Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä intiimielämä tylsää

Vierailija
13.09.2023 |

Ja haluaa ns spontaaneja seksikertoja. Ei kuulemma haittaa pienet hajut ja hygieniapuutokset. Vaan minuapa haittaa, paljon. Mitä mieltä muut?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
2/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök..yöök..yööök..yöööök..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, sinulla on kumppanina haisuli jota ei pikkuliat ja lempat heilauta. 🐽

Vierailija
4/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero

Se on moro ja näkemiin.

Vierailija
5/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ei yhtään helpota se että käytän vain bideesuihkua koska tykkään kulkea köntsät housuissa.

Ap

Vierailija
6/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi seksiin peseytymättä.

Vierailija
7/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pidän hygieniasta huolta ilman mitään seksiodotuksiakin. En ole niin likainen, haiseva tms koskaan etteikö seksiä voisi harrastaa yllättäenkin. Urheilun jälkeen toki olen hikinen, silloin kyllä suihkun kautta, mutta muuten..

Vierailija
8/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooohhh

Vierailija
9/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin pidän hygieniasta huolta ilman mitään seksiodotuksiakin. En ole niin likainen, haiseva tms koskaan etteikö seksiä voisi harrastaa yllättäenkin. Urheilun jälkeen toki olen hikinen, silloin kyllä suihkun kautta, mutta muuten..

Joo no minä en todellakaan harrasta vaikkapa spontaania suuseksiä kenenkään kanssa joka ei ole peseytynyt tasan juuri ennen sitä. En kyllä mitään muutakaan seksiä. Noin ylipäätään haluan seksiä kunnollisen suihkun ja hampaidenpesun jälkeen. Ja ei, en myöskään ole koskaan likainen.

Vierailija
10/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites luulette että ennen vanhaan asiat hoitui...

Vierailija
11/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta haisuliseksi vuosilta miekka ja kirves.

Vierailija
12/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta haisuliseksi vuosilta miekka ja kirves.

Se vaan kiihottaa lisää kun paska vähän haisee.

Vierailija
13/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no minä en todellakaan harrasta vaikkapa spontaania suuseksiä kenenkään kanssa joka ei ole peseytynyt tasan juuri ennen sitä. En kyllä mitään muutakaan seksiä. Noin ylipäätään haluan seksiä kunnollisen suihkun ja hampaidenpesun jälkeen. Ja ei, en myöskään ole koskaan likainen.

Spontaani seksi on ilmeisesti sulle suuseksiä, mulle lähinnä pikaiset siinä yllättäin, useimmiten ilman suuseksiä. Voi myös käydä suihkussa ja tiskata hampaat ja sen jälkeen spontaanisti ehdottaa miehelle seksiä, miehen voi ottaa vaikka mukaan sinne suihkuun jos miehen likaisuus häiritsee! Ei se nyt niin vaikeaa ole, ihmekkös miehen mielestä on tylsää, kun mielikuvitus ei tätäkään ongelmaa riitä ratkaisemaan. Suihkun jälkeen pimeään peiton alle alkaa lopulta kyllästyttää ketä vaan.

Vierailija
14/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spontaani seksi on ilmeisesti sulle suuseksiä, mulle lähinnä pikaiset siinä yllättäin, useimmiten ilman suuseksiä. Voi myös käydä suihkussa ja tiskata hampaat ja sen jälkeen spontaanisti ehdottaa miehelle seksiä, miehen voi ottaa vaikka mukaan sinne suihkuun jos miehen likaisuus häiritsee! Ei se nyt niin vaikeaa ole, ihmekkös miehen mielestä on tylsää, kun mielikuvitus ei tätäkään ongelmaa riitä ratkaisemaan. Suihkun jälkeen pimeään peiton alle alkaa lopulta kyllästyttää ketä vaan.

En ole ap, mutta ymmärrän täysin, että hygienia ajaa kiiman ohi. Likatavarat sitten erikseen.

Vierailija
15/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehesi voi harrastaa spontaanisti seksiä itsensä kanssa. Sitten olen myös sitä mieltä, että jos hajut ovat seksielämän esteenä, niin kyseessä voi olla joku lääketieteellinen juttu, joka kannattaa hoitaa kuntoon. Mutta yleisesti, ei kenelläkään ole velvollisuutta olla kenenkään käytettävissä milloin vaan, avioliitossa tai muutenkaan.

Vierailija
16/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen altistuu tuolla lailla tulehduksille. Vähintään sitten pitää käyttää kondomia, ja ei ole liikaa vaadittu jos mies käy pesulla ennen kuin alkaa ehdottelemaan. Jos ei suostu, niin kuulostaa enemmän siltä että ukko haluaa vaan olla laiska.

Vierailija
17/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöö miten kehtaa.

Vierailija
18/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
19/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. Luulin, että seksi saunan jälkeen lauantaisin peiton alla pimeässä on vitsi. Kaikkea sitä täällä saakin tietää.

Nimim. 42 vuotta yhdessä ja viimeksi ukon kanssa spontaanisti eilen marjametsässä ja hyi ilman ennakolta peseytymistä

Vierailija
20/26 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aluksi inttielämä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän