vierailija
29/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sellaiseen kuin mun mies. Mukava, sosiaalinen ja miellyttää mun silmää.

P.S. Mies on mua lyhyempi ja on pienet tulot. Eli turha kuvitella muuta.

Vierailija
30/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä olennaista on, että hänen seurassaan ei voi koskaan olla ihan varma päätyykö hellityksi vai paloittelusurman uhriksi.

Kun mies on tarpeeksi jännittävä, hänessä alkaa nähdä kaikkia positiivisia ominaisuuksia joita kukaan toinen mies ei näe. Taiteellisuus, herkkyys, huumori, kiltteys ja mitä tahansa tuubaa piirretään miehen päälle, joka vain on tarpeeksi ITSEVARMA eli narsistisen itseriittoinen ja töykeä.

Bullshit, dorka.

Vierailija
31/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun miehiin, joilla on asemaa eli ovat töissään hyvässä asemassa ja osaavia,aikaansaavia, määrätietoisia ja lisäksi hyvät vuorovaikutustaidot :) ehkä supliikkejakin, muutenkin hyväkäytöksisiä, avoimia, iloisia :) hommansa osaava mies täräyttää tajuntani ja iskee minuun :)

Vierailija
32/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein narsistiin.

Vierailija
33/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut narsistinaiset ihastuu tulenpalavasti mieheen joka kiinnittää heihin jonkinlaista huomiota eikä ole aivan seinästä repäistyn näköinen.

Vierailija
34/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, joka on hänelle sopiva.

Vierailija
35/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja komea on aina ollut vahva kombo.

Vierailija
36/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kuten miehetkin, ovat yksilöitä, ja heidän mieltymyksensä vaihtelevat suuresti.  --

Hei ChatGPT,

miten selittäisit ymmärrykseltään rajoittuneelle ihmiselle, että keskustelupalsta on tarkoitettu ihmisten väliseen keskusteluun, ei tekoälyn laatimien vastausten lähettämiseen?

Kun olet laatinut vastauksen, voisitko muokata sen vielä selkokielelle, että sen ymmärtäisi sellainenkin ihminen, jonka on vaikea ymmärtää ihmisten välisen keskustelun tapoja ja normeja?

Vierailija
37/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kuten miehetkin, ovat yksilöitä, ja heidän mieltymyksensä vaihtelevat suuresti.

Ihana vastaus aina siihen saakka kunnes mies sanoo naisista taas jotain epämiellyttävää ja se kommentti pitää potkia lyttyyn yleistämällä kaikki kanssanaiset samanlaisiksi jotka eivät missään nimessä tee jotain miehen mainitsemaa asiaa.

Vierailija
38/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ilmeisesti ap:lle yllätyksenä mutta kaikki naiset eivät rakastu samanlaisiin miehiin ja lisäksi siinäkin on eroja, että kuinka nopeasti kukakin yksilö edes rakastuu. Itse en esimerkiksi ole yhtään impulsiivinen luonne enkä todellakaan rakastu keneenkään hetkessä. Ihan sama vaikka mies olisi maailman komein, huumorintajuisin ja rikkain (eli ne ominaisuudet joihin ap selvästi ajattelee jokaisen naisen rakastuvan) niin minun tunteet ei herää niin nopeasti. Tarvitsen aitoa tutustumista rauhassa ennen kuin tunteet tulevat mukaan. Yksi ystäväni taas saattaisikin "rakastua" ensisilmäyksellä. 

Vierailija
39/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi röyhkeille ihmisille riittää aina ihastujia ja palvelijoita, olen tämän huomannut kun paria tuollaista tuttua naista vierestä seurannut.

Varmaan molemmat menevät johonkin jännä-kategoriaan, vaikka toisella näistä onkin keskiluokkainen kulissi (ja toinen taas vankilatapaus).

Näille riittää aina miehiä, ja varmasti vastaaville miehille myös naisia.

Silti suurin osa ihmisistä ei ihastu tuollaisiin, ei koe viehtymystä vaaraan/röyhkeyteen/epävakauteen eikä oikeastaan edes halua olla kovin läheisesti tekemisissä jos ollenkaan.

Vierailija
40/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehenkään, ei minkäänlaiseen, ei naiset monikossa, eikä hetkessä, palavasti taikka (tusinaulille;) vaivatta.