Jos mitat ovat 72/60/82, niin minkä mallinen vartalo on?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 92-64-92 joka kai ihan vaan lukuina näyttäisi tiimalasilta mutta peilistä näen kuitenkin tasapaksun vartalon.
Mulla taas todella selkeä lantion ja vyötärön erottuvuus, sellainen kitara. Luusto varmaan vaikuttaa.
- tuo 94/63/92
Kaikilla Ap mammoilla nyt mukamas 60cm vartalo XD
60cm on todella kapea, ei oikein mene läpi tämä kusetus täällä.
Mullapas vyötärö 55cm kuten kaikilla muillakin täällä
Lusikka.
Spoon-shaped bodies are similar to a pear-shaped figure, with curvy hips, a larger butt, and a slimmer upper body, proportionally. The difference between the spoon and pear body shape is that a spoon-shaped body may have a larger tummy, too, while the pear shape typically doesn't.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota oikein voi määritellä. Sanoisin ennemmin tiimalasi, kuin päärynä tai tasapaksu.
Ei ole tasapaksu, mutta ei ole tiimalasikaan, koska rinnanympärys niin hoikka. Mittasuhteiden perusteella päärynä, mutta koska on ilmeisesti hyvin hoikka, ei lantio luultavasti näytä erityisen leveältä. Terveisin tiimalasi 85-63-85
Vierailija kirjoitti:
Terveen naisen vartalo.
Itselläni aika samat mitat, myöskin lyhyt (154cm). Harrastan juoksua ja uintia. Siinä ei hirveästi kiloja kerry.
Niin eihän AP terveellisyydestä kysellytkään, vaan vartalomallista.
Se helpottaa vaatekaapin rakentamista ja omalle vartalolle sopivaa pukeutumista kun tietää, onko esim I, Y, A jne..
Mittojen perusteella kuulostaa I-vartalolta, jos haluaa korostaa naisellisuutta niin esim. skater-hameet sopii hyvin. Myös mom jeansit ja korkeavyötäröiset suorat housut sopii. Tiukka paita, ehkä poolo.
Lusikka. Jos lihoaisit, olisit luultavasti päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 92-64-92 joka kai ihan vaan lukuina näyttäisi tiimalasilta mutta peilistä näen kuitenkin tasapaksun vartalon.
Mulla taas todella selkeä lantion ja vyötärön erottuvuus, sellainen kitara. Luusto varmaan vaikuttaa.
- tuo 94/63/92
Joo. Mun rinnanympärys tulee paljolti leveästä rintakehästä, ei niinkään isoista rinnoista. Ja vyötärö mulla on kapea sivusuunnassa, ei edestä katsottuna. Siitä tasapaksuhko vaikutelma. Oon 170/55 eli siis hoikka mutta tasapaksu.
Miksi täällä haukutaan/pahaan sävyyn kommentoidaan toisten vartaloita. Toiset ovat laihoja, toiset isoja, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuo 94/63/92
Sekin vaikuttaa onko lantion luusto leveä, vai tuoko pakaralihakset lantion ympärykseen mittaa. Sama ympärysmitta voi olla henkilöillä, joista toisella on leveä lantio ja lättänä peppu ja toisella kapeampi lantio, mutta lihaksikas peppu. Toinen saattaa näyttää edestä tasapaksulta kun toinen näyttää kurvikkaalta, ja se ensimmäinen näyttää sivusta kurvikkaalta, kun toinen taas tasaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hintelä yläosa ja leveä perse.
Ei tuo kyllä leveä perse ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuo 94/63/92
Sekin vaikuttaa onko lantion luusto leveä, vai tuoko pakaralihakset lantion ympärykseen mittaa. Sama ympärysmitta voi olla henkilöillä, joista toisella on leveä lantio ja lättänä peppu ja toisella kapeampi lantio, mutta lihaksikas peppu. Toinen saattaa näyttää edestä tasapaksulta kun toinen näyttää kurvikkaalta, ja se ensimmäinen näyttää sivusta kurvikkaalta, kun toinen taas tasaiselta.
Jep, mä olen tuo 92-64-92 ja mulla nimenomaan on treenattu takapuoli. Edestä katsottuna tosiaan tasapaksu, sivusta katsottuna on muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tissejä ei löydy. Olet laiha päärynä.
Eihän tuo ota kantaa nisiin ollenkaan. Mitataan rintojen alta.
Kuulostaa meidän englannin lammaskoiralta
Kaareva suora. Aavistus muotoja. Ei todellakaan tiimalasi.
Kelpais ittelleni ainakin. Varmasti erittäin pantava, jos luonnetta vielä on, niin unelmavaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tissejä ei löydy. Olet laiha päärynä.
Eihän tuo ota kantaa nisiin ollenkaan. Mitataan rintojen alta.
Rinnanympärys mitataan rintojen korkeimmasta kohdasta, EI alta..
Spoon.
Tässä laskuri.
https://www.omnicalculator.com/health/body-shape