Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies edelleen varoo suututtamasta mua ja tahtoo olla mieliksi

Vierailija
12.09.2023 |

Sikäli ihmeellistä, että ollaan oltu jo todella kauan yhdessä. Tiedän että rakastaa kovasti, mutta en mä häntä jättäisi ikipäivänä, tarkoitus on olla yhdessä loppuun asti.

Käytös siis on sellaista, että kun hän pahoittaa mieleni vahingossa (vaikkapa olemalla pahantuulinen väsyneenä), hän tulee oma-aloitteisesti pyytämään anteeksi heti. Tai jos hän lukee elekielestäni, että suutun kohta, hän katsoo minua sillai hiukan pelokkaasti.

Tuohan on tosi ihana asia, olen kiitollinen, että mulla on niin ihana mies. Ainoa mitä mietin uskaltaisiko hän sanoa jotain epämiellyttävää, jos olisi sellaista sanottavaa. Arvostan rehellisyyden todella korkealle ja haluan kuulla myös epämieluisat asiat.

Näkemyksiä tästä? Erityisesti miehet?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehes on nössö. Pelkkä tossu. Ihme että sua naisena tommone enää haluttaa. 

Ei ole. Hän on lujista aineksista tehty mies ja osaa olla myös todella tyly. Hämmästyin, kun näin hänet kerran töissä tilanteessa missä annettiin vähän tiukempaa palautetta. Kyllä hän senkin osaa. Ap

Vierailija
42/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman naisen tapa reagoida siihen, jos sanon vastaan, on pitkäaikainen mökötys, itkeminen jne jne. Eiköhän se siis ole parempi, että minä miehenä yritän mielistellä. En jaksa enkä halua sitä tilannetta, että hän suuttuisi minulle jostain. Teen kyllä paljon asioita väärin ja saan kuulla niistä, mutta pyydän heti anteeksi. Pari kertaa sitä olen viimeisen viiden vuoden aikana kokeillut, että kerron oman näkökantani asiaan, ja totesin, että jatkossa en kerro enää. Aivan sama että en nykyään tykkää seksistä koska suoritusvaatimukset ovat aivan liian korkeat, tai jos olen minuutin pari jäljessä tai edellä sovittua aikataulua, niin siitä saa alkaa samantien kyselemään. Se vaan täytyy kestää ja yrittää saada parempi olo hänelle aikaan.

Kuulostaa minusta siltä, että olet tosi vihainen tyttöystävällesi ja suhteenne ei oikein toimi? Jos on johonkin tyytymätön niin ei se mene pois sillä tavalla, että vain koettaa väistää sitä. Tai siis sitä mieltä minä olen. Tyttöystävä itkee, koska hän pahoittaa mielensä sanomisistasi niin pahasti, ei se ole sinua vastaan. Mökötys taas on älytöntä.

Sen verran tarkennan, että kyllä meillä on välillä pientä kinastelua, mutta pyydämme molemmat pian anteeksi. En ainakaan usko, että olisi mitään sellaista pahan mielen hautomista taustalla kuten teillä tai sinulla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei sopisi sellainen: haen sulle kuun taivaalta-mies. Miehellä pitää olla oma tahto, ja tapansa toimia. En kestäisi mitään kynnysmattoa, tai pulkannarua, joskaan en siihen alennu itsekään 🤷🏻

Kuulostat täysin exältäni. Hän aina peräänkuulutti, että minulla miehenä pitää olla luonnetta ja että minun pitää ikään kuin laittaa hänet aisoihin, jotta en jää kynnysmatoksi. Minä taas haluaisin olla diplomaattinen ja välttää tilanteita, joista syntyy kenties vääntöä, koska minusta ne on rasittavia ja erittäin kuluttavia. Lisäksi sellaiset saavat minut epävarmaksi suhteen tilasta, koska koen, että ei rakastamalleen ihmiselle halua olla vaikea luonne.

Lopulta jossain vaiheessa pinnani paloi ja räjähdin, että selvä! Voin alkaa vittumaiseksi ihmiseksi, onnistuu kuule varmasti. Siitä alkoi suhteen lopullinen alamäki ja sai akka kokea sitä luonnetta. Höykytin sitä henkisesti niin kovasti, että mm. viilteli itseään, jota ei ollut tehnyt aiemmin kuin pari kertaa nuoruusvuosinaan pahimmissa ahdistustiloissaan. No, saipahan loppuun sitä luonnetta.

Toivottavasti mun mies ajattelee juuri näin! Hän nimenomaan on minun suhteeni diplomaattinen ja itsekin koetan olla, tosin ei mullakaan hänestä kertakaikkiaan olisikaan mitään valittamista, joten ei tarvitse erityisesti ponnistella olemaan diplomaattinen.

Ehkä skitsoilen turhaan. Enkä toisaalta mahda sille mitään, jos jotain olisi, mistä ei halua puhua ja kertoa. Ap

Vierailija
44/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto tuhottu ja pelkää, ettei löytäisi ketään muutakaan, siksi sinnittelee ja yrittää miellyttää.

Hän on kyllä ihan toisenlainen kuin ajattelet. On tosi pidetty naisten ja muidenkin keskuudessa, ei todellakaan tartte pelätä, ettei löytäisi ketään toista! Sehän tässä juuri mun huolena onkin, ettei kerro, jos onkin tyytymätön, etten pysty parantamaan, jos jossain olisi parannettavaa. Ap

Vierailija
45/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehen vai lampaan kanssa? Onko hän aina kaikista asioista kanssasi samaa mieltä?

Aikansa hän jaksaa miellyttää sinua oman hyvinvointinsa kustannuksella, kunnes lopulta (hyvällä tuurilla) saa kasvatettua selkärangan ja sitten hän lähtee turhia selittämättä. Nämä vaikuttaa sopuisilta ja leppoisilta tapauksilta kunnes jälkeenpäin tajuat, että hänhän vain miellytti sinua. Ei osaa/pysty ilmaisemaan omia tarpeitaan tai mielipiteitään.

Eriäviä mielipiteitä kyllä ilmaisee ja on myös niissä itsepäinen :D  Mutta omien tarpeiden ilmaisu on se mitä tässä haen. Hänen mielestään kaikki on hyvin, mutta voiko aina kaikki olla hyvin? Ap

Vierailija
46/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tämä aloitus on saanut yli 20 alapeukutusta? Ap

Vierailija
47/54 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman naisen tapa reagoida siihen, jos sanon vastaan, on pitkäaikainen mökötys, itkeminen jne jne. Eiköhän se siis ole parempi, että minä miehenä yritän mielistellä. En jaksa enkä halua sitä tilannetta, että hän suuttuisi minulle jostain. Teen kyllä paljon asioita väärin ja saan kuulla niistä, mutta pyydän heti anteeksi. Pari kertaa sitä olen viimeisen viiden vuoden aikana kokeillut, että kerron oman näkökantani asiaan, ja totesin, että jatkossa en kerro enää. Aivan sama että en nykyään tykkää seksistä koska suoritusvaatimukset ovat aivan liian korkeat, tai jos olen minuutin pari jäljessä tai edellä sovittua aikataulua, niin siitä saa alkaa samantien kyselemään. Se vaan täytyy kestää ja yrittää saada parempi olo hänelle aikaan.

Johan on kumma jos tuolla marttyyriasenteella ei suhde ala kukoistaa.

Vierailija
48/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kamalaa, jos puolisoni tarvitsisi pelätä minua ja pyydellä jatkuvasti anteeksi. Hänellä on samat oikeudet kotonamme kuin minullakin. 

Ei hän minua pelkää ja pyytele jatkuvasti anteeksi. Tulkitsit väärin tekstiä. Ap

Niinkö?

Silti kirjoitit, että hän katsoo sinua pelokkaasti.  

Kyllä se on pelkäämistä.

Vierailija
49/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kun mies pyytää anteeksi.

Vierailija
50/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen äksy hirviöakka, että mies ei uskalla sinua suututtaa. Et osaa keskustella ristiriidoista vaan käynnistät aina hitonmoisen paskamyrskyn mitättömistäkin asioista. Olet näitä naisia.

Vierailija
51/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä edelliseen, niin nainen yrittää esittää jotain ihmeen pyhimystä, että kyllä hänen edessään saisin itkeä ja näyttää tunteeni. Olen sitä jo pitkään hänelle sanonut, että ei ole miehistä näyttää herkempiä tunteitaan, ja hän on jotenkin siitäkin onnistunut suuttumaan minulle. Jos minä suutun, keskityn muuhun asiaan, olen väsynyt, ärtynyt jostain, niin tulee heti kysymyksiä että miksi minä hänelle puran asioita. Eli ilmeisesti naisen mielestä minun pitää voida itkeä hänen edessään, mutta ei olla hänelle kriittinen midtään. Me emme jaa suhteemme asioita tunnistettavasti ulkopuolelle, joten en näe, miksi hänen pitäisi esittää olevansa sellainen tyttöystävä, joka välittää miehen tunteista. Jos me eroamme, en tulisi ikinä arvioimaan tai kertomaan näitä asioita kenellekään, joten minusta hän voisi suhtautua samantien yhtä nuivasti siihen, että jos itken kuolleen äitini perään. Sitä en siedä, eträ yritetään olla jotain mitä ei ole

Nyyh, nyyh. Jätä se sika 😅

Vierailija
52/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehen vai lampaan kanssa? Onko hän aina kaikista asioista kanssasi samaa mieltä?

Aikansa hän jaksaa miellyttää sinua oman hyvinvointinsa kustannuksella, kunnes lopulta (hyvällä tuurilla) saa kasvatettua selkärangan ja sitten hän lähtee turhia selittämättä. Nämä vaikuttaa sopuisilta ja leppoisilta tapauksilta kunnes jälkeenpäin tajuat, että hänhän vain miellytti sinua. Ei osaa/pysty ilmaisemaan omia tarpeitaan tai mielipiteitään.

Eriäviä mielipiteitä kyllä ilmaisee ja on myös niissä itsepäinen :D  Mutta omien tarpeiden ilmaisu on se mitä tässä haen. Hänen mielestään kaikki on hyvin, mutta voiko aina kaikki olla hyvin? Ap

Keskustele sen miehes kanssa, ei palstalaiset tiedä sen ajatusmaailmaa 🤷🏻

Vierailija
53/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on kumma jos tuolla marttyyriasenteella ei suhde ala kukoistaa.

Tosiasiahan on se, että meillä suhde kukoistaa hyvin. Ei ole mitään vikaa. Täytyy vain varoa kertomasta omaa näkemystä mihinkään asiaan tai puolustaa itseään tai kritisoida toista. Kyllä sillä saa jo suhteen kukoistamaan. Minua ei kiinnosta, olen aika mitäänsanomaton

Vierailija
54/54 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu ongelma jälleen kerran.

Ensin jyrätään mies kaikin keinoin miten vaan voi ja sitten valitetaan kun hän ei ole mies enää lainkaan vaan pelkkä lapanen,millaiseksi nainen hänet alunperin halusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi