Juhlatarjoilut ilman uunia
Mitä hyvää voisi ostaa valmiina kaupasta 10 hengen synttäritarjoiluun? Käytössä ei ole siis uunia joten leipominen ei tule kysymykseen.
Kommentit (24)
Aikuisille, lapsille, budjetti, ruokarajoitteet?
Kakun nyt väkertää ilman uuniakin, kunhan on jääkaappi. Tai vegaaneillekin kelpaavan vesimelonikakun.
1 lapsi ja 9 aikuista. Ei allergioita. Budjetti noin 150-200 euroa.
Kahvitarjoilu ja reilusti suolaista täyttävää pureskeltavaa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kakun nyt väkertää ilman uuniakin, kunhan on jääkaappi. Tai vegaaneillekin kelpaavan vesimelonikakun.
Entä kakun lisäksi?
Juustokakku syntyy ainakin ilman uunia. Tuo suolainen onkin sitten vähän hankalampi. En keksi muuta kuin voileipäkakku ja täytetyt ruisnapit.
Makuasioita nää tottakai, mun lemppari on monista k-kaupoista saatava lohivoileipäkakku , valmistaja Greendeli.
Täydellinen maku, ihan kuin kotona tehty, raikas. Niitä muutama.
Sit pakastealtaasta sulatettavia tuotteita, pullaa, pasteijoita, kakkua esim mutakakku jota on myös gluteeniton versio eikä häviä sille "normaalille" yhtään.
Minidonitseja, sulatettavia riisipiirakoita, findus sulatettavia kanelipullia yms.
Voit katsoa vaikka k-kaupan nettisivuilla tai sovelluksesta pakastetuotteet-sieltä löytyy paljon mitä voi vain sulattaa ja jos on mikro niin lämmittää.
Olen joskus tehnyt kahvikestit noin kun ollut kädet kipeänä.
Truben kinkku- tai lohivoileipäkakut, paistopisteen karjalanpiirakat + munavoi, paistopisteen suolaiset pasteijat. Pakasteesta sulatettavat valmiit tuulihatut (makea täyte).
Minä kävisin leipomossa tilaamassa pari suolaista piirakkaa ja 10 hengen täytekakun.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita nää tottakai, mun lemppari on monista k-kaupoista saatava lohivoileipäkakku , valmistaja Greendeli.
Sit pakastealtaasta sulatettavia tuotteita, pullaa, pasteijoita, kakkua esim mutakakku jota on myös gluteeniton versio eikä häviä sille "normaalille" yhtään.
Minidonitseja, sulatettavia riisipiirakoita, findus sulatettavia kanelipullia yms.
Voit katsoa vaikka k-kaupan nettisivuilla tai sovelluksesta pakastetuotteet-sieltä löytyy paljon mitä voi vain sulattaa ja jos on mikro niin lämmittää.
Olen joskus tehnyt kahvikestit noin kun ollut kädet kipeänä.
Kiitos vinkeistä. Valmista voileipäkakkua mietinkin jo ja riisipiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt kahvikestit noin kun ollut kädet kipeänä.Kiitos vinkeistä. Valmista voileipäkakkua mietinkin jo ja riisipiirakoita.
Jos pakastetuotteita ostat, katso etteivät vaadi paistamista vaan ovat valmiita sellaisenaan pelkällä sulattamisella.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin leipomossa tilaamassa pari suolaista piirakkaa ja 10 hengen täytekakun.
Hyvä idea. Tähän hätään en ennätä tilata. Mutta toisella kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt kahvikestit noin kun ollut kädet kipeänä.Kiitos vinkeistä. Valmista voileipäkakkua mietinkin jo ja riisipiirakoita.
Jos pakastetuotteita ostat, katso etteivät vaadi paistamista vaan ovat valmiita sellaisenaan pelkällä sulattamisella.
Kyllä. Täytyy olla tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt kahvikestit noin kun ollut kädet kipeänä.Jos pakastetuotteita ostat, katso etteivät vaadi paistamista vaan ovat valmiita sellaisenaan pelkällä sulattamisella.
Joo, jotenkin en tajunnut painottaa just tuota et katsoo tarkkaan onko vain sulatettava vai sulatus+paisto
Itselläni on helpompaa kun noiden kanssa työkseni touhunnut kaupoissa, tuppaa unohtumaan ettei kaikki huomaa 🥴
Mutta joo, pakasteesta tai paistopisteestä saa hyviä tuotteita, itse en niin välitä Lidlin tuotteista koska niissä maistuu reilummin rasva, muuten kyllä hyviä. Prismasta ostanut pasteijat, pullat ja muut irtotavarat.
Meidän cittarissa on fazun paistopiste ja se on tajuttoman kallis, siksi Prismasta.
Hauskoja ja stressittömiä juhlia!
Ja keksihyllykin on vielä olemassa 😅
Ja salaatin voi tehdä.
Nyt mää lopetan 😂
Saitkin jo hyviä vinkkejä, noiden muiden juttujen kylkeen laittaisin hedelmävadin, jossa marjoja, Meloni, viinirypäleitä ja ehkä juustolautasen, muutama juusto, suolakeksejä ja viikunahillo. Marinoituja oliiveja tai muitakin tapaksia voi tarjota.
Up