Hieroa itse vai ei?
Edellisen kumppanin kanssa sain taivaallista suuseksiä ja sain aina orgasmin, kun niitä hänen kanssa opin saamaan. Yhdynnässä orgasmi onnistui vain seisaaltaan seinää vasten tai jos esim ratsastin ja hieroin itseä samalla.
Nykyinen kumppani totesi ekan kertamme jälkeen, että miehen kuuluu tyydyttää nainen ja ihan liikaa näen itse vaivaa orgasmin eteen. Hän pystyy tuottamaan mahtavia orgasmeja hieromalla, mutta suuseksi ei tunnu oikein miltään enkä yhdynnässäkään saa. Jos yritän hieroa itseäni, hän silmin nähden harmistuu asiasta ja sanoo että olen liian orgasmikeskeinen. Edellisessä suhteessa tällaista ei ollut vaan kumpikin vaan nautti. Nykyiseni sanoo, että orgasmihakuisuuteni pilaa nautintoni. Kerran kun hän hieroi todella pitkään enkä saanut vielä niin hän lopetti hoidon ja totesi että mietin ihan liikaa orgasmia. Vaikka olin vain nauttimassa.
Mitä mieltä te olette? Onko se liikaa orgasmihakuisuutta naiselta jos haluaa hieroa itseään samalla? Hän itsekin vetää käteen samalla kun otan suihin, koska ei sanojensa mukaan muuten saa.
Kommentit (22)
Aloittaja taas kirjoitti:
Alussa kiihotuin hänen kosketuksesta koko vartalollani. Nautin ihan mielettömästi ja hän osasi ja osaa yhä hieroa ihan uskomattoman hyvin. Mutta tuo "arvostelu" alkoi ihan ekan kerran jälkeen, kun totesi ettei minun enää TARVI itse hieroa itseäni ja että näen liikaa vaivaa itse. Liukkaria ei ole suostunut käyttämään mutta on kerran vihaisena sanonut että olen "puolikuiva". Tätä aiemmin on kertonut, että naisen märkyys riippuu ihan miehen taidoista ts. tarkoitti sillä sitä että exäni oli ihan avuton kun käytimme liukkaria toisinaan ihan huvikseenkin. "MUN KANSSA SITÄ EI TARVITA". Ja nyt viimeisin "pillu kyllä kostuu kun panee tarpeeksi pitkään" -viisaus jonka möläytti. Hän puhuu usein erektiostaan, miten se on ihan huippu hänen ikäiselle, vaikka se on usein aika veltto ja vaatii työstöä. En tietenkään ole tuota hänelle sanonut koska ei ole syytä loukata häntä. Mutta jotakin kummallista tässä koko touhussa on. En ole aiemmin tavannut miestä, joka kehuisi penistään ja jaksamistaan ja taitojaan yhtä paljon ja samalla estäisi niin paljon kumppanin aktiivista osallistumista. Hän sanoo tietävänsä mitä haluaa ja miten ja ei halus muutoksia mihinkään...
Hän kuulostaa rehellisesti k*sipäisen itsekkäältä ja raskaalta persoonalta. Tossa huutaa jo kaikki hälytysmerkit punaisella. Minä minä minä. Ikään kuin olisi joku jumalhahmo.
Sinua ottaisin jalat alle.
Sehän on aivan parasta jos nainen samalla hyväilee itseään.
Eikä tulisi itsellä mieleenkään hoidella itseäni , jos nainen antaa suuseksiä.
Nauttisin vain siitä.
Luiskaan tuollainen äijä.
Antaa sen veivata yksinään lapaseen.