Rokotesuojan ohittava koronan alamuunnos leviää Suomessa
Tällä hetkellä maailmalla leviää omikronin XBB-alalinja EG.5. Sen osuus koronavirushavainnoista on nousussa myös Suomessa. Epidemiatilanne on kuitenkin rauhallinen.
https://www.verkkouutiset.fi/a/rokotesuojan-ohittava-koronan-alamuunnos…
Kommentit (21)
Apua, mun puuceen putket on tukossa ja vesi tulvii yli.
Käytän maskia edelleen koska se on mukava asuste. Haastakaa oikeuteen.
Niinhän ne muutkin versiot teki. Mulla ja Miehelläni on 3 rokotusta ja hän on sairastanut koronan kahdesti ja minä kerran
Kaikki muunnokset ovat aina kiertäneet rokotukset ja kaikki lies miten monet buusterit.
Muunnoksia tulee koko ajan, ja aina jostain tulee muunnos joka osittain tai kokonaan kiertää rokotussuojan kunnes ei enää tulekaan, ja aina jossain on jurpo joka ei ota rokotusta kosa quu-onanin sivuilla sanottiin että salaliiitto ja useinhan epidemiat leviää yhä lievempinä muunnoksina ellei sitten pahempina, mikään kevyt nuha se ei kuitenkaan koskaan ole ollut vaan viikoksi petiin vievä tauti useimmilla. Ja se että se kiertää rokotesuojan tarkoittaa usein myös sitä että se kiertää aikaisempien sairastettujen tarjoaman immuniteetin. Että sairastakaa denialistit niin monta kertaa kuin haluatte, minä kyllä otan rokotukset ja maskit aina kun mahdollista.
Oppilaita on kovassa kuumeessa. Osa on tehnyt positiivisen testin, osalla testi on tekemättä. On taas selvästi kovempi tauti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia edelleen koska se on mukava asuste. Haastakaa oikeuteen.
Niin mäkin. On mukavaa olla incognito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään ne maskit.
Eikös nämä kaikki entisetkin versiot ole ohittaneet rokotesuojan? Eihän juuri kukaan olisi muuten sairastunutkaan.
Nyt viimeistään on aika, että vuoraat aunuksesi maskeilla.
Eikö Aunus ole jossain Karjalassa?
Ei mitään rokotuksia kerran tullut korona vähän nuhaa ja pientä kuumetta kesti vajaan viikon ei sen kummempaa.
USA:ssa on todettu että uusi variantti tarttuu helpoiten nimenomaan ennestään koronarokotettuihin... se niistä rokotteista...
President Biden says that he will ask Congress to approve funds to make a new Covid vaccine. This comes as case numbers are rising due to a new variant that is more likely to infect the vaccinated. Wait wait, getting vaccinated makes you MORE likely to get BA.2.86? Why did we do that then? Don't worry though, the U.S. will probably get a good ROI on this vaccine like it did the last one. And mask mandates? Those are coming back too despite new research that shows just how many toxic chemicals are in them. So what are we to do with all of this non-scientific governance? The Florida Surgeon General has an idea: Don't go along with it!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muunnokset ovat aina kiertäneet rokotukset ja kaikki lies miten monet buusterit.
Ja jokainen on kiertänyt myös sen edellisen variantin sairastamisen antaman suojan. Tai siis sairastamalla saamatta jääneen immuniteetin joka piti tulla kuten laumasuojankin.
Niin tuntuu leviävän ja kiertävän. Pärskis! Edellisestä koronatartunnasta ei ole kuin 7kk ja just alkoi vasta ne vikat oireet olla poissa ja kappas, korona iski taas. Nytkö sitten taas saa olla puolikuntoisena ja parannella oloa jonnekin kevättalvelle asti? Mä en jaksa..
Laumasuoja ja immuniteetti, missä olette?
Meit rokottamattomii ei oo kiinnostanu se ekakaa. Pitäkää te pelurilampaat tunkkinne
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne muutkin versiot teki. Mulla ja Miehelläni on 3 rokotusta ja hän on sairastanut koronan kahdesti ja minä kerran
Niinpä. Minä ole sairastanut sen kolme kertaa. Ekalla kerralla keväällä 2020 ja jouduin teholle taudin takia.
Sen jälkeen olen saanut kolme rokotetta, mutta sairastunut silti kaksi kertaa uudelleen.
uskooko joku vieläki näitä kusetuksia??? xDDD
Vierailija kirjoitti:
Mulla parhaan suojan vaikuttaa antaneen se originaali wuhanilainen. Tai sitten uusintatartunta pysyi poissa niinkin pitkään vain siksi, että oli rajoituksia ym koska miltei heti kun "oli aika elää!" tarttuikin korona toistamiseen.
Ja ihan tasan samanlaisin oirein kuin tuo ekakin. Nyt näitä on takana neljä ja yhtäkään en enää halua sairastaa.
Nyt viimeistään ne maskit.
Eikös nämä kaikki entisetkin versiot ole ohittaneet rokotesuojan? Eihän juuri kukaan olisi muuten sairastunutkaan.