Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein miehelle källin. Tarjosin vegaanista ruokaa eikä huomannut mitään.

Vierailija
14.09.2023 |

Juusto oli korvattu vegevuustolla ja liha soijalla.
Hyvää lasagnea oli!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tehnyt soijarouheesta ruokaa ja hyvin on maistunut. Joku kerta se sitten intti että tässä on soijarouhetta, vaikka oli jauhelihaa. Ikinä en ole valehdellut, en vain välttämättä etukäteen ole tuoteselostetta antanut jollei ole kysytty.

Samapa se mulle on, jos ei syö, niin tehkööt oman ruokansa. (Ei tasan tee)

Lihansyöjä olen minäkin, mutta joskus säästelen kustannuksissa eikä tuo kasvisruoka silloin tällöin pahaksi ole.

Kasvisruoka onkin ihan ok, mutta ei tuollaiset, missä lihan tilalle laitettu jotain "korviketta"

Joku raja tohon vegeilyynkin!

No minä ainakin haluan että on jotain lihanoloista korviketta. Tai siis joissain ruoissa toimii, ja jauhelihankin jatkeena. Söisin enemmänkin jos maku ja tuntuma olisi korvikkeissa samanlainen.

Tietty jotkut ruoat voi tehdä ilman korvikkeitakin, vaikka nyt jokin hernekeitto. Mutta chili sin carne esim. menee aika hyvin soijallakin. Tai sitten hups, paistan sen soijan kinkun rasvassa ja liemissä, eli ei ole edes vegeä :O

Sama. Olen kuitenkin elämäni ekat 16 vuotta ollut sekasyöjä ja tottunut tykkäämään monista ruoista joita syötiin lapsuudenkodissani. Tykkään, että saan kasvissyöjänäkin vielä laittaa ja syödä hyvin samantapaisia ruokia. Tänään taitaa olla makkaragulassipäivä esimerkiksi. Hälsans Kökin soija-Chorizoa laitan makkaraksi siihen.

Vierailija
22/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegejuusto on sitten niin epäterveellistä, pelkkää öljyä... Ja joku GMO estrogeeni soija

Ei se eläinten äidinmaidosta tehty juustokaan mitään terveysruokaa ole, valtavasti kovaa rasvaa.

Ihmisravinnoksi tarkoitettu soija tulee Suomeen useimmiten luomulaatuisena Euroopasta. Rehusoija, jota edelleen käytetään broilerin ja kasvatetun kalan tuotannossa, taas on tätä sademetsäntuhosoijaa, joka voi olla myös geenumanipuloitua.

Juusto on nimenomaan terveysruokaa rasvoineen päivineen.

Minäkin syön juustoa, mutta kiloon menee kuitenkin jotain 10 kg maitoa... jos vegejuusto olisi kilpailukykykyinen korvike, niin voisin käyttää välillä. Ehdottomasti vegeksi en ala, enkä ole äärilaitojen kannattaja. Mutta voin vähän karsia liharuoista silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin tuon ap:n toiminnan pahoinpitelyksi.

Vierailija
24/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tehnyt soijarouheesta ruokaa ja hyvin on maistunut. Joku kerta se sitten intti että tässä on soijarouhetta, vaikka oli jauhelihaa. Ikinä en ole valehdellut, en vain välttämättä etukäteen ole tuoteselostetta antanut jollei ole kysytty.

Samapa se mulle on, jos ei syö, niin tehkööt oman ruokansa. (Ei tasan tee)

Lihansyöjä olen minäkin, mutta joskus säästelen kustannuksissa eikä tuo kasvisruoka silloin tällöin pahaksi ole.

Kasvisruoka onkin ihan ok, mutta ei tuollaiset, missä lihan tilalle laitettu jotain "korviketta"

Joku raja tohon vegeilyynkin!

En ole koskaan syönyt lihaa. Soijarouhe ei siis millään muotoa ole ruokavaliossani "korvike", sillä elämässäni ei ole mitään, mitä se korvaisi. Jos teen makaronilaatikon soijarouheeseen, se ei ole mikään feikkiliha-makaronilaatikko, vaan vain soijarouhe-makaronilaatikko. En ymmärrä, miksi tähän pitäisi laittaa "joku raja". Miten sinua loukkaa, jos joku laittaa soijarouhetta ruokaan, mihin itse laittaisit jauhelihaa?

Vierailija
25/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vaimo vaihtoon jos joku joutuu vege, tietää asemansa ja ei tee näitä juksuja, kasvisruoka on ok mutta nää juju veget saa panna sinne.. ja vaimo vaihtoon.

Turha surra, jos alkaa vedättämään.

Vierailija
26/30 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei erota soijasuikaleita kanasta, vaikka kertoisi, että toisessa lautasellisessa on kanaa ja toisessa soijaa.  Sori siitä.

Minä teen meillä kaikki ruuat, minä ostan ne ruuat ja maksan ne. Joten minä myös päätän, mitä se ruoka sisältää - tietenkin huomioiden muiden rajoitteet. En syötä miehelle laktoosia enkä trehaloosia, eli kaikki maitotuotteet ovat laktoosittomia ja sieniä ei miehen syömistä ruuista löydy. En laita hänen ruokaansa myöskään punasipulia, joka saa hänet oksentamaan.

Itse olen allerginen kanalle/kalkkunalle.

Näinollen moni makkarakin on meillä valmiiksi pannassa, samoin kasvismakkarat, koska niissä on aineksia, joille joku meidän perheestä on allerginen.

Niinpä teen chili sin carnea, jossa on hernistä. En ole siitä erikseen kenellekään maininnut, lapset ovat tehneet kanssani ruokaa ja tietävät mitä siitä on. Mies Luulee syövänsä kanaa. Kaalilaatikossa on usein soijarouhetta, koska sikanauta ällöttää minua. Mies luulee syövänsä sikanautaa. En ole tuoteselostetta kirjoittanut näkyviin.

Lasagnessa on punaisia linssejä, en niistäkään miehelle mainitse.

Ja niin edelleen.

Kaikki nuo ovat ruokia, joita mies oikein erikseen pyytää tekemään ja joita syö valtavia määriä.

Joku voi pitää tuota huijauksena, mutta minä en millään tavalla valehtele. "Mitä on ruuaksi?" "Lasagnea".

Kuka vastaa, että sikanautalasagnea?

Vierailija
27/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tähän huijaamisen makuun on päästy:

Tein naiselle källin.

Tarjosin kumilla, mutten laittanutkaan sitä, vaan vetäsin paljaalla.

Vierailija
28/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haittaa? kirjoitti:

Nyt kun tähän huijaamisen makuun on päästy:

Tein naiselle källin.

Tarjosin kumilla, mutten laittanutkaan sitä, vaan vetäsin paljaalla.

Kertoo sinusta kaiken tarpeellisen kun vertaat vakavaa väkivaltaa ja rikosta tällaiseen asiaan.

Vierailija
29/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aina piilotan vähän lihaa kun kokkaan vegaani vaimolle. Koskaan ei ole valittanut.

Vierailija
30/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto tässä hommassa kyllä vahvasti epäilyttää. Ei ole maku ja rakenne ollut sinnäpäinkään vielä missään kokeilemassani tuotteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi