LI ANDERSSON lähtee presidenttiehdokkaaksi!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ja iltapäivälehti kertoo yllätyspäätöksestä. Tsiisus, kenelle tuli yllätyksenä, kun joku pitää laittaa ehdokkaaksi. Eihän niillä muita edes ole, Andersson on vaan tyytyväinen, kun tulee saamaan ruutuaikaa ja pääsee huutamaan omaa agendaansa. Johan taas tämän päivän paneelissa Kuntatalolla päästiin kuulemaan vassarisatuja.
Olisihan vasureilla heittää kisaan mukaan Paavo "katutaiteilija" Arhinmäki. Olisi saatu jämäkkää tulkintaa Natosta ja valtion velasta.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin aidosti vasemmistolainen ehdokas. Kannatan.
En tule äänestämään häntä, koska ajattelen eri tavalla, mutta on ilo, että vaaleissa muunlaista ajattelua kuin tämä konsensuslässytys, jossa kaikki ajattelevat ja puhuvat samalla tavalla, ainoastaan pienin sävyeroin.
t. perussuomalainen
Kiitos asiallisesta ja kannustavasta perussuomalaisen mielipiteestä. t.punavihreä
Vierailija kirjoitti:
Olisihan vasureilla heittää kisaan mukaan Paavo "katutaiteilija" Arhinmäki. Olisi saatu jämäkkää tulkintaa Natosta ja valtion velasta.
Olen muuten 2012 presidentinvaaleissa äänestänyt Arhinmäkeä ekalla kierroksella, tokalla sitten Haavistoa. Paavo on esim. todella terävä antamaan kritiikkiä pienellä huumorisäväyksellä. Li on myös aivan huippu!
En ikimaailmassa äänestä Li:tä. Verenpaine nousee kun ajattelenkin koko akkaa. Onko kaikki unohtaneet, että Li oli koronan alkaessa se, jonka mielestä kaikkien perheiden piti vaan tunkea lapsensa kouluun, vaikka koronan ajateltiin alussa voivan olla jopa tappavan vaarallinen. Itse olen ope ja muistan miten yksinhuoltajana mietin miten lapselle käy jos minä kuolen töiden takia.
toivottavasti vie Haavistolta mahdollisimman monen kommunistin äänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja iltapäivälehti kertoo yllätyspäätöksestä. Tsiisus, kenelle tuli yllätyksenä, kun joku pitää laittaa ehdokkaaksi. Eihän niillä muita edes ole, Andersson on vaan tyytyväinen, kun tulee saamaan ruutuaikaa ja pääsee huutamaan omaa agendaansa. Johan taas tämän päivän paneelissa Kuntatalolla päästiin kuulemaan vassarisatuja.
Ei Paavo jaksa ruveta mihinkään kampanjointiin. Paljon mukavampi nostaa hyvää liksaa mukavassa apulaispormestarin hommassa, saa tehdä mitä tykkää tai olla tekemättä. Ei se ole kaupungilla niin justiinsa, tuskin tulostavoitteita edes on.
RKP ei uskaltanut nimetä omaa ehdokasta ja mitata kannatustaan näissä vaaleissa. Ehkä Eva Biaudet olisi kannattanut nimetä.
Nyt meni mietinnät uusiksi, ehdokas vaikuttaa maltilliselta ja järkevältä, virkistävää vaihtelua tähän ukkoporukkaan.
Jess, jess, jess, koska voin äänestää !
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ehdokas, mutta Nato-vastaisuus on sellainen tekijä, että en voi häntä äänestää. Harmi sinänsä, mutta presidentti on niin lähellä Natoa, että ei onnistu.
Suomi ON JO Natossa, eikä sitä tuleva presidentti enää voi kumota, voit huoletta äänestää Li Anderssonia.
Vierailija kirjoitti:
RKP ei uskaltanut nimetä omaa ehdokasta ja mitata kannatustaan näissä vaaleissa. Ehkä Eva Biaudet olisi kannattanut nimetä.
No hah.
Äänestän ehdottomasti Anderssonia. Hän on erittäin fiksu ja todella ymmärtää asioita - tätä ei voi sanoa kaikista ehdokkaista.
"Marinin hallituksessa Andersson toimi opetusministerinä. Ministerin pestissään hän vältteli ministeriauton käyttöä ja kulki kävellen tai pyöräillen. Ja kun ministerin pesti päättyi, hän lähti metrolla." (Lainaus Ylen artikkelista https://yle.fi/a/74-20049702)
On se kova, elää niin kuin opettaa 💪 Harvinainen ominaisuus ihmissä, saati poliitikoissa.
Harmi vain, että suomenruotsalaisena Li ajaa itsekkäästi pakkoruotsin määrän lisäämistä. Mm. opetusministerinä lisäsi tätä peruskoululaisten opetussuunnitelmaan. Tämä etuoikeutetun vähemmistön pillin mukaan tanssiminen pilaa kyllä koko ehdokkaan silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa äänestä Li:tä. Verenpaine nousee kun ajattelenkin koko akkaa. Onko kaikki unohtaneet, että Li oli koronan alkaessa se, jonka mielestä kaikkien perheiden piti vaan tunkea lapsensa kouluun, vaikka koronan ajateltiin alussa voivan olla jopa tappavan vaarallinen. Itse olen ope ja muistan miten yksinhuoltajana mietin miten lapselle käy jos minä kuolen töiden takia.
Olipas typerä kommentti opettajalta, jos nyt edes sellainen olet. Jos opettajana olet yhtään sivistynyt, muistat ehkä, että lapsille koronan EI TODETTU OLEVAN niin vaarallinen kuin tietylle kansanosalle ja näin se asia myös oli.
Vie ääniä Haavistolta. Hyvä. Stubb voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä kommentti opettajalta, jos nyt edes sellainen olet. Jos opettajana olet yhtään sivistynyt, muistat ehkä, että lapsille koronan EI TODETTU OLEVAN niin vaarallinen kuin tietylle kansanosalle ja näin se asia myös oli.
Hulluinta onkin se että silti Marin viisikko hallinto painosti rokotuksia myös lapsille ja nuorille 2021-2022 ja vanhemmilta vietiin oikeus päättää lasten rokotuksista.. täysin totalitaristinen hallintomalli luotiin noina vuosina...
UUH, laukesin kahtesti mutta taidan äänestää Juttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ehdokas, mutta Nato-vastaisuus on sellainen tekijä, että en voi häntä äänestää. Harmi sinänsä, mutta presidentti on niin lähellä Natoa, että ei onnistu.
Li äänesti Nato-jäsenyyden puolesta eduskunnassa.
Ensin puhui pas kaa natosta vuosokausia, kuten koko kommarilauma 🤢🤮
Nyt lupaan että en äänestä.Tämä on helppo pitää.