Seiska: Martina Aitolehden sijoitusyksiö kaipailee asukasta 18,6m2, suihkussa käydään pytyn päällä ja vuokrapyynti melkein tonnin!
Huh huh! Asunto näyttää kyllä kuvissa neliöitään avarammalta, mutta 18,6m2 on oikeasti ihan todella pieni. Ottaen huomioon, että se sisältää keittiön ja kylpyhuoneen, jossa ei mahdu edes käymään suihkussa kunnolla. Tuollahan on vain sohva, yksi pieni tuoli ja piskuinen pöytä. Muuta ei mahdu ja melkein tonnin vuokrapyyntö.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tallainen-on-martina-aitolehden-hulppean-…
Kommentit (347)
Ihailen Martinan hyvää energiaa ja aikaan saannoksia, hyvinvointi valmennuksia yms
Vierailija kirjoitti:
En ikinä voisi itse muuttaa noin pieneen kopperoon ja onhan toi kylpyhuone aivan toimimaton. Mutta ihan varmasti joku muuttaa. Ullanlinnasta menee kaikki kopperot kaupaksi ja ihan normaalia hintatasoa tuokin on tuon kokoisesta kämpästä. Siinä onkin yksi syy, miksi asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella.
Toi kämppähän voisi toimia myös yhden ihmisen toimistona, asiakastapaamispaikkana tai jonkun pariskunnan ns. varakotina, johon toisinaan mennään viettämään aikaa yksikseen.
Kyllä sen vuokraa joku, joka haluaa päteä asuinpaikallaan. Joku tämmöinen: https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/b0fc5366-8e0b-40c2-8399-…
Mara vuokraa sen Sohville, voivat sitten yhdessä haukkua Steffeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30 m2 kämppiä näyttää olevan tarjolla hyvin ja samalla tai halvemmalla hinnalla
Niistä löytyy normaali suihkukin. Kuvittelisin ettei tämän asunnon vuokranantajakaan kaikkein helpoin tapaus.
Naulan kantaan! Suurin ongelma Maran asunnossa ei ole se että suihkun joutuu ottamaan samalla kun istuu pöntöllä. Ehdottomasti suurin ongelma on vuokranantaja jonka voi oikeasti pelätä käyvän päälle tai olevan jatkuvasti hankala kaikin keinoin.
Ei kai... Kun itse kirjoittaa olevansa asunnosta "iloinen, jopa häkeltynyt - huikee fiilis".
Vierailija kirjoitti:
Hyvä periaate on, että tarjoaa muille sellaista, joka kelpaa itsellekin. Onko toi ollut Martinan oma luukku hauskanpitoon, kun asui lapsineen samassa talossa?
Vuokra on törkeän korkea. Tuon asunnon arvo on max 120 000 €. Keskimmääräinen vuokratuotto on 3-4 %.
No sen hauskanpidonkin jälkeen olisi kiva käydä suihkussa...
Martinan näkeminen saa hyvälle tuulelle, nuori nainen ponnistelee Suomen hyvinvoinnin puolesta
Martina voi muuttaa itse sinne
Lapset isille
Vierailija kirjoitti:
Martinan näkeminen saa hyvälle tuulelle, nuori nainen ponnistelee Suomen hyvinvoinnin puolesta
Mahtavaa, että jonkun mielestä 41v on "nuori nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä
-Jarkko pappa
Martina on ihanan sporttinen nuori kaunis nainen
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on liki 9-kymppinen pappa, ja hän sanoi, ettei erota onko nainen 40 vai 60, nuoria ovat.
(Piti minuakin tyttösenä, vaikka olen 65. Vaimonsa oli "korjannut", ja sen jälkeen sanoi tuon ylläolevan.)
Kauneushan on katsojan silmässä
Mun kaverilla oli joskus täällä Turussa tuollainen ratkaisu, että suihkussa käytiin pytyllä istuen. Ei ollut tilaa muuhun ratkaisuun. Onhan niitäkin kai vielä jäljellä, missä on yhteisvessa käytävän puolella. Mieluummin näin. Ei noiden vanhojen talojen asunnoissa ole tilaa parempaan.
Todella rentoa istua vessanpöntön kannen päällä suihkun alla. Pestä hiukset, hoitoaine päähän ja raspata kantapäät tai sheivata jalat. Se ON näppärää ja helppoa.
Asuin 90-luvulla 19 neliön yksiössä joka oli lohkaistu isommasta asunnosta ja vessa rakennettu jälkeenpäin. Vessassa oli käsisuihku ja lattiakaivo. Mitään keittiön tapaistakaan ei ollut joten ostin käytettynä jääkaapin ja keittolevyn, mikro minulla oli jo. Asunto oli hiukan halvempi kuin keskutayksiöt yleensä ja minä elin siellä hauskinta nuoruuttani. Minun luonani oli etkoja ja jatkoja koska kukaan ystävistäni ei asunut yhtä hyvällä paikalla.
Ihmisillä on erilaisia asumistarpeita. Martinan tarjoama asunto on sopiva joillekin, hinta vain on liian korkea.
pytyllä voi samalla toimittaa tukevampiakin poistoja ja suihkutella samalla
Vierailija wrote:
pytyllä voi samalla toimittaa tukevampiakin poistoja ja suihkutella samalla
Kätevää, ei tarvita vessapaperiakaan
Onko Martinalla älypuhelin?