Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mitat ovat 72/60/82, niin minkä mallinen vartalo on?

Vierailija
13.09.2023 |

Rinta 72cm, vyötärö 60cm ja lantio 82cm.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppa mitataan tissien päältä, ei alta.

Vierailija
42/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon 92-64-92 joka kai ihan vaan lukuina näyttäisi tiimalasilta mutta peilistä näen kuitenkin tasapaksun vartalon.

Mulla taas todella selkeä lantion ja vyötärön erottuvuus, sellainen kitara. Luusto varmaan vaikuttaa.

- tuo 94/63/92

Sekin vaikuttaa onko lantion luusto leveä, vai tuoko pakaralihakset lantion ympärykseen mittaa. Sama ympärysmitta voi olla henkilöillä, joista toisella on leveä lantio ja lättänä peppu ja toisella kapeampi lantio, mutta lihaksikas peppu. Toinen saattaa näyttää edestä tasapaksulta kun toinen näyttää kurvikkaalta, ja se ensimmäinen näyttää sivusta kurvikkaalta, kun toinen taas tasaiselta.

Jep, mä olen tuo 92-64-92 ja mulla nimenomaan on treenattu takapuoli. Edestä katsottuna tosiaan tasapaksu, sivusta katsottuna on muotoja.

Heh, mulla taas on edestä katsottuna kurvikas vartalo, mutta sivusta katsottuna litteä.

Vierailija
44/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin.

Sulta ei kysytä mitään.

Vierailija
45/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä haukutaan/pahaan sävyyn kommentoidaan toisten vartaloita. Toiset ovat laihoja, toiset isoja, mitä sitten?

Itse hän kysyi mielipiteitä

Vierailija
46/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon 92-64-92 joka kai ihan vaan lukuina näyttäisi tiimalasilta mutta peilistä näen kuitenkin tasapaksun vartalon.

Mulla taas todella selkeä lantion ja vyötärön erottuvuus, sellainen kitara. Luusto varmaan vaikuttaa.

- tuo 94/63/92

Sekin vaikuttaa onko lantion luusto leveä, vai tuoko pakaralihakset lantion ympärykseen mittaa. Sama ympärysmitta voi olla henkilöillä, joista toisella on leveä lantio ja lättänä peppu ja toisella kapeampi lantio, mutta lihaksikas peppu. Toinen saattaa näyttää edestä tasapaksulta kun toinen näyttää kurvikkaalta, ja se ensimmäinen näyttää sivusta kurvikkaalta, kun toinen taas tasaiselta.

Jep, mä olen tuo 92-64-92 ja mulla nimenomaan on treenattu takapuoli. Edestä katsottuna tosiaan tasapaksu, sivusta katsottuna on muotoja.

Heh, mulla taas on edestä katsottuna kurvikas vartalo, mutta sivusta katsottuna litteä.

Melkein sama. Lättäperse mutta isot tissit. Erottuva vyötärö.

Vierailija
47/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä haukutaan/pahaan sävyyn kommentoidaan toisten vartaloita. Toiset ovat laihoja, toiset isoja, mitä sitten?

Ei kysynyt mp vartalostani vaan mietti minkä mallinen vartalo on

Vierailija
48/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyi minkä mallinen vartalo, ei mielipidettä onko pantava vaiko ei, näyttääkö hyvältä vaiko ei. Idiootti.

Vierailija
49/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta viihtyisin tuollaisessa vartalossa paremmin kuin nykyisessä! :)

Vierailija
50/50 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hartioiden leveys vaikuttaa. Itse olen mittojen mukaan tiimalasi, mutta tosi kapeat hartiat tekee musta päärynän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi