Minkälaiseen mieheen naiset ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Mikä yleisesti ottaen on "se juttu tai jokin" joka saa naiset ihastumaan mieheen?
Kommentit (54)
Se on sellainen älyn, huumorintajun, rentouden ja itsevarmuuden yhdistelmä. Pilke silmäkulmassa. Tuollainen mies saa olla melko lailla minkä tahansa näköinen.
Mielikuva, karisma, luonne, hyvyys (toive siitä), ystävällisyys, avarakatseisuus, komeus, joillakin pituus ilmeisesti, kasvot, huumori, henkisyys. Päämäärä, joku. Ehkä samoja päämääriäkin, vaikka eri tietä menevät. Kiinnostukset jos osuu yhteen. Jos ne kaksi sopivat yhteen, resonoi.
Hah, mä arvasin että nää "maailmaa nähneet" incelit tulevat kertomaan mistä naiset tykkää. 🤣
Harteikas, pitkä, lempeä hymy ja katse. 🥰
Ei kittaa alkoholia. Ei ole vihainen.
Riippuu ihan naisesta. En itse ihastu kehenkään hetkessä vaan aina on vähän tunnettu ensin. Koska me naiset ei olla toistemme klooneja niin minun on turha luetella omia turn-oneja. Nekin vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kittaa alkoholia. Ei ole vihainen.
Silloin lähes kuka tahansa kelpaisi.
Toki juoppous ja vihaisuus tappaa kiinnostuksen.
- Riittävän hyvä ulkonäkö (ei tarvitse olla miesmalli, mutta peruskomea. Jos on ruma niin seuraavat ominaisuudet ovat merkityksettömiä.)
- Itsevarma
- Huumorintajuinen, hallitsee tilannehuumorin ja osaa keventää tunnelmaa seurassa tai kiusallisissa tilanteissa
- Sanavalmis
- Kohtelias, avulias ja ystävällinen
- Kuuntelee ja huomioi naista
Sanoisin että näillä pääsee pitkälle. Tietysti ei ole haittaa, jos on lisäksi pinkka kunnossa ja jonkinlainen sosiaalinen status.
Minä ihastun huomaavaisiin ja kohteliaisiin. Sellaisiin, joiden seurassa on hyvä ja turvallinen olo.
Huumorintaju, karisma.