LI ANDERSSON lähtee presidenttiehdokkaaksi!
Kommentit (60)
Tyhmää. Hajottamista. Miksei suoraan mene Haaviston kanssa. Samoin kuin demareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ehdokas, mutta Nato-vastaisuus on sellainen tekijä, että en voi häntä äänestää. Harmi sinänsä, mutta presidentti on niin lähellä Natoa, että ei onnistu.
Li äänesti Nato-jäsenyyden puolesta eduskunnassa.
Ensin puhui pas kaa natosta vuosokausia, kuten koko kommarilauma 🤢🤮
on kyllä huvittavaa porukkaa. sama konkkaronkka tykittelee arvoista, aina kun ne mainitaan vähintään kymmenen miljardia euroa ekstramenoa vanhan velan päälle saman tien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa äänestä Li:tä. Verenpaine nousee kun ajattelenkin koko akkaa. Onko kaikki unohtaneet, että Li oli koronan alkaessa se, jonka mielestä kaikkien perheiden piti vaan tunkea lapsensa kouluun, vaikka koronan ajateltiin alussa voivan olla jopa tappavan vaarallinen. Itse olen ope ja muistan miten yksinhuoltajana mietin miten lapselle käy jos minä kuolen töiden takia.
Olipas typerä kommentti opettajalta, jos nyt edes sellainen olet. Jos opettajana olet yhtään sivistynyt, muistat ehkä, että lapsille koronan EI TODETTU OLEVAN niin vaarallinen kuin tietylle kansanosalle ja näin se asia myös oli.
Sinulla lienee suuria puutteita luetun tekstin ymmärtämisessä. Opettaja oli huolestunut siitä miten hänen lapsensa pärjää ilman yksinhuoltajavanhempaansa, jos ko. ainoa vanhempi (siis tämä opettaja) kuolee koronaan ja hänen lapsensä jää yksin. Typerä tässä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Rahan tuhlausta koko vasureiden presidenttikisailu.
Onneksi punaposkisen setämiehen kisailu ei ole. 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa äänestä Li:tä. Verenpaine nousee kun ajattelenkin koko akkaa. Onko kaikki unohtaneet, että Li oli koronan alkaessa se, jonka mielestä kaikkien perheiden piti vaan tunkea lapsensa kouluun, vaikka koronan ajateltiin alussa voivan olla jopa tappavan vaarallinen. Itse olen ope ja muistan miten yksinhuoltajana mietin miten lapselle käy jos minä kuolen töiden takia.
Olipas typerä kommentti opettajalta, jos nyt edes sellainen olet. Jos opettajana olet yhtään sivistynyt, muistat ehkä, että lapsille koronan EI TODETTU OLEVAN niin vaarallinen kuin tietylle kansanosalle ja näin se asia myös oli.
Hulluinta onkin se että silti Marin viisikko hallinto painosti rokotuksia myös lapsille ja nuorille 2021-2022 ja vanhemmilta vietiin oikeus päättää lasten rokotuksista.. täysin totalitaristinen hallintomalli luotiin noina vuosina...
Kauheaa, valtaisan järkyttävää, siksi varmaan Suomessa on kaikkiaan kuollut 9 247 henkilöä koronaan, kun Marinin hallitus astui voimaan ja rokotukset ym. toimet laitettiin käytäntöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla lienee suuria puutteita luetun tekstin ymmärtämisessä. Opettaja oli huolestunut siitä miten hänen lapsensa pärjää ilman yksinhuoltajavanhempaansa, jos ko. ainoa vanhempi (siis tämä opettaja) kuolee koronaan ja hänen lapsensä jää yksin. Typerä tässä olet sinä.
Lapsella ei siis ole muita sukulaisia kuin yh-äiti, erikoista. Mitenköhän nämä muut vanhemmat selvisivät tilanteesta kun yh-opettajat eivät selvinneet, valitsiko korona juuri heidät uhrikseen ? Typerä olet sinä!
Sitä parempi mitä useampi ehdokas tuolta suunnalta ensimmäisellä kierroksella.
Nyt riittää valikoimaa äänestäjille. Demarien ehdokas vielä puuttuu.
Siinäpä pulma monelle, kenelle äänensä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ehdokas, mutta Nato-vastaisuus on sellainen tekijä, että en voi häntä äänestää. Harmi sinänsä, mutta presidentti on niin lähellä Natoa, että ei onnistu.
Eikö se ole hyvä että mielipide vaihtuu vallitsevan tilanteen mukaan, eikä jääräpäisesti pidetä kiinni mielipiteestä periaatteen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei venäjämielisiä Suomen presidentiksi.
..ja siksi LI :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin vahvasti Nato-vastainen mutta tilanteet vaan muuttuu, tasapainoton naapuri luo uhkaa ja on vaan hyvä että asioita voi arvioida uudestaan. Turvallisuus on tärkeää.
Hyvä juttu. Li vie ensimmäisellä kierroksella ääniä Haavistolta ja samoin myöhemmin mukaan tuleva Urpiainen. Kun lopulliset ehdokkaat ovat selvillä, niin gallup-tulos muuttunee merkittävästikin. Stubb lienee varma jatkoon menijä, mutta vastassa ei välttämättä ole Haavisto. Toivotaan että näin käy.
Kannatan täysillä! Li vie osan Haaviston äänistä ka näin Stubb nousee kärkeen.
Oli aika nolo kämmi Caruna-Pekalta halveksia vasemmistolaisia. Tiedän useammankin vasemmistolaisindektifikoituneen, jonka tämän vuoksi eivät äänestäkään häntä. Asian olisi voinut esittää diplomaattisestikin, joten aika outoa tuollainen triggeröityminen häneltä. Varmaan vaalirahoituksen toivossa sanoi niin?
Toivottavasti Li vie Pekalta sen verran ääniä, että toiselle kierrokselle tulee Jussi ja Alex. Silloin ei voi enää hävitä ;-)
Persuilla on kova homma, kun yrittävät kehua täällä ketä tahansa ehdokasta, joka veisi ääniä Pekalta.
Niille kelpaa vaikka Stubbi, kunhan ei tule homoa. Voi persuraukkoja, ja niiden ahdistuneita mieliä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Li vie Pekalta sen verran ääniä, että toiselle kierrokselle tulee Jussi ja Alex. Silloin ei voi enää hävitä ;-)
Haluatko koulukiusaajan toiselle kierrokselle?
Ihan sama vaikka vastassa olisi rasputiini tai mikki hiiri, niin kommaria en äänestä.