Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, meillä soi äsken ovikello ja naapurin mummo
23.12.2006 |
toi kirjekuoren missä oli 100e. Avasin heti siinä kun pyys ja itku melkein pääsi. Meillä mies joutui kuukausi sitten työttömäksi. Joulupäivänä kutsuin mummon joulukahville.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosi ihanaa asua tälläisessä pienemmässä " yhteisössä" (3 asunnon rivarissa) kerrostaloelämän jälkeen, siellä ei kukaan tuntenut toisiaan...