Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemuksiin vastauksena lähetetyt väliaikatiedot

Vierailija
14.09.2023 |

Aivan turhia. Todennäköisesti kyseessä on sellainen juttu, että näillä väliaikatiedoilla halutaan estää se, että hakijat soittelisivat hakuajan päättymisen jälkeen tiedustellen haastatteluihin pääsystä.
AIVAN TURHIA ILMOITUKSIA NÄMÄ VÄLIAIKATIEDOT.
MULLE AINAKIN RIITTÄISI SE, ETTÄ SITTEN ILMOITTAVAT SAMAN TIEN, ETTÄ ET PÄÄSSYT EDES HAASTATTELUUN! REKRYTOINTIKO SE SIELLÄ VARHASSA NYT TOIMII, ETTÄ KARSIVAT HETI HAKEMUKSISTA EPÄKELVOT POIS JA OHJELMOIVAT SITTEN KUNTAREKRYN LÄHETTÄMÄÄN SEN VÄLIAIKATIEDOTTEEN KUN HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT HETI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ!

KIITOS VARHA, MUT MÄ EN EDES LUE NIITÄ TEIDÄN VÄLIAIKATIEDOTTEITANNE!

TOSI FIKSU KEKSINTÖ, MUKAMAS. AI NIIN VOI SIINÄ TIETTY OLLA TEKSTISSÄ JUST SE MAININTA; ETTÄ ET PÄÄSSYT HAASTATTELUUN ETTÄ SUN KOHDALTA TÄÄ HOMMA OLI TÄSSÄ. MUT MITÄ TURHIA VÄLIAIKATIEDOTTEITA, ILMOITA HETI SUORAAN ET TULLUT VALITUKSI!

TIIÄTTEKÖ; MÄ KÄVIN JOSKUS NIITTEN REKRYTOINTITOIMISTOSSA KUTSUTTUNA; SIELLÄ MUN TODISTUKSET KATSOTTIIN JA SE EUKKO JOKA NE KATSOI, SEN LEUKA LOKSAHTI SIIS IHAN OIKEESTI RINNUKSILLE, TAISI AKKA HÄMMÄSTYÄ MUN PAPEREITTEN ERINOMAISUUTTA.... MUT JUU, SE OLI SE... SITTEN SE AKKA NAUROI, ETÄ JUU, HAEPA VAAN KUULE VAKITUISIA PAIKKOJA!

HAISTA SINÄ VARHA PASKA! SE KYLLÄ TIEDETÄÄN KEITÄ TE SINNE OTATTE, KUN KYSE EI OLE HOITOTASON TEHTÄVISTÄ...
NÄÄ VARHAT KYLLÄ LEIKKII!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, luulen, että niiden pointti on hakijakokemuksen parantaminen. Ja kyllä, varmasti haluavat vähentää turhia puheluita itselleen - eihän täällä kellään ole aikaa vastata turhiin puheluihin.

Itseäni niissä harmittaa se, ettei sit oleellista kohtaa ole boldattu tai muuten korostettu. Nopeasti vilkaistessa kun ne rekry viivästyy -viestit kun vaikuttaa aina ei kiitos -viesteiltä ensisilmäyksellä. Joka siis on 99 % tapauksista kuitenkin tulossa vielä perään. 

Vierailija
2/2 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista HUUTAMISTA jaksaa lukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän