Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä intiimielämä tylsää

Vierailija
13.09.2023 |

Ja haluaa ns spontaaneja seksikertoja. Ei kuulemma haittaa pienet hajut ja hygieniapuutokset. Vaan minuapa haittaa, paljon. Mitä mieltä muut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites luulette että ennen vanhaan asiat hoitui...

Ennen vanhaan ei persettä pyyhitty.

Vierailija
22/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset vielä kehtaa ihmetellä minkä takia miehiltä hukkuu vähäisetkin halut suhteessa kun silloin harvoin kun seksiä on se menee aina samalla etukäteis suunnittelulla joka johtaa tismalleen samaan kaavaan kun kaikkina muinakin kertoina. Jatkuva saman toisto alkaa aina kyllästyttämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa joka tulkitsi tuon niin että miestä ei haittaa naisen peseytymättömyys?

Vierailija
24/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin pidän hygieniasta huolta ilman mitään seksiodotuksiakin. En ole niin likainen, haiseva tms koskaan etteikö seksiä voisi harrastaa yllättäenkin. Urheilun jälkeen toki olen hikinen, silloin kyllä suihkun kautta, mutta muuten..

Joo no minä en todellakaan harrasta vaikkapa spontaania suuseksiä kenenkään kanssa joka ei ole peseytynyt tasan juuri ennen sitä. En kyllä mitään muutakaan seksiä. Noin ylipäätään haluan seksiä kunnollisen suihkun ja hampaidenpesun jälkeen. Ja ei, en myöskään ole koskaan likainen.

Sano nyt suoraan, ettet halua seksiä koskaan.

Vierailija
25/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa anaalipanoa.

Vierailija
26/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet muiden mielipiteellä? Jos se haittaa sinua niin varmaan osaat sanoa "ei kiitos"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi