Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytännön vinkit anaaliseksiin

Vierailija
14.09.2023 |

Tätä aihetta on varmasti kaluttu jo useasti, mutta en löytänyt sopivaa ketjua.

Minulla on uudehko miesystävä, jonka toistaiseksi saavuttamattomana haaveena on ollut päästä kokeilemaan anaaliseksiä. Itselläni ei ole ollut tuohon koskaan erityistä kiinnostusta, mutta haluaisin ilahduttaa miestä. Nyt viime aikoina mies on alkanut ensin hyväilemään pyllyäni takaapäin pantaessa ja sittemmin työntämään sormensa peppuuni. Yllättäen tämä on aiheuttanut minulle voimakkaan orgasmin joka kerta ja nyt olenkin alkanut innostumaan ajatuksesta, että voisin oikeasti toteuttaa miesystävän haaveen.

Mutta. Minua arveluttaa ihan älyttömästi hygieniapuoli. Olen lukenut liikaa kauhutarinoita siitä kuinka homma on päättynyt ympäri makuuhuonetta ripulointiin jne. Kaipaankin nyt käytännön vinkkejä ja miksei myös kokemuksia näistä ei itse aktiin liittyvistä asioista. Runsaat liukkarit, tapit ja lämmittelyt on selvää kauraa, mutta millaisia esivalmisteluja te teette? Entä onko itse aktin aikana hyvä huomioida jotain? Kondomilla vai ilman, jos ilman, miten laukeaminen, sisään vai ei, jne?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortonkiahan noihin hommiin suositellaan, hygienia, tauti yms syistä. Lauetkoon siihen kortonkiin. Ikinä ei ole mitään paskaa lentänyt, jos olen noihin hommiin päässyt. Kokemusta miehenä muutamien eri naisten kanssa.

Ei muuta kuin kokeilemaan!

Vierailija
2/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillinen voita hanuriin ja eikun kirnuamaan.

Vierailija
4/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa ja jos ei nyt vatsa ole valmiiksi sekaisin niin ei se kakka sieltä räjähdä. Jos pelottaa paljon voit pestä pyllyn sisältä pariatuntia ennen laittamalla sinne vettä ja kakkaamalla sen sitten ulos, mutta tätä ei liian lyhyellä varuajalla kannata tehdä eikä se yleensä ole tarpeenkaan ja lisäksi ei saisi tehdä liian usein. 

Itse tykkään pitää talouspaperirullaa lähellä että sitten kun lopetetaan voi pyyhkiä heti liukkarijäämät ja mahdolliset kakkahiutaleet pois.

Vierailija
5/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus vessakäynti riittää. Jos se jää tekemättä, niin suolessa on niin täyttä että homma sattuu.

Korkeintaan kyrvänvarressa on pikkujäämiä.

Suoli suristuu kun laitat jalat kehoa vasten (tämän takia pöntölläkin kannattaa istua kyyryssä).

Vierailija
6/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huuhtelen käsisuihkulla ja lämpimällä vedellä pepun etukäteen. Eli kevyellä paineella kolme kertaa vettä peppuun ja annan valua ulos. Teen tämän noin tuntia ennen aktia.

Sitten otan sopivan dildon ja laitan siihen liukkaria. Varovasti dildo peppuun ja annan sen olla siellä hetken. Tarvittaessa toistan tämän.

Sitten vaan jossain vaiheessa tositoimiin. Mielellään kortsun kanssa peppuun ja liukkaria riittävästi. Ja sitten nautitaan.

Vierailija
7/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huuhtelen käsisuihkulla ja lämpimällä vedellä pepun etukäteen. Eli kevyellä paineella kolme kertaa vettä peppuun ja annan valua ulos. Teen tämän noin tuntia ennen aktia.

Sitten otan sopivan dildon ja laitan siihen liukkaria. Varovasti dildo peppuun ja annan sen olla siellä hetken. Tarvittaessa toistan tämän.

Sitten vaan jossain vaiheessa tositoimiin. Mielellään kortsun kanssa peppuun ja liukkaria riittävästi. Ja sitten nautitaan.

Liikaa valmisteluja, eipä kiehdo muutenkaan, välillä sattunutkin ja on kokeiltu, syynä miehen miellyttäminen.

Vierailija
8/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on riittänyt ihan se että käy kakalla ja pesulla normaalisti. Runsaasti liukkaria ja rauhassa lämmitellen, pillun puolen stimulointia unohtamatta, niin hyvä siitä tulee. Jos sormi sinua siellä kiihottaa, niin veikkaan et kulli kiihottaa enemmän.

Vierailija
9/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa valmisteluja, eipä kiehdo muutenkaan, välillä sattunutkin ja on kokeiltu, syynä miehen miellyttäminen.

Jos ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä kommentoit? On aika paljon niitä joita kiinnostaa, eikä todellakaan siksi että olisi kyse miehen miellyttämisestä. Oot väärässä topikissa.

Vierailija
10/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti, rauhallisesti edeten. Kumi ja liukkaria. Oman tuntemuksen mukaan. Ensin hyväilyä paljon, hiukan sormella kokeilua ja sitten rauhallisesti vähän kerrallaan kalua sovitellen. Ei missään nimessä heti kerralla koko varren mitalla sisään.

Vierailija
11/56 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka on ensimmäisille kerroille kivuttomin asento

Vierailija
12/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille varsinaiseen kysymykseen vastanneille.

En tiedä miksi tuo hygieniapuoli kuumottelee minua niin kovasti ja sen takia kelailen ihan tyhmiäkin juttuja, kuten esim. onko kasvisruokavaliollani jotain merkitystä asiaan? Olen tosiaan lukenut liikaa kaikkia kauhujuttuja ja sitten toisaalta netti on pullollaan ihan ääripäiden esimerkkejä ja kokemuksia. Jotku ei tee käytännössä mitään esivalmisteluja ja jotku ottavat jopa peräruiskeen.

Tähän päälle tosiaan vielä se, että kummallakaan meistä ei ole käytännönkokemusta asiasta. Kauheasti kyllä viehättäisi ajatus, että vielä tässä + 30 v. iässä voisimme tarjota toisillemme jonkinlaiset ensikokemukset.

Ap

Vierailija
13/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap🤗. Älä lue kauhujuttuja. Ne ovat 100% hihhuleiden hengentuotteita, joissa pelotellaan ihmisiä ties mistä syystä. Peppuseksi on ihanaa molemmille osapuolille kunhan tietyt jutut ovat kohdallaan.

Hygienia on toki tärkeää, mutta riittää kunhan on käynyt vessassa ja peseytynyt. Sen jälkeen oikeastaan ainut riski pienestä sotkusta on sen jälkeen kun mies vetäytyy ulos jos olet antanut hänen laueta sisääsi, mutta hyvin harvoin edes silloin. Ruokavaliolla ei ole merkitystä eikä kondomia tarvita mikäli ei ole tautiriskiä, ja tehän olette pari, joten senkin voinee sivuuttaa, ja voitte nauttia ihan luomuna😁.

Peppua on varsinkin aloitellessa hyvä rentouttaa, avata ja totuttaa kosketukseen. Sen voi tehdä ihan liukastetuin sormin, ja jotkut tykkäävät kun mies nuolee peppua ennen rakastelua. Paras asento löytyy kokeilemalla, mutta omat kumppanit ovat pääsääntöisesti suosineet kahta erityisesti. Joillekin ns. lusikka on ollut hyvä, eli mies tulee takaapäin sisään kun molemmat ovat kyljellään. Tässä nainen voi hyvin kontrolloida varsinkin miehen liikkeitä jos tuntuu, että on hieman alkuvaikeuksia. Toinen hyvä tapa on, että nainen on selällään tyynyjä (ja pyyhe jos pelkää edelleen sotkuja) pepun alla, ja mies on polvillaan jalkojen välissä ja tulee sisään. Tässä hän on oikeassa kulmassa, naisen on helppo rentoutua ja on kasvokontakti.

Ja kuten Tuntemattomasta olemme oppineet, ei siinä oikeastaan muuta kuin että rauhallisesti sen on otettava aluksi. Miehen on hillittävä itsensä vaikka kuinka haluaisi nopeasti sinne ihanan uudentuntuiseen paikkaan ja syvälle sisään. Malttia; kyllä sinne päästään, mutta vähän kerrassaan. Peppuun mahtuu vaikka kuinka iso peli ja juuria myöten, mutta sinne ei saa mennä kuin hollitupaan, vaan hitaasti ja yhdessä. Ja liukkaria on oltava paljon. Sitä on miehen levitettävä itseensä, naisen peppureiälle, ja aluksi myös sen sisälle sormin.

Olen melkein kateellinen teille, jotka olette ottamassa ensiaskelia peppuseksiin🤗. Miehelle se tunne on ihan uusi ja ihana, ja kuten olet jo vähän huomannutkin, naisellekin peppuseksiorgasmi on erilainen ja usein väkevämpi kuin ns. tavallinen.

Pitäkää hauskaa ja nauttikaa!

Vierailija
14/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi tuo hygieniapuoli kuumottelee minua niin kovasti ja sen takia kelailen ihan tyhmiäkin juttuja, kuten esim. onko kasvisruokavaliollani jotain merkitystä asiaan? Olen tosiaan lukenut liikaa kaikkia kauhujuttuja ja sitten toisaalta netti on pullollaan ihan ääripäiden esimerkkejä ja kokemuksia. Jotku ei tee käytännössä mitään esivalmisteluja ja jotku ottavat jopa peräruiskeen.

Tähän päälle tosiaan vielä se, että kummallakaan meistä ei ole käytännönkokemusta asiasta. Kauheasti kyllä viehättäisi ajatus, että vielä tässä + 30 v. iässä voisimme tarjota toisillemme jonkinlaiset ensikokemukset.

Ap

Ei kannata turhia kauhukuvia maalailla. Annatte mennä jos tuntuu hyvälle. Olettaisin miehenkin tiedostavan senkin, että jos peppua aletaan rassaan niin jotain sattumia voi tulla. Minusta seksissä on parasta jos se on spontaania. Toisin kuin vaikkapa meillä kun vaimo katsoo kalenterista, että nyt on antopäivä ja pitää käydä pesulla, asentaa liukuvoidetta ja suojata sänky ja sitten saa pikaisesti panna. Anaalia ei tosin ole enää 7 vuoteen saanut.

15/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No aika suodattamalla on pitänyt lukea nettiä, jos suurin osa on kauhutarinoita. Kyllä niitä "oikeitakin" ohjeita on vaikka jo tälläkin palstalla jos vanhoja keskusteluita hakee.

Niin se on, että jotkut tekee valmisteluita ja jotkut ei sen erityisemmin. Miten kukakin haluaa.

Naisen kannalta rentoutuminen onnistuu ainakin silleen, et on saanut jo yhden orgasmin tai on jo ainakin niin kiihottunut, et haluaa munaa sisään.

Niiku M45 tossa sanoi et "runsaasti liukkaria ja rauhassa lämmitellen, pillun puolen stimulointia unohtamatta."

Lusikassa varmaankin onnistuu helpoiten aluksi.

Ehkä noi ruokavalio kelailut vois jättää taka-alalle ja siirtyä pikku hiljaa ihan käytäntöön ;)

N47

Vierailija
16/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliin kannata siirtyä varovasti askel kerrallaan molempien suostumuksella. Kannattaa aloittaa aluksi hellillä persesuudelmilla eli peräaukon ja sen pihan suudelmilla. Sitten sormetusta jne.

Vierailija
17/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pissata ensiksi pyllyreikään niin kokkareet lähtee veke. Itse poikaystävän (Jari) kanssa kesken akti pissin pyllyn täyteen ja pastillia lentää.

Vierailija
18/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kiitokset taas kaikille vastanneille!

Minua ei tosiaan huoleta tuo itse akti, koska mies on kaikin tavoin huomaavainen kumppani. En siis pelkää, että sattuisi tai menisi hankalaksi, saati vain miehen halujen tyydyttämiseksi. Vain nuo esivalmistelut ja mahdolliset sotkut ovat arveluttaneet, koska niistä tosiaan löytyy tarinaa jos toistakin.

Ehkäpä mä nyt sitten vain lakkaan yliajattelemasta ja kysyn mieheltä, että kokeiltaisko joku kerta :D

Ap

Vierailija
19/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä dildota miestä anaaliin jos häntä se kerran kiinnostaa? Miehillähän siellä persreiässä on g-piste eikä naisilla.

Vierailija
20/56 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa naisena jotain anaaliseksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi