Mies sai työpaikaltaan hyvän lahjan...
40 euron edestä s-ryhmän lahjakortteja. Mitäs muut ovat saaneet?
Kommentit (63)
Vierailija:
sanoi puhelimessa, että " ai nii, saatiin eilen joku kamalan iso paketti jossa oli kaks pyyhettä. Yritän muistaa tuoda sen tänään. Ne on jotain kamalan kovia. "No, kaksi upeaa pellavapyyhettä lahjapakkauksessa, meillä ei niin hienoja ollutkaan... saunaan ne on just hyviä.
Vaimo ainakin tykkää =)
Mut onneksi järjestin itse omat pikkujouluni niin eivät jääneet ihan kokonaan väliin.
lentolaukku ja top-sportin lahjakortti 175e.
Itse asiassa en edes tiedä kun on kantanut kotiin niin paljon lahjoja kaikilta edustajilta että mikä niistä on ollut sitten työnantajalta vai onko mikään.
Itse sain sykemittarin.
... ja täällä kun vähän aikaa sitten niin kauhisteltiin päiväkodin henkilökunnan tai perhepäivähoitajien muistamista!! Monet tuntuvat saavan yhteistyökumppaneilta tai edustajilta myös joulumuistamiset. Kunnan työntekijät eivä yleensä saa mitään mistään. Joten tuskin tarvii nostaa enää niin suurta haloota lastensa hoitajien muistamisesta. Arvokasta työtä hekin tekevät! Kiitoksen sanominen ja hyvän joulun toivotuskin on paljon!
Sai tuo mies jotain muutakin mut en just muista mitä :):)
mies sai kaksi pakettia kahvia :P
Itse en kotiäitinä saanut mitään.
Paketissa oli kaksi kylpypyyhettä ja kaksi kasvopyyhettä.
Olimme tyytyväisiä.
Vierailija:
eikö olis kohetliasta muistaa niinkin päin, kerarn työnaantaja muistaa teitäkin :)
Miellä mies sai Suuren suomalaisen kirjakerhon kirjalahjakortin.
eli eiköhän siitä jotain 500 euroa tule tässä vaiheessa vuotta.
Mullekin on miehen työnantajalta lahja, en tiedä vielä mitä, mutta veikkaisin et jotain Iittalalta ;-)
Itse en saanut työnantajalta yhtään mitään ja yhdeltä " asiakkaalta" kaksi Marianne-karamellia.
Verottaja kuulemma tsekkaa nämä jutut tänä vuonna erityisen tarkasti.
Pelkkä lahjakortti rinnastetaan palkanlisäksi josta maksetaan verot -ennemmin tai myöhemmin.
Meidän työpaikalla lisättiin juuri tämän vuoksi lahjakorttiin tieto " cd tai kirja"
että ens vuonna lomautetaan kahdeks viikoks
ja meillä ei saa kun lämmintä kättä joululahjaksi. Jaa, no jotkut saivat taas irtisanomislapun. Mutta onneksi en minä eli kai se lämmin käsikin on parempi...
Bonarit saadaan tammikuussa, mutta summa on niin pieni (kk:n bensakuluja vastaava summa), että hävettäisi antaa sellainen summa. Ja pomot kehui kuinka tällaisinia aikoina bonarit on meidän firmassa erinomaiset, just joo! olis nyt jättänyt tuon sanomatta.
Onko ihan yksityinen firma kyseessä? Jos on, niin todella poikkeuksellinen firma on kyseessä, jos ei mitään joulumuistamisia ole. Muistamisen arvo vaihtelee tietty pienistä tosi isoihin, mut kyllä nyt jokaisen yksityisen yrityksen pitäisi jollain tavalla muistaa.
Valtiolla töissä (yliopisto), ei tarvitse odotella joululahjoja. Itse kyllä muistan työnantajaa ympäri vuoden noin kolmasosalla tuloistani ;)
Mies sai pressopannun.
Minä muuten en ole lasteni päiväkodin hoitajien työnantaja. Jotain pientä voin toki heillekin antaa. Olisi eri asia, jos työllistäisin hoitajan itse.
Ihan kiva, minäpä sain siitä sitten laukun itselleni.
Yhteistyökumppaneilta on tullut viinejä yms. juomia, vuohi, keittkirjan teline, keittokirja etc..