Miksi naiset pariutuvat miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on?
Mikä tämän ilmiön selittää? Miksi naiset ei pariudu alaspäin mutta miehet pariutuu?
Onko tämä biologiaa eli naiset hakee miehestä taloudellista sekä sosiaalista turvaa?
Kommentit (1480)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy taulukko, josta voi laskea tarkkaan oman tasonsa?
Suosittelen painoindeksitaulukkoa.
Onko narkkarit sitten parasta tasoa?
Kun katson omia poikiani, voin onnitella itseäni hyvästä puolisovalinnasta. Pojat ovat pitkiä, komeita, älykkäitä, huumorintajuisia, mukavia ja sosiaalisia, aivan kuten isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos koulutuksesta on kysymys niin miesten keskustelutaito on raakasti yleistäen kautta linjan heikompi kuin naisten. Siksi nainen on kiinnostuneempi itseään kouluttautuneemmista miehistä mieluummin kuin vähemmän koulutetuista. Itsellä alempi korkeakoulututkinto pohjalla ja päällä erikoistumisopintoja ja amk taustaiset miehet vaan ei yleisesti ottaen ole erikoisen kiinnostavaa juttuseuraa. Kumppanini on fil.tri. (ja kovasta tieteestä väitellyt ennen kuin joku ehtii leukailla jotain, ennen nimike oli FT vaikkei sillä filosofian kanssa ole mitään tekoa)
Eli noin suomeksi sanottuna olet perinteisesti hypergamian sanelemana pariutunut itseäsi paremman miehen kanssa (jolloin miehesi on joutunut tyytymään itseään huonompaan). Kuitenkin älyllisesti painiskelet löytääksesi selityksen sille, miksi itse asiassa oletkin samalla tasolla miehesi kanssa. Mutta Herra paratkoon et missään tapauksessa alemmalla! Ja itseäsi alemmalla tasolla olevaa ei koskaan edes harkittu, oletan.
Ei mies joudu tyytymään mihinkään. Hän tekee ihan itse valinnan pariutumisesta. Se, että joku nainen haluaa miehen, ei velvoita miestä mihinkään - vaan ihan itse saa päättää, aloittaako suhteen kyseisen naisen kanssa vai ei.
Mies on valinnut itseään huonomman naisen, eli hän on tyytynyt itseään huonompaan naiseen. Asia ei muutu muuksi sillä, että sanoilla kikkaillaan.
Siihen en ottanutkaan kantaa, saattaako mies olla tyytynyt. Mutta hän ei joutunut tyytymään. Kyllä se nainenkin on saattanut tyytyä, vaikka kuinka mies olisi "korkeampitasoinen".
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tosiaan tietää miten minä nainen 158 cm pariudun väkisin itseäni lyhemmän miehen kanssa. Aika väsyttävältä tuntuu se ajatus noin käytännön tasolla.
Tuntuu, että olen tavannut monia pituisiani (158 cm), ehkä jopa lyhyempiäkin miehiä. Joten minulle henkilökohtaisesti ei olisi ollut vaikeaa löytää heitä. Onneksi mikään pakko ei ole kuitenkaan pariutua, joten voin jättää lyhyet miehet suosiolla minua vielä lyhyemmille naisille, tai naisille, joille lyhyet miehet ovat ok.
Miksi pakkomielteisyyden riivaamana kyselet ja jankkaat muiden asioita, joihin sinulla ei ole osaa eikä arpaa?
Nyt täytyy myöntää, että en tiedä tasoani. Miten sen voi laskea?
Miehet joutuvat aina,läpi koko ihmiskunnan historian,pariutumaan alempiarvoisemman kanssa jo ihan lähtökohtaisesti.
Syy siihen on puhtaasti biologinen.
Syy miksi naiset eivät pariudu itseään alempien kanssa on siis hyvin looginen,eli nainen on aina miestä alempiarvoisessa asemassa.
Koraanissa sanotaan, että Mies on kuin naisen holhooja ja huolehtija. Naisella on tietysti oikeutensa eikä mies saa naista millään tavoin loukata. Naisen tulee myös vastavuoroisesti kunnioittaa ja palvella miestään.
Miksi naisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko narkkarit sitten parasta tasoa?
Varmaan sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos koulutuksesta on kysymys niin miesten keskustelutaito on raakasti yleistäen kautta linjan heikompi kuin naisten. Siksi nainen on kiinnostuneempi itseään kouluttautuneemmista miehistä mieluummin kuin vähemmän koulutetuista. Itsellä alempi korkeakoulututkinto pohjalla ja päällä erikoistumisopintoja ja amk taustaiset miehet vaan ei yleisesti ottaen ole erikoisen kiinnostavaa juttuseuraa. Kumppanini on fil.tri. (ja kovasta tieteestä väitellyt ennen kuin joku ehtii leukailla jotain, ennen nimike oli FT vaikkei sillä filosofian kanssa ole mitään tekoa)
Eli noin suomeksi sanottuna olet perinteisesti hypergamian sanelemana pariutunut itseäsi paremman miehen kanssa (jolloin miehesi on joutunut tyytymään itseään huonompaan). Kuitenkin älyllisesti painiskelet löytääksesi selityksen sille, miksi itse asiassa oletkin samalla tasolla miehesi kanssa. Mutta Herra paratkoon et missään tapauksessa alemmalla! Ja itseäsi alemmalla tasolla olevaa ei koskaan edes harkittu, oletan.
Ei mies joudu tyytymään mihinkään. Hän tekee ihan itse valinnan pariutumisesta. Se, että joku nainen haluaa miehen, ei velvoita miestä mihinkään - vaan ihan itse saa päättää, aloittaako suhteen kyseisen naisen kanssa vai ei.
Mies on valinnut itseään huonomman naisen, eli hän on tyytynyt itseään huonompaan naiseen. Asia ei muutu muuksi sillä, että sanoilla kikkaillaan.
Me naiset ei voida yhtään mitään sille että mies on valinnut puolison joka ei miellytä. Me voidaan vaikuttaa vain omiin tekemisiimme. Olemme mieluimmin yksin jos sopivaa ei löydy. Meille on ihan turha uikuttaa vapaaehtoisesti tehdyistä ratkaisuista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää, että en tiedä tasoani. Miten sen voi laskea?
Miksi haluat laskea tasoasi?
Malik kirjoitti:
Miehet joutuvat aina,läpi koko ihmiskunnan historian,pariutumaan alempiarvoisemman kanssa jo ihan lähtökohtaisesti.
Syy siihen on puhtaasti biologinen.
Syy miksi naiset eivät pariudu itseään alempien kanssa on siis hyvin looginen,eli nainen on aina miestä alempiarvoisessa asemassa.
Koraanissa sanotaan, että Mies on kuin naisen holhooja ja huolehtija. Naisella on tietysti oikeutensa eikä mies saa naista millään tavoin loukata. Naisen tulee myös vastavuoroisesti kunnioittaa ja palvella miestään.Miksi naisten
Miehet joutuvat pariutumaan????? Eivät joudu. Pariutuminen ei ole pakko. Tosin miehet tietävät, että olisi, koska parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia. Ja pillureikääkin pitäisi saada.
Naisilla parisuhde vähentää onnellisuutta ja terveyttä. Miksi naisen pitäisi siis uhrata terveytensä ja onnensa jonkun sohvalla röhnöttävän työttömän syrjäytyneen alkoholisoituneen, lialta ja hieltä haisevan jurpon takia?
Vierailija kirjoitti:
Mies: Tasoteoria on erehtymätön.
Myös mies: Miksi minua lähestyvät vain tasoani alemmat naiset??1
Myös mies: Miehet ovat se loogisempi sukupuoli.
MItä tuossa on epäselvää? Edes miehille...?
Tasoteoria on mitä on, ei se 100% erehtymätön ole, mutta eipä ole painovoimakaan joka viimeisimpien tutkimusten mukaan hieman heittelee tähtien välisessä matkailussa.
Miksi vain alempitasoiset naise tähestyy? No tietysti sen vuoksi että naiset kokevat ettei heidän tarvitse lähestyä. Jos omatasoinen mies antaa pakit se romuttaisi niiden raukkojen itsetunnon. Parempaa voi aina koittaa ja selitellä itselleen myöhemmin että vika oli miehessä.
Miehet ovat loogisempi sukupuoli? Pitää paikkansa, mutta koska puhumme massoista, jokainen mies ei ole loogisempi kuin loogisin nainen. Luulisi jopa miesvihaajan ymmärtävän tuollaisen asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon mukaan 72% suomalaisista miehistä on siis alemman tason miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson omia poikiani, voin onnitella itseäni hyvästä puolisovalinnasta. Pojat ovat pitkiä, komeita, älykkäitä, huumorintajuisia, mukavia ja sosiaalisia, aivan kuten isänsä.
Suomesta on kovin vaikea löytää normaalipainoista kaunista naista sosiaalisella ja hyvällä luonteella varustettuna,kun suurin osa naisista on lyhyitä ja lihavia säästömalleja.
Myös jos on iso pää, se laskee tasoa.
Kiltti mies kirjoitti:
Naiset pariutuu 20 cm pidempien top 10 miesten kanssa koska lyhyt 165 cm mies näyttää rumalta naisen vieressä.
Kuulutko tuohon top 20% miehiin? Jos et, niin lopeta ùlina, koska et ole silloin pariutumismatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta on kovin vaikea löytää normaalipainoista kaunista naista sosiaalisella ja hyvällä luonteella varustettuna,kun suurin osa naisista on lyhyitä ja lihavia säästömalleja.
Miksi sitten yhä edelleen vietät aikaasi tällä palstalla tai Suomessa ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on myös isohko pää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon mukaan 72% suomalaisista miehistä on siis alemman tason miehiä.
Ja silti 84% naisista ovat vielä heitäkin alempitasoisia.
*THL jopa 84% suomalaista naisista on ylipainoisia.