Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä, minä, minä, miiiinä, miinä , miiinä

Vierailija
23.12.2006 |

*huoh*, palstamammojen joulutunnelmia

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaisen arkiveisu



Mää. Mää. Määmää.

Älä tuppa, et sää.

Mää.

Kyl mää ossa, mää kyl tierä!

Mää kyl pysty. Mää en sierä.

Sää et mikkä, see ei kukka.

En mää viitti teijä mukka.

En mää viitti, en mää jaksa.

En mää tahro. Mää en maksa.

En mää kanna, en mää tykkä.

Mää en työnnä enkä lykkä.

Saiks sää? Kui sää? Mulki kuuluis.

Määki tartte. Mulja, Mulja.

Kunnei mulkukka koskamittä?

Kui?

Vierailija
2/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa lapsuuteni ja nuoruuteni asuneena tunnistan tuon varsinaissuomalaisen asenteen. Ei silti, että pohjalaisetkaan mitään empatian kukkasia olisivat (suku siis sieltä ja oma luonnekin enemmän sinnepäin... ;=))))

Vierailija:


Turkulaisen arkiveisu

Mää. Mää. Määmää.

Älä tuppa, et sää.

Mää.

Kyl mää ossa, mää kyl tierä!

Mää kyl pysty. Mää en sierä.

Sää et mikkä, see ei kukka.

En mää viitti teijä mukka.

En mää viitti, en mää jaksa.

En mää tahro. Mää en maksa.

En mää kanna, en mää tykkä.

Mää en työnnä enkä lykkä.

Saiks sää? Kui sää? Mulki kuuluis.

Määki tartte. Mulja, Mulja.

Kunnei mulkukka koskamittä?

Kui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
4/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin kertakaikkisen huippu juttu :)

Vierailija
5/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ton kirjoittaja Heli Laaksonen?

Vierailija
6/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3