Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai työpaikaltaan hyvän lahjan...

Vierailija
23.12.2006 |

40 euron edestä s-ryhmän lahjakortteja. Mitäs muut ovat saaneet?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvit muovikupista ja tietty torttu päälle. Tämä meidän kuntamme opetuspuolella.

Vierailija
42/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hullua on tää touhu meillä. Mutta kun pakko on se palkka saada joka kuukausi niin tähän on tyydyttävä. Pitäisi varmaan harkita toista työnanyajaa...

- 70

Vierailija:

Onko ihan yksityinen firma kyseessä? Jos on, niin todella poikkeuksellinen firma on kyseessä, jos ei mitään joulumuistamisia ole. Muistamisen arvo vaihtelee tietty pienistä tosi isoihin, mut kyllä nyt jokaisen yksityisen yrityksen pitäisi jollain tavalla muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjoja ei ole saatu meidän yksikössä sitten vuoden 2000, menee näet niin huonosti firmalla.

Ja eiköhän ne YT:t taas pukkaa tuossa joulun jälkeen.

Vierailija
44/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää yleensä 3 kirjaa.

Mies sai 80 lahjakortin elektroniikkaliikkeeseen.

Kukkia, suklaata, viinipullo, kuoharipullo, kirjoja, kynttilöitä saldona asiakkailta/yhteistyökumppaneilta

Vierailija
45/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta metsäteollisuuyritys on. Veikkaa kolmesta vaihtoehdosta!

- 70

Vierailija
46/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joka jouluna, ihan kiva lahja :)

Vierailija
47/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena annettiin espressokeitin. Se tulikin meillä kovaan tarpeeseen, kun häälahjoja sai hankkia joka viikonlopulle :)

Miehen edellisessä työpaikassa joululahja oli pikkujoulut ja ne jotka ei sinne menneet saivat hakea kossupullot toimistolta. Meillä on kaapissa edelleen kuusi kossua rivissä- yksi jokaista työvuotta kohti :D

Vierailija
48/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ollaan saatu jotain Arabiaa tai vastaavaa. Vielä aikaisemmin rahakkaammissa projekteissa kun työskenteli, tuli pulloja yms.

Vierailija
49/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin maistuis muutaman sadan joulubonus, tai edes satasen, tai muutaman kympin. Oon sellaisessa työmarkkinaraossa etten saa oikein mitään. Ai niin, yhdeltä asiakkaalta (oon bisnes to bisnes-tyyppinen yrittäjä) tuli leffaliput. Mutta siis, just nyt kun on raatanut syksyn niin olis helvetin kiva kuulla että joku on sitäkin arvostanut ja että se näkyis myös kukkarossa :((((((((((((((((((((

Vierailija
50/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äärimmäisen hyvää tulosta tekevässä keskisuuressa yksityisessä asiantuntijaorganisaatiossa - ja me asiantuntijat saadaan pienet suklaarasiat. Toki palkka on osin bonuspohjainen, mutta se on sitä samaa ympäri vuoden, ei siis mitään jouluun liittyvää tai ainakaan lahjaa. Sihteeritkin saa meillä sentään kuukauden palkan...

Vierailija
51/63 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan siis jotain av:n vuoden takaisia juttuja, ja vielä joulun ajalta. :D On mullakin elämä. Ainakin tämä oli tuttu

" Viinapullon. Kiva kun me ei juoda alkoholia. Voiko viinaa käyttää sytytysnesteenä?"

Itse olen julkisella puolella, niin ei täältä mitään saa yleensä. Tänä vuonna liiton neuvottelema ekstraraha, melkein 300 euroa. Aika hulppea kun ei ole ennen saanut mitään. :)

Vierailija
52/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä ilmeisesti palkitaan vaan " hyvät" työntekijät. hitostako minä tiedän. lievästi sanottuna kuitenkin ottaa pattiin, ollaan kuitenkin raadettu perseet ruvella huhtikuusta asti ilman mitään lomia, niin olishan se ihan kiva jos noi jotenkin olis muistanu. mutta ei. miehestä en tiedä onko saanu mitään, se on aina niin hemmetin salaperäinen niitten joulupakettien kanssa. ärsyttää.

Vierailija
53/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kinkun ja ison pussillisen muita lihoja/leikkeitä

Vierailija
54/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toisaalta ihan kiva sitten joskus keväällä. Sillä hoitaa yhdet päivälliset vaikka appivanhemmille.

Vierailija
55/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki oli vähän ihmeellisen mallinen, mutta eiköhän se sen pidä. Viime vuonna se sai tosi hyvän kylpytakin, oli tosi hyvä lahja, koska ei itse sitä käytä niin minä sain tosi hyvän kylpytakin ;)

Vierailija
56/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 stadium lahjakortti, termospullo+pepunalusta, termosmuki, vihta+pefletti+saippua, norjan luonnosta kertova kirja, 1000 eur arvoinen media center-tekniikka hässäkkä, autot dvd-

Kolmen ensimmäistä olivat hlökohtaisia ja neljä viimeistä tulivat joululahja-arpajaisista.

Vierailija
57/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä te ootte ihmiset töisä kun nuin hyviä joulubonareita saatte?! Mä haluun kans :P ( paitsi sitä pomon tyttären pillua!)

Vierailija
58/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villahuopa, 2 Mariskoolia, viinilaseja, Moccamaster, suola-pippurimylly, suklaata pilvin pimein...

Vierailija
59/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistan siis jotain av:n vuoden takaisia juttuja, ja vielä joulun ajalta. :D On mullakin elämä. Ainakin tämä oli tuttu

"

Vierailija
60/63 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän täällä av mammat kehuskelee miesten tuloilla, ja nyt kun on joululahjoista kyse , niin ei ollakkaan saatu juuri mitään!!

eikös kovapalkkaisessa firmassa oo kovat joululahjatkin?!

meillä ukkeli sai 800e joulubonusta ja lahjoja firmalta, oli ulkotulia, viinaa ja teepannu sekä kristallilaseja 6kpl!!