IL: Sanna Marin sai kokea, ettei poliitikko voi pelata Natalia Salmelan säännöillä Vailla moraalia
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
fanit kauhuissaan, nyt se läks :D :D
En ole kauhuissani, vaan olen suomalaisena ylpeä hänestä, että näin mahtavasti edistää poliittista uraansa.. Onnea Sanna. 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin naurattaa tämä kauhea peppukipuilu, mitä Marinin tekemiset aiheuttaa joissakin. Eniten ulisee ne, jotka eivät äänestä edes sdp:tä, saati Marinia. Huvittavaa kun ovat neljä vuotta valittaneet Marin sitä, tätä ja tuota, vali vali. Ei osaa mitään eikä tiedä mitään. No nyt kun Marin lopettaa päivänpolitiikan, niin luulisi että nämä valittajat olisi tyytyväisiä, mutta ei, ei sekään ole hyvä 🤣🤣 🤣
En ihmettele yhtään että entinen pm haluaa muille maille töihin, en minäkään jaksaisi kuunnella tuota väkisin väännettyä vänkäystä yhtään, ja vielä seitsemän päivää "reportteri" joka puskassa zoomaamassa takamukseen. Kuka tuollaista jaksaa? Ei kukaan.
Vain narsisti jaksaa! Se rakastaa huomiota, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Erityisesti draamat on narsistille mieleen. Ei mulla muuta.
Ja koska Marin ei jaksa, vaan siirtyy politiikasta pois, niin hän ei ilmeisesti siis mielestäsi ole narsisti.
Silloin sulkisi myös instatilinsä. Pysyvästi.
Vittuako sulle kenenkään tilit kuuluu. Kerro miksi käyt kyyläämässä, kun et pidä hänestä.. 👍
Nyt Sanna opettelet puhumaan kuin aikuinen nainen. Äläkä käytä naisen sukupuolielintä voimasanana,
Spermaturpa Orpo mahtikäskystä joutuu aikuisena naisena siisimään puheitaan ja kirjoituksiaan. Ihan hirveän roisia ja hävyntöntä ne sen kijitukset. Oksetti lukea. Myös muut Persut joutuu nyt varomaan sanojaan. 😄😄😄😄😄
Tätä olen aina ihmetellyt, että mitä nämä sivuraiteilla matkaajat, ohikulkijoille huutelevat, pelottavat yksilöt tekevät silloin, kun some ei ole käytössä eikä kadullekkaan kannata mennä oireilemaan kun ei siellä ole ketään.
Joku känninen niin turha niille on huudella spermaa tai orpoa. Nekin vaan oksentaa.
Andrei Koivumäki onkin ihan identtinen kaksonen kampaajamiehen kanssa, tajusi sen ja että on ulkonäölliset mahkut Sannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fanit kauhuissaan, nyt se läks :D :D
En ole kauhuissani, vaan olen suomalaisena ylpeä hänestä, että näin mahtavasti edistää poliittista uraansa.. Onnea Sanna. 🌹
Samaa mieltä. Minäkin lähden 2kk kauas täältä jatko opiskelemaan. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tarkkanäköinen kirjoitus. Täysin naulan kantaan Onninen kirjoitti.
Onneksi meistä moni myös haistoi Marinin narsismin melko pian, kun ei osannut sitä peitellä virassaan, ja pääministeriys vain eskaloi tämän ihmisen huonoja puolia.
Todella moni normaali tajusi tämän.
Hyvin kirjoitettu noista 3sta elitististä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sanna ei sulje IG -tiliään.
Niin kaunis ja täysin virheetön iho. Jatkoon.
Tiedäthän, että Sanna filtteröi Instagram-kuvistaan kaikki virheet. Raskaasti muokattuja ovat.
Onnea vaan Sannalle Putinin asioiden edisämisessä. Demarit edistävät Neuvosto-Venäjän asiaa lännessä tuttuun tyyliinsä.
Olisi ihan mahtavaa jos kukaan ei enää Suomen lehdistössä tai keskustelupalstoilla kirjoittelisi Sannasta enää mitään ja kaikki suomalaiset lopettaisivat ig-seuraamisen jne. Mitä sitä kun hänkäään ei Suomen hyväksi tee enää mitään vaan itsensä. Ei jaksa enää tuota jokerinaamaa. Eikös sitä itsekkin toivonut? Sanoisin mielelläni hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Sannalle Putinin asioiden edisämisessä. Demarit edistävät Neuvosto-Venäjän asiaa lännessä tuttuun tyyliinsä.
Tony Blairin säätiöllä on suhteita kolmeenkymmeneen eri maahan, mutta ei Venäjään eikä Ukrainaan.
Suomessahan perussuomalaiset toistelevat Putinin sanomisia niin kuin ne olisivat heidän mielestään mestarin puheita.
Sanna on jo lähtenyt tänään bisnesluokassa Lontooseen yhtiökaverinsa kanssa.
Kuinkahan moni täällä länkyttävistä on koskaan vaihtanut edes kahta sanaa Sanna Marinin kanssa, mutta silti kirjoitellaan kuin oltaisiin paremmatkin tutut.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastotoimia voi vaatia muilta mutta ei itseltään koska on niin pirun tärkeä .
Olen yrittänyt ymmärtää, mikä saa jotkut ihmiset suorastaan sadistisiksi, kun yrittävät nöyryyttää ja nujertaa Sanna Marinia. En näe muuta keinoa kuin tuollaisten ihmisten olisi syytä hakeutua hoitoon. Ovat kiihdyttäneet itsensä sellaiseen vihaan, että eivät kai pääse tuosta yli ilman terapiaa.
Sanna nauraa matkalla pankkiin. Jokainen vähänkin fiksumpi tajuaa, että poliitikon rooli on näytellä sitä mitä äänestäjät haluaa. Ja vähän fiksumpi tajuaa, ettei kansanedustajan palkalla makseta 50 000 euron asuntolainakuluja. Mutta lobbaamalla Saudeja, sillä tienaa ja aivan törkeän hyvin tienaavien.
Hienosti pelattu Sanna!
Vierailija kirjoitti:
Boho filters käytössä taas.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mahtavaa jos kukaan ei enää Suomen lehdistössä tai keskustelupalstoilla kirjoittelisi Sannasta enää mitään ja kaikki suomalaiset lopettaisivat ig-seuraamisen jne. Mitä sitä kun hänkäään ei Suomen hyväksi tee enää mitään vaan itsensä. Ei jaksa enää tuota jokerinaamaa. Eikös sitä itsekkin toivonut? Sanoisin mielelläni hyvästi.
Niin Sanna-hullu. Miksi et kykene lopettamaan?
Tony:
"Marin ymmärtää teknologian roolin tehokkaamman ja kansalaiskeskeisemmän valtion mahdollistajana."
Sanna teknologian asiantuntijana:
"Kirjoittakaa siihen storyyn: "Boomboomboomer, chill out".
Sitten valitkaa Boho-filters
Olen Lontoossa. Mitä tekisin jos näen Sannan? Voisin ottaa Seiskaan pari kuvaa ainakin.
Taitaa olla yksinäisyyden huippu. Itse kysyy, itse vastaa. Ei ole vastarannalla toista suomalaista joka huutaisi : hohoiii, mitä sulle kuuluu. Tuu kahville.