Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaan haetaan edustavan näköistä henkilöä (käytännössä nuorta kaunista naista). Mitä työhaastattelija tekee, jos työhaastatteluun saapuneesta näkee heti, ettei hän kelpaa tehtävään?

Riman ali
12.09.2023 |

Jos hän on esim. ylipainoinen mikä on nykyään valitettavan yleistä.

Tuhlaako työhaastattelija aikaansa täysin turhaan hakijaan vai sanooko heti, että ei kiitos?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksaa olla edustavan näköinen?

Ei meikkejä saa kuitenkaan vähentää verotuksessa, vaikka työssä edellytettäisiin huoliteltua ulkonäköä.

Meikkaa työhaastatteluun, mutta kun saa paikan, lopettaa meikkaamisen, koska ei siitä meikkaamisesta makseta extraa, ja hyvät meikit on oikeasti kalliita.

Vapaa-ajalla on kivaa meikata ihan vaan huvikseen.

Vierailija
22/22 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi haastatella mutta myöhemmin jättää palkkaamatta.

Toisaalta voi myös yrittää etsiä vähemmän viehättävästäkin haastateltavasta jotain seksuaalista virettä, viehättävyyttä tai flirttiä.

Kokemuksen mukaan ulkonäkökeskeisissä paikoissa viehättävinä itseään pitävät voivat tulkita vähemmän viehättävien olevan itsestään kiinnostuneita. Silloin seinäruusuille voi olla parempi, jos eivät tule palkatuiksi tai jos haluavat itse yrittää päästä kauniiden piireihin, yrittävät alkaa omaksua samoja tapoja. Osa kauniista voi viihtyä tavisseurassa, jos saavat esiintyä rennosti taviksen ihailevassa seurassa.

Miksi ei suoraan pyydetä lähettämään kuvaa ennen kuin edes kutsuu haastatteluun? Säästyy molempien osapuolten aikaa ja vaivaa.

Kuva voi olla vuosia vanha tai vaikka muokattu. Olen itse rekrytoinut ja vaikka meillä ulkonäöllä ei ollut mitään väliä, niin osa hakijoista oli niin eri näköisiä kuin kuvassa, että kuvan perusteella ei osannut hakea aulasta oikeaa henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi