Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä saan nykyään aivan järkyt raivarit kun huomaan, ettei mua kuunnella?

Vierailija
13.09.2023 |

Aiemmin siitä en välittänyt oikeasti lainkaan enkä aina varmasti edes noteerannut, että toinen ei kuuntele ja yleensä aina jos toinen alkoi selostaa päälle puhumalla omaa juttuaan niin mä vaan suosiolla hiljenin.
Mutta enää ei onnistu. Mä korotan vaan ääntäni niin että kumpikin lopulta kailottaa kilpaa enkä hiljene ennen kuin olen saanut sanottavani sanottua (eikä haittaa ettei se toinen sitä kuuntele) ja sen jälkeen totean melko raivokkaastikin sen toisen olevan pers##stä ja mielipiteineen täysin turha jolle kenenkään ei kannata aikaansa uhrata eikä jutella.

Mikä mua vaivaa? Jälkeenpäin nimittäin hävettää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli, mies, nainen?

Vierailija
2/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää oli, mies, nainen?

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin kuunnella naisen juttuja vaikka tunnin jos toisenkin mutta haluan vastapalvelukseksi myös jotain itse

M

Vierailija
4/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers. häiriöltähän tuo kovasti vaikuttaa.

Vierailija
5/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nykyään valitettava peruskeissi: Olet kerännyt somessa vain samanmielisiä ympärillesi, kuplaantunut ja et ymmärrä omasta näkemyksestäsi poikkeavia näkemyksiä.

Vierailija
6/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää oli, mies, nainen?

N44

Joko vaihdevuosiongelmat alkaneet? Ei nekään oikeuta perseilyyn.

Vierailija
7/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkanut myös pitää puoliani ja sanon herkästi, että "minä puhun nyt" ja jatkan juttuni loppuun. Alkoi riittää se, että joku keskeyttää lähes aina. En vielä ole alkanut huutaa kuitenkaan. Sitä odotellessa.

Vierailija
8/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Kai se jossain vaiheessa vain menee yli, kun ymmärtää, ettei kukaan ole koskaan nähnyt kuuntelemisen arvoisena. Ja joskushan oneglma ei välttämättä ole se, että päälle puhutaan, vaan se, ettei oikeasti kuunnella. En tiedä onko se enemmän raivostuttavaa vai sydäntä riipivää, kun ihmiset, jotka ovat tunteneet sinut vuosikymmeniä, eivät vieläkään tiedä sinusta mitään, vaikka olet itsestäsi puhunut. Puhunut unelmistasi, haluistasi ja asioista, joita et voi sietää... Ja he tekevät kaiken kuitenkin aivan toisin. Tahalliseksi sen melkein näkisi, mutta ovat niin ihmeissään oikeasti, jos turhaudut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi