Käytännön vinkit anaaliseksiin
Tätä aihetta on varmasti kaluttu jo useasti, mutta en löytänyt sopivaa ketjua.
Minulla on uudehko miesystävä, jonka toistaiseksi saavuttamattomana haaveena on ollut päästä kokeilemaan anaaliseksiä. Itselläni ei ole ollut tuohon koskaan erityistä kiinnostusta, mutta haluaisin ilahduttaa miestä. Nyt viime aikoina mies on alkanut ensin hyväilemään pyllyäni takaapäin pantaessa ja sittemmin työntämään sormensa peppuuni. Yllättäen tämä on aiheuttanut minulle voimakkaan orgasmin joka kerta ja nyt olenkin alkanut innostumaan ajatuksesta, että voisin oikeasti toteuttaa miesystävän haaveen.
Mutta. Minua arveluttaa ihan älyttömästi hygieniapuoli. Olen lukenut liikaa kauhutarinoita siitä kuinka homma on päättynyt ympäri makuuhuonetta ripulointiin jne. Kaipaankin nyt käytännön vinkkejä ja miksei myös kokemuksia näistä ei itse aktiin liittyvistä asioista. Runsaat liukkarit, tapit ja lämmittelyt on selvää kauraa, mutta millaisia esivalmisteluja te teette? Entä onko itse aktin aikana hyvä huomioida jotain? Kondomilla vai ilman, jos ilman, miten laukeaminen, sisään vai ei, jne?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huuhtelen käsisuihkulla ja lämpimällä vedellä pepun etukäteen. Eli kevyellä paineella kolme kertaa vettä peppuun ja annan valua ulos. Teen tämän noin tuntia ennen aktia.
Sitten otan sopivan dildon ja laitan siihen liukkaria. Varovasti dildo peppuun ja annan sen olla siellä hetken. Tarvittaessa toistan tämän.
Sitten vaan jossain vaiheessa tositoimiin. Mielellään kortsun kanssa peppuun ja liukkaria riittävästi. Ja sitten nautitaan.Liikaa valmisteluja, eipä kiehdo muutenkaan, välillä sattunutkin ja on kokeiltu, syynä miehen miellyttäminen.
Jos ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä kommentoit? On aika paljon niitä joita kiinnostaa, eikä todellakaan siksi että olisi kyse miehen miellyttämisestä. Oot väärässä topikissa.
Aika paljon on myös niitä, jotka suostuvat vain miehen mieliksi...
Vierailija kirjoitti:
Lusikka on ensimmäisille kerroille kivuttomin asento
Itsellä ei toimi vieläkään lusikassa tai takaapäin muutenkaan vaikka monta kertaa harrastettu. Ollaan lähetyssaarnaajassa ja yleensä dildo pilluun samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia kaikille varsinaiseen kysymykseen vastanneille.
En tiedä miksi tuo hygieniapuoli kuumottelee minua niin kovasti ja sen takia kelailen ihan tyhmiäkin juttuja, kuten esim. onko kasvisruokavaliollani jotain merkitystä asiaan? Olen tosiaan lukenut liikaa kaikkia kauhujuttuja ja sitten toisaalta netti on pullollaan ihan ääripäiden esimerkkejä ja kokemuksia. Jotku ei tee käytännössä mitään esivalmisteluja ja jotku ottavat jopa peräruiskeen.
Tähän päälle tosiaan vielä se, että kummallakaan meistä ei ole käytännönkokemusta asiasta. Kauheasti kyllä viehättäisi ajatus, että vielä tässä + 30 v. iässä voisimme tarjota toisillemme jonkinlaiset ensikokemukset.
Ap
Ei kannata turhia kauhukuvia maalailla. Annatte mennä jos tuntuu hyvälle. Olettaisin miehenkin tiedostavan senkin, että jos peppua aletaan rassaan niin jotain sattumia voi tulla. Minusta seksissä on parasta jos se on spontaania. Toisin kuin vaikkapa meillä kun vaimo katsoo kalenterista, että nyt on antopäivä ja pitää käydä pesulla, asentaa liukuvoidetta ja suojata sänky ja sitten saa pikaisesti panna. Anaalia ei tosin ole enää 7 vuoteen saanut.
Kuulostaapa hirmu surulliselta teidän seksielämä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa naisena jotain anaaliseksiä?
Minä
Ajatella mitä entisajan naiset ja miehet ovat menettäneet, kun ei ollut muuta kuin peruspanoa lähetyssaarnaajaa. Anaaliseksin olemassaolosta saatikka hienouksista ei tietoakaan. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella mitä entisajan naiset ja miehet ovat menettäneet, kun ei ollut muuta kuin peruspanoa lähetyssaarnaajaa. Anaaliseksin olemassaolosta saatikka hienouksista ei tietoakaan. Sääliksi käy.
No ei ole kuule mikään uusi keksintö... osattiin jo antiikin Kreikassa 😃
Vierailija kirjoitti:
Paitsi lähi-idässä ja esim. Antiikin Kreikassa kovinkin suosittu tapa yhtyä.
Ei raskauksia, eikä neitsyyden menetystä.
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Kyllä niitä taitaa olla siinä missä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kuule mikään uusi keksintö... osattiin jo antiikin Kreikassa 😃
No siellä toki. Mutta ajattelin ensisijaisesti Suomea ja isovanhempia ja sitä aiempia sukupolvia impivaarasuomessa. Sehän luettiin peräti synniksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni lähetyssaarnaaja on turhaan väheksytty asento. Aivan mahtavan tuntuman voi molemmat saada siinä. Sitäkin voi harrastaa niin eri tavoin.
Liukkaria, liukkaria ja vielä enemmän liukkaria. Kaikkein paras on jos ruiskuttaa sitä myös vähän peppuun ennen iloittelua. Hyvin liukastettu peppu ja kalu takaa sekä kivuttomuuden ja pitää paikat puhtaana (liukkaroituun kaluun ei tarttu "ylimääräistä"). Huuhteluja sitten jos innostus menee pepusta-suuhun asteelle, mutta se vie tosiaan aikaa esivalmistella että pylly on sisältäkin täysin puhdas.
Voiko mies saada pippeliinsä verenmyrkytyksen tai kuolion panokumppaninsa peräsuolesta jos pippelissä on nirhaumia ta haavoja? Ehkä vähäinen vaara mutta kuitenkin. Olisiko aina kondomin paikka?
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies saada pippeliinsä verenmyrkytyksen tai kuolion panokumppaninsa peräsuolesta jos pippelissä on nirhaumia ta haavoja? Ehkä vähäinen vaara mutta kuitenkin. Olisiko aina kondomin paikka?
En harrastaisi ollenkaan seksiä jos nirhaumia tai haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä kuolisi kuin kärpäsiä jos pienikin nirhauma ja haava plus kakka aiheuttaisi heti verenmyrkytyksen/kuolion. Katsos kun suurimmalla osalla on ainakin jossain vaiheessa elämää sellaisia omassa persreiässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia kaikille varsinaiseen kysymykseen vastanneille.
En tiedä miksi tuo hygieniapuoli kuumottelee minua niin kovasti ja sen takia kelailen ihan tyhmiäkin juttuja, kuten esim. onko kasvisruokavaliollani jotain merkitystä asiaan? Olen tosiaan lukenut liikaa kaikkia kauhujuttuja ja sitten toisaalta netti on pullollaan ihan ääripäiden esimerkkejä ja kokemuksia. Jotku ei tee käytännössä mitään esivalmisteluja ja jotku ottavat jopa peräruiskeen.
Tähän päälle tosiaan vielä se, että kummallakaan meistä ei ole käytännönkokemusta asiasta. Kauheasti kyllä viehättäisi ajatus, että vielä tässä + 30 v. iässä voisimme tarjota toisillemme jonkinlaiset ensikokemukset.
Ap
Ei kannata turhia kauhukuvia maalailla. Annatte mennä jos tuntuu hyvälle. Olettaisin miehenkin tiedostavan senkin, että jos peppua aletaan rassaan niin jotain sattumia voi tulla. Minusta seksissä on parasta jos se on spontaania. Toisin kuin vaikkapa meillä kun vaimo katsoo kalenterista, että nyt on antopäivä ja pitää käydä pesulla, asentaa liukuvoidetta ja suojata sänky ja sitten saa pikaisesti panna. Anaalia ei tosin ole enää 7 vuoteen saanut.
Olethan myös itse antanut anaaliasi?
Kyllä olen tarjonnut ja pyytänyt usein panemaan strapillä mutta eipä sekään ole kiinnostanut.
Pari suolihuuhtelua riittää hyvin ennen panoa. Kunnon lämmittelyt liukkaria säästelemättä, liukkaria myös vehkeeseen, ellei se ole ihan mitättömän pikkuruinen ja malttia alkuun. Asentoja on muitakin kuin takaapäin. Nauttikaa!
Äippä 51 kirjoitti:
Hitaasti, rauhallisesti edeten. Kumi ja liukkaria. Oman tuntemuksen mukaan. Ensin hyväilyä paljon, hiukan sormella kokeilua ja sitten rauhallisesti vähän kerrallaan kalua sovitellen. Ei missään nimessä heti kerralla koko varren mitalla sisään.
Ihan hyviä ohjeita. En ollut suunnitellut kakkoseen. Sormetin vain reippaasti kun liukkari oli niin hyvin siinä. Ensin kyllä pyörittelin aukolla niin moneen kertaan ettei tullut yllätyksenä se sormi. Panon jälkeen sanoi että luuli mun panevan kakkkoseen. Jatkoi että pane joskus tuo tuntui yllättävän hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huuhtelen käsisuihkulla ja lämpimällä vedellä pepun etukäteen. Eli kevyellä paineella kolme kertaa vettä peppuun ja annan valua ulos. Teen tämän noin tuntia ennen aktia.
Sitten otan sopivan dildon ja laitan siihen liukkaria. Varovasti dildo peppuun ja annan sen olla siellä hetken. Tarvittaessa toistan tämän.
Sitten vaan jossain vaiheessa tositoimiin. Mielellään kortsun kanssa peppuun ja liukkaria riittävästi. Ja sitten nautitaan.Liikaa valmisteluja, eipä kiehdo muutenkaan, välillä sattunutkin ja on kokeiltu, syynä miehen miellyttäminen.
Jos ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä kommentoit? On aika paljon niitä joita kiinnostaa, eikä todellakaan siksi että olisi kyse miehen miellyttämisestä. Oot väärässä topikissa.
Aika paljon on myös niitä, jotka suostuvat vain miehen mieliksi...
Paljon enemmän saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen pieruseksiä. Pierette räjähtäviä paukkuja miehen nenään ja katso, ei tule peräaukko-,peräsuoli- eikä pitkästä kalusta paksusuoliongelmia ja kipuja.
Olethan myös itse antanut anaaliasi?